Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taidan muuten äänestää PerSuja kuten naisystäväkin.
Naisystävän tai tarkemmin ilmaistuna vaimon äänestyskäyttäytymisestä en sano mitään, mutta itse olen aina suhtautunut ja suhtaudun edelleenkin persuihin erittäin suurella varauksella. Kun alkaa kuitenkin näyttämään siltä, että Halla-aho on tässä maassa tasan ainoa poliitikko jolla on järki päässä, sielu tallella ja sydän oikeassa paikassa, niin vaihtoehdot on todella vähissä
Kun ollaan samassa vaalipiirissä, niin vaikea on olla äänestämättä. Ei se minun äänestä kiinni jää kun Halla-aho on takuuvarma ääniharava muutenkin, mutta täältä lähtee yksi ääni.
![]()
Tuleva pääministeri on juuri oppinut käymään vessassa...SDP:n huippukuntoinen puheenjohtaja palaa kehään, kun pystyy jo käymään itse vessassa ja jaksaa kävellä 150m
Antti Rinne kertoo IS:lle rajusta sairauskierteestään – tuotiin ambulanssikoneessa nukutettuna Suomeen: ”Kun kuntoutus alkoi, vain ranteet liikkuivat”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006010929.html
SDP:n huippukuntoinen puheenjohtaja palaa kehään, kun pystyy jo käymään itse vessassa ja jaksaa kävellä 150m
Antti Rinne kertoo IS:lle rajusta sairauskierteestään – tuotiin ambulanssikoneessa nukutettuna Suomeen: ”Kun kuntoutus alkoi, vain ranteet liikkuivat”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006010929.html
Vaatisi että Kokoomus johto löytäisi munat ensin..Kokoomus ja persut mahtuisivat hyvin samaan hallitukseen.
Tätä veikkausta taitaa havainnot parhaiten tukea.Minä olen niin kyyninen etten usko mihinkään muutokseen, se on ihan sama kuka voittaa. Sama paska jatkuu vaalikaudesta toiseen.
Minä olen niin kyyninen etten usko mihinkään muutokseen, se on ihan sama kuka voittaa. Sama paska jatkuu vaalikaudesta toiseen.
Mitä tarkoittaa -muutos-? Minkä pitää muuttua? Jos muuttuu, niin muuttuuko parempaan suuntaan?
Paremminkin pitää kysyä, miten kauan nykyinen systeemi vastaa enää ns. huutoon? Kun tämä kysymys esitetään, niin vastaus on: noku ei oo parempaakaan....se on totta, mutta vastauksena ei esitä minkäänlaista ratkaisua mihinkään. Se osoittaa vain takertumista.
Nythän on pojat niin, että EUtaso ajaa ennen pitkää huolella nykymuotoisena seinään. Ei, en toivo sitä, en haaveile siitä, ei se ole kivaa, mutta niin käy silti. Lopullisen laskukiidon lähtömerkki on brexit, vaikka siitä ei vahingossakaan mitään sanota. Miettikää joskus edes puoli minuuttia, mitä tarkoittaa Britannian irtoaminen yhteisön ytimistä? Toki sekin voidaan löyhällä suulla pois selittää, mutta de facto ei muuksi tule.
Kyllä ne munat löytyy siinä vaiheessa kun pöydälle ilmestyy kaksi vaihtoehtoa, joista toinen tarkoittaisi hynttyiden yhteen lyömistä demareiden, vihreiden ja mahdollisesti vasemmiston kanssa.Vaatisi että Kokoomus johto löytäisi munat ensin..
Tai sitten munaton Orpo vetää vain sitä roolia mitä isot pojat käskevät Euroopasta hänen vetää.No ei löydy koska Orpo on ideologialtaan vihreä vasemmistolainen.
Näin se on ja jos Euroopan johtajat ei löydä pallejaan pian, on Euroopassa luvassa taas sota ja se on Euroopan kalifaatti vastaan Britania.
Nythän on pojat niin, että EUtaso ajaa ennen pitkää huolella nykymuotoisena seinään. Ei, en toivo sitä, en haaveile siitä, ei se ole kivaa, mutta niin käy silti. Lopullisen laskukiidon lähtömerkki on brexit, vaikka siitä ei vahingossakaan mitään sanota. Miettikää joskus edes puoli minuuttia, mitä tarkoittaa Britannian irtoaminen yhteisön ytimistä? Toki sekin voidaan löyhällä suulla pois selittää, mutta de facto ei muuksi tule.