Eduskuntavaalit 2019

Lisäsin sinne, että ilmaus oli provosoiva. Pahoittelut junteille.
Hyvin tyypillistä leimata persujen kannattajat junteiksi. Kaikki eivät sitä tietenkään ole. En ainakaan itse mielestäni ole juntti. RKP kannattajat eivät myöskään kaikki ole rahassa kylpeviä purjehtijoilta, vaan siellä on myös ihan tavallista sakkia joukossa.
 
Haiskahtaa kansallissosiaalidemokratialta. Terveimmät mallit niin taloudessa kuin sosiaalipolitiikassa löytyy aina sieltä sekasikiöosastolta.


Kirjoitan ihan suoraan, että arvostan Hakkaraista sahurina ja yleensä enemmän 'oikeita töitä' tehneenä kuin 90% muista kansanedustajista. Mutta esiintyminen kaikennäköisen viidennen kolonnan kanssa ja kännisekoilut, varsinkin valtion pyhimmässä, siinä meni homma vituiksi ja vakavasti otettava edustajuus hävisi pieruna Siperiaan.

Mikään ihmehän tämä ei ole, koska olen juntti eli maalainen itsekin ja arvostan rehellisiä alapääjuttuja enemmän kuin tekopyhää jauhantaa ja sädekehän rakentelua.
Hakkarainen olisi varmasti hyvä työkaveri ja vallan hauska juttukaveri ruokatunnilla mutta kyllä ihmisen nyt pitää ymmärtää mitä suustaan voi päästää ja mitä ei.
 
Puolue vetää junttia höplästä populistisin teemoin ja näin pääsevät hillotolpalle. Siinä vaiheessa voi sitten ne vaaliteematkin unohtaa ja keskittyä makeannälkään. Näin hieman provosoiden ilmaistuna.
Eihän Timo Soini ole enää persuissa? Halla-aho lienee nykypoliitikkojen joukosta varsin vähäisessä määrin yllä maalailemaasi kaavaan sopiva tapaus. Yksi taustasyy tähän lienee, ettei Halla-aho aikoinaan lähtenyt politiikkaan minkään puoluejärjestötoiminnan kähminnän kautta tms., tavoitteenaan kiva hyväpalkkainen poliitikonura, vaan ajautui politiikkaan pitkän linjan kautta. Halla-ahohan nousi julkisuuteen blogissaan julkaisemiensa poliittisluonteisten kirjoitusten sisällön kautta eikä hyvävelisuhteiden tai mediaseksikkään ulkomuodon avulla.
 
RKP kannattajat eivät myöskään kaikki ole rahassa kylpeviä purjehtijoilta, vaan siellä on myös ihan tavallista sakkia joukossa.

Tätä en sulata. Oon ihan saletti että koko kannattajakunta on yhtä Björn Wahlroosia. :)
 
Eihän Timo Soini ole enää persuissa? Halla-aho lienee nykypoliitikkojen joukosta varsin vähäisessä määrin yllä maalailemaasi kaavaan sopiva tapaus. Yksi taustasyy tähän lienee, ettei Halla-aho aikoinaan lähtenyt politiikkaan minkään puoluejärjestötoiminnan kähminnän kautta tms., tavoitteenaan kiva hyväpalkkainen poliitikonura, vaan ajautui politiikkaan pitkän linjan kautta. Halla-ahohan nousi julkisuuteen blogissaan julkaisemiensa poliittisluonteisten kirjoitusten sisällön kautta eikä hyvävelisuhteiden tai mediaseksikkään ulkomuodon avulla.
Tuo juntti kortti oli idiootein kommentti hetkeen foorumilla. Kertoo enemmän sen kirjoittajasta kuin mistään muusta.
Tein Halla-Ahon kanssa sinunkaupat jo vuonna 2011 Turun kirjastossa. Silloin julkaistiin nuiva vaali manifesti. Simon Elokin oli siellä kärkkäänä poikana.
 
Viimeksi muokattu:
Kike on politiikkona täysi nolla. Enemmänkin sellainen Turun seudun ”oma tyttö” ja siksi häntä äänestetään. Miehensä on tuomittu rikollinen.
Niinpä, ja silti melkein 10 000 ääntä. Ehkä juntti on tosiaan väärin, ja idiootti olisikin tarkempi kuvaus niistä jotka tuotakin neropattia äänestivät.
 
Niinpä, ja silti melkein 10 000 ääntä. Ehkä juntti on tosiaan väärin, ja idiootti olisikin tarkempi kuvaus niistä jotka tuotakin neropattia äänestivät.
Tuossa olen täsmälleen samaa mieltä. Turun suunnalla hyviä ehdokkaita. Tavio on fiksu sälli.
 
Se ettei Hakkaraista saada heivattua puolueesta ulos tai pistetä muuten ruotuun viittaa vähän siihen ettei olla ihan vielä kypsiä johtamaan maata, valitettavasti.

Jep. Yksi keskeisimmistä syistä miksi minä vierastan perussuomalaisia. Ja sama oli Soininkin aikana. Kaikenlaista sakkia haalittiin kasaan, joista osalla ei ole edes alkeellisimpia käytöstapoja (viittaan nyt erit. James Hirvisaareen ja Kiemunkiin joista nyt sentään on päästy eroon). Ja viime presidentinvaaleissa Huhtasaaren turpo-visiot (päivässä ohi) aiheuttivat minussa myötähäpeää.
 
Se ettei Hakkaraista saada heivattua puolueesta ulos tai pistetä muuten ruotuun viittaa vähän siihen ettei olla ihan vielä kypsiä johtamaan maata, valitettavasti.
Mielummin siedän Hakkaraisen sikailua kuin hyväksyn Touko Aallon viimeaikaiset ulostulot liittyen Finnair caustiin. Samaa mieltä kuitenkin, että paras olisi päästä miehestä eroon. Muutosta parempaan ei ole näköpiirissä.
 
Halla-aho lienee nykypoliitikkojen joukosta varsin vähäisessä määrin yllä maalailemaasi kaavaan sopiva tapaus.
haha. Kyllä Halla-aho tietyssä määrin on huumoritapaus. Ensinnäkin EU-vastainen joka näkee päiväunia miten puistonpenkillä surmaa tummaihoisen. Ja päätyy europarlamenttiin kaupunkiin jossa todellakin riittää haaveilun kohteita. Minun mielestäni tuo jos mikä on höplästä vetämistä.
 
Yksi keskeisimmistä syistä miksi minä vierastan perussuomalaisia. Kaikenlaista sakkia haalittiin kasaan, joista osalla ei ole edes alkeellisimpia käytöstapoja (viittaan nyt erit. James Hirvisaareen ja Kiemunkiin joista nyt sentään on päästy eroon).
Mitä enemmän äänestätte muita persuja sitä vähemmän mahdollisuuksia jää tyypeille kuten Hakkarainen, Hirvisaari ja muut käytöstavattomat.
Miksi keskittyä sensaatiohenkilöihin, kun aikansa voi käyttää muiden parempien tutkimiseen?
.
 
haha. Kyllä Halla-aho tietyssä määrin on huumoritapaus. Ensinnäkin EU-vastainen joka näkee päiväunia miten puistonpenkillä surmaa tummaihoisen. Ja päätyy europarlamenttiin kaupunkiin jossa todellakin riittää haaveilun kohteita. Minun mielestäni tuo jos mikä on höplästä vetämistä.

Halla-aho on joskus ennen vastuuasemaansa nuorena koltiaisena ollut pohjalla,hölmöillyt ja saanut tuomion. Hän ei kerro että ei avaa niitä kirjoituksia enempää vaan toteaa joka kerta, että hän ei avaa sitä elämäntilannettaan enempää jossa ne kirjoitti. Tässä on paljon ironiaa mukana. Muitakin politiikkoja on joilla tuomio ennestään. Hauska oli myös hiljan tullut Hs:n uutinen Usasta ettei vanhoja kirjoituksia oikein sovi käyttää lyömäaseenaan. Varsinkaan kun uhrina on liberaali Trumpin mollaaja.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005767952.html
 
Back
Top