Bodyguard
Kenraali
Kapiainen kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Minä sanoinkin jos. En minäkään usko, että koko listaa lakkautetaan nyt, mutta jos listalle "otetaan", niin se lakkautusuhka on olemassa jatkossakin.
Sanoisin kuitenkin, että JOS poliitikot nyt antavat armeijan toteuttaa sen mitä se on suunniteltu niin menee pitkään ennenkuin uusia lakkautuksia tulee. Jos taas poliitikot kaikesta huolimatta haluavat vain höylätä, niin sitten lisälakkautuksia tullee jatkossakin..mutta siis jos nyt tehdään ne mitä esitetään, niin sitten se on siinä aika pitkäksi aikaa.
Niin, onhan sekin mahdollista, mutta... Talouden tulevaisuusnäkymät eivät ole mitenkään ruusuisia, joten sen perusteella mulle tuo pelko on tullut. Valtiontalouden säästöt on pitkälti kohdistettu turvallisuusasioihin ( PV, poliisi ym. ). Se kohdistus jatkunee, mikäli talous ei merkittävästi parane, mitä taas ei näköpiirissä juuri nyt liene. Lisäksi taitaa olla painetta lisätä PV:n kv toimintaa nykyisestä. Sehän on sitä kallista osaa PV:n toiminnasta. Pienistä puroista kasvaa ajan mittaan iso joki.
Toivon vilpittömästi, että olen turhan pessimistinen.