Eduskuntavaalit 2019

Sopeutumiseläkettä kahdeksan vuotta nostaneen Tuija Nurmen yhtiö teki jälleen huipputuloksen - voittoa kahdeksassa vuodessa yli miljoona euroa

Kokoomuksen SOTE
 
Lazu Lehtinen Jussi Halla-Aho
Onkohan taas revitty kontekstistaan näin vaalipäivänä?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006070335.html

Halla-aho tanskalaislehdelle: Minulla ei ole henkilökohtaista kunnianhimoa pääministeriksi – tai muuksikaan ministeriksi

IS.FI
Halla-aho tanskalaislehdelle: Minulla ei ole henkilökohtaista…
Halla-aho tanskalaislehdelle: Minulla ei ole henkilökohtaista kunnianhimoa pääministeriksi – tai muuksikaan ministeriksi

  • Jussi Halla-aho
    Jussi Halla-aho
    No hiukan :)


  • Jussi Halla-aho
    Jussi Halla-aho
    Jotkut pyrkivät johtotehtäviin siksi, että haluavat olla johtajia. Minä pyrin niihin siksi, että haluan muuttaa asioita. Siten tätä pitää tulkita
 
Viimeksi muokattu:
Odotamme Kreetalta jatko-osia...

Näkökulma: Jos äänestät Antti Rinnettä, saatko mitä tilaat?

Näkökulma: Jos äänestät Petteri Orpoa, saatko mitä tilaat?

Näkökulma: Jos äänestät Juha Sipilää, saatko mitä tilaat?

Näkökulma: Jos äänestät Pekka Haavistoa, saatko mitä tilaat?

kyllähän vastuullinen media nämäkin aamulukemiseksi näin vaalipäivänä kansalaisille toimittaa..
 
En muistanutkaan että tuo juoppo pahonpitelijäkin oli mukana tuossa koplauksessa.

täälläkin moni karsaastaa persuja kuulemma siksi että puolueessa on "hörhöjä" no tuossa kuvassa on liuta hörhöjä ja vielä puolueen johtopaikoilta ;)

Ei nämä mitään hörhöjä ole, vaan "menestyjiä". Hyvät fyffet pojat on käärinyt. Jos äänestät oikein, voi olla että sinullekkin heitetään luu.
 
Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että vaikka Halla-aho ei roolistaan erityisesti nauti, niin Halla-aho haluaa olla juurikin keulakuva ja se perustuu tähän asiaan...

–Jokainen suomalainen voisi kertoa sinulle, että minun kasvoistani näkee, etten missään nimessä nauti tästä. Mutta poliittinen tavoitteeni on tehdä puolueestamme niin suuri, että muiden on pakko muuttaa maahanmuuttopolitiikkaansa. Kuten tiedät, Tanskassa on tapahtunut juuri niin. Sama on nähtävissä Itävallassa. Uskon kovasti, että se on realistinen tavoite. Muutos voi tapahtua todella nopeasti, Halla-aho sanoo haastattelussa.

Halla-aho ei ole poliitikko eikä varsinkaan yleispoliitikko sanan varsinaisessa merkityksessä. Halla-aholla on tasan yksi agenda ja kaikki muu on pakkopullaa ja ehkä juuri siksi Halla-aho on rehellisin poliitikko ja puheenjohtaja mitä minä olen tässä maassa ikinä nähnyt...ja minä olen tähän ikään mennessä nähnyt niitä jo todella monta :ROFLMAO: Jotenkin voisin kuvitella, että pääministerin salkku on viimeinen asia tässä maailmassa mitä Halla-aho haluaa, eikä se puheenjohtajan nuijakaan oikein tahdo kädessä pysyä...ainakaan kovin sujuvasti.

Tämän voi tulkita ainakin kahdella tavalla...

–Meillä on valtakunnallinen puoluekokous kesäkuun lopussa. Saa nähdä, mitä se tuo tullessaan. En ole kertonut julkisuuteen, haluanko asettua ehdolle uudeksi kaudeksi. Tosiasiassa olen jo tehnyt päätökseni, mutta julkistan sen vasta europarlamenttivaalien jälkeen. En halua sotkea vaalikampanjaa.

Minä tulkitsen sen kuitenkin vain yhdellä tavalla ja oletan että Halla-aho ei ole puheenjohtaja kesäkuun jälkeen. Huhtasaari taitaa olla vahvin ehdokas manttelinperijäksi ja siitä en ole ollenkaan innoissani...Moskova kyllä nostaa peukut pystyyn, vaikka tuskin sielläkään nyt ihan riemusta kiljutaan.

En tosin tiedä Persujen nykyisistä valtakuvioista hönkäsen pölläystäkään, joten veikkaukseni perustuu vain Huhtasaaren muodolliseen asemaan ja aivan erityisesti mediakäyttäytymiseen.

Ikäväkseni täytyy todeta, että tuo alkaa näyttämään aika tarkalta tilannearviolta, koskapa Halla-aho ei aamuisessa Facebook-päivityksessään ottanut mitään kantaa tuohon Iltalehden / Politiken-lehden uutiseen.

Pahus. Sehän on selvä ettei Halla-ahon kaliiberia oikein voi tilata postimyynnistä.
 
Sen mitä eilisiltana tutkailin puolueiden näkemyksiä ja politiikan asiantuntijoiden ajatuksia jne niin veikkaanpa melkoisen hankalia hallitusneuvotteluita, olipa suurin puolue kuka tahansa/ kolmen suurimman järjestys mikä tahansa.
Vaikuttaa siltä että kaikki kolme suurinta eivät mahdu samaan hallitukseen. Toisaalta sitten kahden suuren ja apupuolueiden kombot vaikuttavat hankalilta nekin, koska aina löytyy apupuolue tai kaksi jotka eivät kelpaa/mene jonkun suuren puolueen kanssa hallitukseen.
Saapa nähdä..
 
Sen mitä eilisiltana tutkailin puolueiden näkemyksiä ja politiikan asiantuntijoiden ajatuksia jne niin veikkaanpa melkoisen hankalia hallitusneuvotteluita, olipa suurin puolue kuka tahansa/ kolmen suurimman järjestys mikä tahansa.
Vaikuttaa siltä että kaikki kolme suurinta eivät mahdu samaan hallitukseen. Toisaalta sitten kahden suuren ja apupuolueiden kombot vaikuttavat hankalilta nekin, koska aina löytyy apupuolue tai kaksi jotka eivät kelpaa/mene jonkun suuren puolueen kanssa hallitukseen.
Saapa nähdä..

Kyllä hallitus saadaan kasaan. En epäile hetkeäkään. Takit kääntyvät vielä useampaankin kertaan ja kaikki mikä on olevinaan "pyhää" ollaan valmiita myymään kunhan pääsevät vallan kahvaan. Nähty niin monesti aikaisemminkin.
 
Kävin äänestämässä ja siellä oli jonoa oville asti.

Toki ollaan Tampereen porvarillisimmalla äänestysalueella ja porvarit tunnetusti äänestevät aktiivisimmin, mutta silti näytti hyvältä.

Viittä vaille menin paikalle ja olin ensimmäinen. Jonoa kyllä alkoi nopeasti syntyä.
 
Kävin äänestämässä ja siellä oli jonoa oville asti.

Toki ollaan Tampereen porvarillisimmalla äänestysalueella ja porvarit tunnetusti äänestevät aktiivisimmin, mutta silti näytti hyvältä.
Mikä on Tampereen porvarillisin äänestysalue? (entisenä Tamperelaisena kysyn..)
 
Kyllä hallitus saadaan kasaan. En epäile hetkeäkään. Takit kääntyvät vielä useampaankin kertaan ja kaikki mikä on olevinaan "pyhää" ollaan valmiita myymään kunhan pääsevät vallan kahvaan. Nähty niin monesti aikaisemminkin.
Toivotaan - ja toivotaan että se hallitus on myös toimintakykyinen täyden ajan.
 
Kyllä hallitus saadaan kasaan. En epäile hetkeäkään. Takit kääntyvät vielä useampaankin kertaan ja kaikki mikä on olevinaan "pyhää" ollaan valmiita myymään kunhan pääsevät vallan kahvaan. Nähty niin monesti aikaisemminkin.
Kutsutaan myös hallitusohjelman neuvottelemiseksi, johon liittyy kompromissien tekeminen. Mitä enemmän epäluottamusta, sitä tarkemmin yksityiskohdin.
 
Back
Top