Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on Telia ja sim kortti on siltä.Mobiilivarmenne tilataan siltä puhelinyhtiöltä, jonka SIM- kortti sinulla on.
Kannattaa hankkia.
Edit: Tuossa yllähän se tulikin jo selkeämmin.
Eli mobiilivarnenne ei kuuluu automattisesti kun maksan IPadista Telialle?Mobiilivarmenne tilataan siltä puhelinyhtiöltä, jonka SIM- kortti sinulla on.
Kannattaa hankkia.
Edit: Tuossa yllähän se tulikin jo selkeämmin.
Eli mobiilivarnenne ei kuuluu automattisesti kun maksan IPadista Telialle?
Danske bankin kirjautuminen muuttui muutama viikko sitten. Vaatii 6-numeroisen pin-koodin; myös sormenjälki käy.
Tietoturvaihmiset suosittelevat mobiilivarmenteen käyttöä silloin kuin se on mahdollista, eli pankissa käytetään pankkitunnuksia ja muuten mobiilivarmennett
no asken , näin naapurin, joka vahvisti saman, turvallisuus säännöt muuttuivat kuulemma, mutta "mobiilivarmenne" nyt askarruttaa.
Kuka niitä juumiin laittanut?Telia Mobiilivarmenne
www.telia.fi
Jos sun pankkitunnukset on jumissa, ne pitää ensin saada auki. Sitten tuon voi aktivoida pankkitunnuksilla.
Ymmärsin sitten väärin, kun puhuit pankkiin menemisestä.Kuka niitä juumiin laittanut?
Reseptit uusitaan OmaKannassa edelleen.Itse uusin reseptit Omakannassa, mielestäni se on ajan tasalla koko ajan. Vastaavaa en löytänyt Maisasta.
Minä en edes tiennyt sellaisesta, minulla on Ipad ja nyt tavallinen vanha Nokia puhelimena vain soittoja varten nyt. Pitää uusia puhelin, tiedän, mutta oli paljon muita hankintoja, uusinut jääkappi-pakastin, lieden, kun olivat niin vanhoja, Ukrainaan sukulaisia pitää auttaa..Vaikka tämä helsinkiläisten ketju onkin niin vahva suositus mobiilivarmenteen käytölle.
Paljon helpompi ja nopeampi kuin pankkitunnukset sekä moninverroin turvallisempi.
Miksi et käyttäisi kun puhelinliittymään kuitenkin sisältyy?
Ei tarvi.Minä en edes tiennyt sellaisesta, minulla on Ipad ja nyt tavallinen vanha Nokia puhelimena vain soittoja varten nyt. Pitää uusia puhelin, tiedän,
On suojattu, mutta kyse ei ole siitä.Sitä en ole huolissaan, kun se vain puheluita varten, mutta IPad on hyvin suojattu, tietääkseni.
Se on liittymässä. Jos sulla on Telian sim-kortti ipadissa niin sulla on se ja toimii ihan yhtä hyvin pädissä.Mistä minä voin tarkistaa onko minulla tämä mobiilivarmennin Ipadissa? Jos se kuuluu automaattisesti Telialla?
No, pankin kanssa kirjautuminen onnistui! Kaveri auttoi asken, se oli yllättävän helppo, paitsi sormenjälkeä se ei vaatinut, jostain syystä, onko OK, vai voiko lisätä myöhemmin? Vai oliko se näin että jompi kumpi?Ei tarvi.
On suojattu, mutta kyse ei ole siitä.
Kyse on huijarisivustoista ynnä muista, jotka yrittävät saada sinut kirjautumaan feikkisivuille. Saavat sitten pankkitunnuksesi ja vievät rahasi.
Jos mobiilivarmenteen syötät feikkisivuille niin niillä ei pääse pankkiin.
Se on liittymässä. Jos sulla on Telian sim-kortti ipadissa niin sulla on se ja toimii ihan yhtä hyvin pädissä.
Katso Telian sivuilta miten saat käyttöön.
Mobiilivarmenne tuli tarjolle muistaakseni vuonna 2004 tai 2005. Eli noin 20 vuotta sitten.No, pankin kanssa
Milloin muuten mobiilivarmenne otettu käyttöön Telialla?