Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kun tämä oli tiivistelmä siitä alkuperäisestä vastauksesta jonka hän toimittelijalle antoi.Siis selitteli jälkikäteen kun vahinko oli jo tapahtunut.
Ymmärrän kyllä. Ihmisten tahallinen "kykenemättömyys" tulkita ihan selkeää puhetta. Kaikesta keksitystä saadaan poliittiista vipuvartta, jolla pikkutyttö kaupankassa näyttäytyy taas vähän kehnommassa valossa.Sinä et taida ymmärtää, että mikä tässä se ongelma oikeasti on? Aivan käsittämätöntä toimintaa kys. ministereiltä, ja itse toivon todella, että kansa "palkitsee" tämän tempauksen vaaliuurnilla...
No ei noiden juttujen jälkeen kyllä mitään keksittyä vipuvartta enää taas tarvita.Ymmärrän kyllä. Ihmisten tahallinen "kykenemättömyys" tulkita ihan selkeää puhetta. Kaikesta keksitystä saadaan poliittiista vipuvartta, jolla pikkutyttö kaupankassa näyttäytyy taas vähän kehnommassa valossa.
Joko kävit itse kuuntelemassa mitä "tsirbu visersi" vai menetkö lööppien voimin kuten muutkin?No ei noiden juttujen jälkeen kyllä mitään keksittyä vipuvartta enää taas tarvita.
Oikea vastaus olisi ollut "Näistä asioista ei ole keskusteltu tasavallan presidentin, puolustusministerin ja puolustusvoimien kanssa joten en voi kommentoida/vastata kysymykseen." Mutta tietenkään tsubu ei ole taaskaan mokannut.Joko kävit itse kuuntelemassa mitä "tsirbu visersi" vai menetkö lööppien voimin kuten muutkin?
Tuokin että on tehty päätös uusien hävittäjien hankkimisesta ja ne tulevat kolmen vuoden päästä. No entä jos tarvitaan itse ennen sitä niitä ja entä jos tilanne meneekin huonoksi ja toimitus näissä uusissa koneissa viivästyy? Mutta, Sanna Ensimmäinen Suuri on erehtymätön, ihku ja Nuori ihana nainen niin se on vain boomereiden hyväksyttävä että Sanna rulettaa tätä. Get over it..No nyt on avustajat auttaneet, miten asiaa lähdetään pelastamaan.
Sanonpa vaan että ihan vitun tyhjänpäiväistä tuokin. Oikea kysymys on se, miten saadaan Ukrainalle apua nyt jotta Ukraina kykenee ajamaan ryssän ulos maastaan tulevana kesänä.
Eikä jonkun toisenvuoden torstaina.
Ja tässäkin kysymyksessä ollaan totutusti vuositolkulla myöhässä.
Meillä telkkarin kanava kääntyy kun pääministeri avaa suunsa siellä. Onhan tuo 2020 asti puhunut sitä kuuluisaa "400 tunnin" puhetta ja aina kun esille on tullut jotain asiaa, se on vain referaatti lähihistoriasta jonkun muun julkituodusta asiasta.Vituttaa nuo Marinin ulostulot päivä päivältä enemmän. Ukraina ei tarvi tässä tilanteessa noita oman egonsa kiillottajia paska puheilla.