D
Deleted member 2762
Guest
Paras tehdä sitä, missä mieli lepää. Ja muuten sittenOT ok by me, joo on ollut, ja mennyt... sairastuin vakavaan kliiniseen masennukseen 9,5 vuotta sitten , ja sen kanssa olen pyristellyt viimeiset vuodet kun tajusin etten sittenkään halua delata ihan vielä.
Viikko kerrallaan, noi entiset aivoriihi-hommat olen jo unohtanut, perishable skills jne., mutta se että fyysisesti pystyy rutinoituneen ammattikaverin kanssa alamiehenä, tai ylä-ukkona, joka on pahempi, koska peruutat, vaikket kanna niin paljoa painoa, heittämään 120-kg painavan Miele-pesukoneen (Miele on pahin!) vitoseen, ylös portaita, tuotti tiettyä tyydytystä. Ammatillisesti, siis.
Ja uni tulee illalla, ihan varmasti.
Joltain osin olin onnekas kai tuossa mielessä. Harmi että hommat loppuivat, mutta väijyn uutta settiä tässä samalla. Ja mitä rahaan tulee, noh se ei kuulu tähän keskusteluun. Vähänlaisesti just nyt mutta henki pihisee ihan normaalisti välillä säästöliekilläkin .
Don't worry about me; ei ole velkaa, eikä perhettä, ehkä olen onnekas tässä kriisissä?
Pitää ajatella innovatiivisesti, kun tulevaisuus on ollut pelkkää mustaa seinää melkein täys kybä-vuotta nyt.
Terapioimaan en ala, kun et sitä huoli ja minä en osaa