Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sitten epämääräinen tilasto Kiinan suunnalta,matkapuhelinliittymien määrä vähentynyt 21miljoonalla 3kk aikana,kuolleet ei soittele;
Noh, eiköhän siinä ainakin noiden perussiivujen välissä (Helsinki-Southampton, Southampton-Lisbon, Lisbon-Azores, Azores- DA CARIBBIAN - mene itämisaika jotenkin, joten toivottavasti Port Authorityt ymmärtävät, että nälkaistä mutta tervettä survivalisti-navigaattoria pukkaa satamaan! Siitä sitten Panaman kanavan kautta isolle vedelle, tai tietty voi vetää Idän kautta, Lissabonista Valenciaan ja sieltä Suezin läpi piraattimerelle.... saat niiltä tartunnan huonossa lykyssä muutakinMiten monta veneilijää on maailman ympäri purjehduksella ja miten ne saa täydennettyä varastojaan, taikka pääsevän takaisin kotisatamaan?
Sitäpä taitaa miettiä:Trump avaa talouden huhtikuun 12
Trump lähtee sutta karkuun mutta kohtaa karhun näin kirjaimellisesti.Sitäpä taitaa miettiä:
Trump: Karanteeni- ja eristystoimet voivat tuhota Yhdysvallat
Trumpin mukaan hän alkaa jo ensi viikolla pohtia, josko rajoituksia voitaisiin lieventää talouden pelastamiseksi.www.is.fi
Tuo on Falun Gong kanava joten kannattaa muistaa lähdekritiikki.
Jep, tämä on puhdasta roskaa rinnastaa liittymien määrien muutosta kuolleisuuteen.
Kun katsoo millainen gappi tuli Kiinan tunnuslukuihin ja tuotantoon niin eihän 21 miljoonaa pimennyttä liittymää ole yhtään mitään. Sen verran on firmat ajaneet alas toimintonsa.
Hyvä! Jumalauta että paloi käämit tohon mammaan, jota Hobbitissa ja Antmanissa jopa jonkinverran kuumottelin. Aika masentavaa, että noi kuumatkin kinkut ovat ei-skriptatuissa rooleissa alle keskiarvon olevia, totaalisia ali-koulutettuja persläpi-idiootteja.Ja kuinka idioottimaisuudella pääsi Disney ja Marvelin mustallelistalle.
Huhu: koronakaranteenia salaliittoteoriana pitävälle Evangeline Lillylle annettiin heti rangaistus – Disney reagoi nopeasti - Episodi.fi
Ant-Man and the Wasp -tähti Evangeline Lilly kirjoitti Instagram-julkaisussaan pitävänsä valtioiden koronatoimenpiteitä pelkkänä salaliittona, joilla hallitukset vipuavat johtajilleen lisää valtaa. Lilly ei aikonut noudattaa ohjeita. Nainen sai ansaitsemaansa vihaista palautetta paljon. Ja saa...www.episodi.fi
Joo, mutta meikäisellä oli muuttomiehenä työvuoro täällä Oslossa...
Aika vahvasti epäilen.Mitä helvettiä? Oxfordin tutkimuksen mukaan jopa puolet briteistä voi olla jo saanut taudin. Se olisi erittäin hyvä uutinen, sillä silloin tauti olisi todella lievä valtaosalle, ja briteillä olisi jo melkoinen laumaimmuniteetti. Minun on vaikea uskoa tätä, mutta toivotaan että tämä on totta ja pätee myös Suomeen! Tällöin Suomessa voitaisiin jatkaa elämää melko normaalisti. Mutta tämä kyllä pitää ottaa merikontillisella suolaa...
Linkki asiasta kertovaan uutiseen ja itse tutkimukseen.
Subscribe to read
www.ft.com
Dropbox - File Deleted - Simplify your life
www.dropbox.com
OT ok by me, joo on ollut, ja mennyt... sairastuin vakavaan kliiniseen masennukseen 9,5 vuotta sitten , ja sen kanssa olen pyristellyt viimeiset vuodet kun tajusin etten sittenkään halua delata ihan vielä.off topic
Ookkonää miettinyt mitään aivoihin, ajatteluun tms perustuvaa työtä tai alaa?
Mitä tapahtuisi jos koittaisit miettiä kuinka voisit räätälöidä itsellesi Fremen-yhteensopivan työnkuvan, työnkulun ja uran?
Mitä helvettiä? Oxfordin tutkimuksen mukaan jopa puolet briteistä voi olla jo saanut taudin. Se olisi erittäin hyvä uutinen, sillä silloin tauti olisi todella lievä valtaosalle, ja briteillä olisi jo melkoinen laumaimmuniteetti. Minun on vaikea uskoa tätä, mutta toivotaan että tämä on totta ja pätee myös Suomeen! Tällöin Suomessa voitaisiin jatkaa elämää melko normaalisti. Mutta tämä kyllä pitää ottaa merikontillisella suolaa...
Subscribe to read
www.ft.com
www.dropbox.com
Silloinhan hallitus olisi puhunut totta?!? Mutta THL ei silti saa puhtaita papereita, vaikka kuka kommentoisi...Mitä helvettiä? Oxfordin tutkimuksen mukaan jopa puolet briteistä voi olla jo saanut taudin. Se olisi erittäin hyvä uutinen, sillä silloin tauti olisi todella lievä valtaosalle, ja briteillä olisi jo melkoinen laumaimmuniteetti. Minun on vaikea uskoa tätä, mutta toivotaan että tämä on totta ja pätee myös Suomeen! Tällöin Suomessa voitaisiin jatkaa elämää melko normaalisti. Mutta tämä kyllä pitää ottaa merikontillisella suolaa...
Subscribe to read
www.ft.com
www.dropbox.com