Lapinukko
Respected Leader
No kun media ei kertonut sinulle että pitää itkeä.
Joo niin ihmettelinkin sitä kun joku itki Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen kuusi vuorokautta. Media sen kertoi, että pitää itkeä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No kun media ei kertonut sinulle että pitää itkeä.
Kun ei kiinnostanut. Ruotsissa saavat mun puolesta kuolla. Oletko itse miettinyt että tämä kaikki tulee muiden kuolemien päälle?
Oliko tuolloin kokonaiskuolleisuus maailmalla myös korkeammalla? Ei sillä että haluaisin vähätellä ruotsia, mutta minua ei kiinnosta yksin Ruotsin kuolleisuus vaan isompi perspektiivi.Eipä kiinnostanut minuakaan. Mutta oletko miettinyt että kokonaisuuskuolleisuus oli tuolloin Ruottissa suurempi kahtenakin talvikautena... tuli päälle alle tai sivulle. Kuka siitä välittää. Ei silloin tehty mitään erikoista kun kuoltiin vaan ihan kiltisti.
Oliko tuolloin kokonaiskuolleisuus maailmalla myös korkeammalla? Ei sillä että haluaisin vähätellä ruotsia, mutta minua ei kiinnosta yksin Ruotsin kuolleisuus vaan isompi perspektiivi.
Ruottilla ei ole niin väliä vaikka kuolisivat kaikki
Edelleen oletko miettinyt että nämä korona kuolleet tulee sen normi flunssa kuolleisuuden päälle.? Sori jos kauheasti tämä korona häirinnyt työskentelyä tai bisneksiä mutta semmosta se elämä onKäytäppä aikaasi ja ota selvää. Mieluusti tietäisin miten aiemmat kovat flunssatalvet suhtautuvat kokonaiskuolleisuudeltaan tähän koronaan.
Oletko muuten miettinyt että Suomella saattaa lähimenneisyydessä olla aika samanlaiset flunssakuolleisuustasot kuin Ruotsilla, kun alkaa vertailemaan. Sen verran paljon liikennettä tuossa välillä. Ja Ruotsi on lähempänä kuin "maailma".
Selvittelisin itse mutta en jaksa.
Ainakin riskiryhmät on sekä koronassa ja influenssassa isolta osin samat.Edelleen oletko miettinyt että nämä korona kuolleet tulee sen normi flunssa kuolleisuuden päälle.? Sori jos kauheasti tämä korona häirinnyt työskentelyä tai bisneksiä mutta semmosta se elämä on
Puhun vain omasta puolestani, mutta teksti vaikuttaisi aikamoiselta salaliittohömpötykseltä. Jänniä päätelmiä tapahtumista ja aikalailla puutteellisia väittämiä esim. koronatesteistä yhden firman kehittämänä. Aika laajat salaliitot saisi olla pohjalla jos testejä huijattaisiin ja menee todellakin sinne foliohattutasolle tämä kokonaisuutena, niin että naurattaa.Protheonia ainakin naurattaa. Kerro mikä ja miksi? Mikä sun tulkinta on?
Trump on niin kiinalaismyönteinen, ettäJa muutenkin Trump on ollut erittäin kiinalaismyönteinen.