Eduskuntavaalit 2019

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansai
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Suomeksihan tuo Halla-aho näkyy twiittaavan, eli eiköhän siellä ole palkattuna/vapaaehtoisina suomenkielistä väkeä moderoimassa. Jos näin, niin noilla saattaa olla melkoinen vaikutusvalta. Toisaalta, kyseessä voi olla myös täysin automaattinen toiminto, jonka esimerkiksi suuri ilmiantokampanja on saanut aikaan.
Ei löydy twitterin hakukentän kautta koko tiliä..

Suomeksihan tuo Halla-aho näkyy twiittaavan, eli eiköhän siellä ole palkattuna/vapaaehtoisina suomenkielistä väkeä moderoimassa. Jos näin, niin noilla saattaa olla melkoinen vaikutusvalta. Toisaalta, kyseessä voi olla myös täysin automaattinen toiminto, jonka esimerkiksi suuri ilmiantokampanja on saanut aikaan.

Ehkäpä tässä ei kuitenkaan ole mitään salaliittoa taustalla, paljon ilmiantoja puoleen ja toiseen, niin tokihan porukkaa joutuu ulos (tai rajoitetaan väliaikaisesti näkyvyyttä). Itse tiedän vasemmalta ja oikealta viime aikoina väkeä bannatun, tai saaneen rajoituksia/ huomautuksia. Itsekin sain parisen viikkoa sitten huomautuksen yli vuosi sitten linkittämästäni kuvasta, jossa esiintyy venäläinen uusnatsi Alexei Milchakov, valitin FB:lle huomautuksesta - vastinetta ei ole tullut.

Oman kuvani ja muutamien muiden viestien perusteella, minusta tuntuu siltä, että taustalla voi olla myös automaatti tms. jolla etsitään tiettyjä tunnisteita kuvista ja teksteistä, tai jos perustuvat ilmiantoihin, niin aivan randomilla antavat varoituksia tai banneja, koska oma kuvani oli esimerkki siitä, millaisia henkilöitä Venäjä on lähettänyt Ukrainaan ja Syyriaan sotimaan - uusnatseja, jotka ovat syyllistyneet rikoksiin eli ei ymmärretä viestin/kuvan asiayhteyttä (ei osata kieltä hyvin tai sitten syynä on automaatio?)

Mulla tulee parodia tili kun hakee Jussi Halla-aho.
Mutta auta armias kun kirjoittaa pelkkä Petteri.

Nyt sitten joku kokoomuslaisen teorian ymmärtäjä selittää mulle miksi pitää varta vasten saada porukkaa ulkomailta Suomeen joka tulee parhaammassakin tapauksessa sijoittumaan neljään alimpaan luokkaan.
Epäilen vahvasti että Suomen talouden ongelmat ei tällä tyylillä poistu.

Jospa nämä -suomen talouden ongelmat- eivät edes v---u kiinnosta pätkääkään? Minä en usko enää lainkaan siihen, että olisi joku -maan etu edellä- vaihde päällä oikeastaan missään. Kaikki on alisteista röyhkeälle ison rahan tekemiselle, kaikki. Sopiva määrä ihmisiä pidetään mukana showssa, että homma pyörii, loput nokkii muruja, tää on pelin henki. Ja murujen nokkijoiden määrä eikun kasvaa.

Tuossa oli parin vuoden noususuhdanne Suomellakin. Miten se näkyi esim. Sinun, Passi, elämässä? Aivan.

Ketä arvelit äänestää, jotta touhu muuttuu? Aivan. En minä ainakaan osaa neuvoa. Nyt on vielä hyvin, mutta suunta on kyllä selvä.

Jospa nämä -suomen talouden ongelmat- eivät edes v---u kiinnosta pätkääkään? Minä en usko enää lainkaan siihen, että olisi joku -maan etu edellä- vaihde päällä oikeastaan missään. Kaikki on alisteista röyhkeälle ison rahan tekemiselle, kaikki. Sopiva määrä ihmisiä pidetään mukana showssa, että homma pyörii, loput nokkii muruja, tää on pelin henki. Ja murujen nokkijoiden määrä eikun kasvaa.

Tuossa oli parin vuoden noususuhdanne Suomellakin. Miten se näkyi esim. Sinun, Passi, elämässä? Aivan.

Ketä arvelit äänestää, jotta touhu muuttuu? Aivan. En minä ainakaan osaa neuvoa. Nyt on vielä hyvin, mutta suunta on kyllä selvä.
(y)(y)

Heheh, shadowbanning? Alhaisin mahdollinen tapa "bännätä" käyttäjä. Ja Karjalaisen päätoimittaja selittämässä "säännöistä" :D

Jyrki Utriainen
@jyrkiutriainen
Replying to @LauraHuhtasaari @hsfi @yleuutiset
Kun olet jälleen huolissasi sananvapaudesta: twitterissäkin on säännöt, eläkää niiden mukaan. Kun sanot ”juuri ennen vaaleja”, mitä vaaleja tarkoitat? Eduskuntavaaleihin on vielä lähes kolme kuukautta. 8:46 AM - 16 Jan 2019

Kohtuullisen epärehellistä peliä ja vieläpä ennen vaaleja. Jos pitää paikkansa. Ja oliko "hetkellistä", siis siihen asti kunnes tilin omistaja tai avustajat tajusivat?

Vesa Heikkinen
@tosentti
Replying to @JussiPullinen
Olisiko syy se, että Halla-aholla voi olla paljon seuraajia, jotka rikkovat Twitterin sääntöjä ja jotka käyttävät H:n twiittejä sopimattomilla tavoilla?

Mutta mikäpä pakko Halla-ahonkaan on käyttää twitteriä.

Hybridivaikuttamista, tosiaankin. Suuntaan jos toiseen.

Viimeksi muokattu:
Niin ,miksi ylipäätään sekaantua johonkin ihme twitteriin. Kyllä sanasa saa läpi lehdistössä ja netissä ja telkkarissa. Minä koen pärjääväni aivan loistavasti vaikken ole twittuiluskenessä mukana enkä koe jääväni mistään paitsi.

H-a:n pelko on kova kun tällaisiin aletaan turvautua. Joo, Twitter on yksityinen firma omilla säännöillään mutta kuka uskoo että botti tai ihan ihminen saataisiin reagoimaan ilman masinointia? Varsinkin kun tätä ongelmaa on tainnut olla PS:llä tässä syksyn mittaan enemmänkin.

Alhaista. Hyvin alhaista.

Back