Rike?Kaikki katoaa,mites vanha Rike? Mitä siinä on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rike?Kaikki katoaa,mites vanha Rike? Mitä siinä on?
Aha,taidatkin olla aika paljon mua nuorempi,Rike oli huoltis,Koulukadulta Raision suuntaan,mentiin yli kiskojen,sitten oli suora ja oikealla oli huoltis,siinä oli raggareitten kokoontumispaikka.
Sanooko sulle mitään PITKÄ- SEISKA ?
Koulukadulta Raision suuntaan ja yli kiskojen. En osaa paikallistaa vaikka siellä suunnalla lähes päivittäin liikun. Olen 79 syntynytAha,taidatkin olla aika paljon mua nuorempi,Rike oli huoltis,Koulukadulta Raision suuntaan,mentiin yli kiskojen,sitten oli suora ja oikealla oli huoltis,siinä oli raggareitten kokoontumispaikka.
EiSanooko sulle mitään PITKÄ- SEISKA ?
Nojuu,ilmankos et tiedä se oli pitkä suora,Rikeltä kun lähti kaupunkiin niin siinä oli hyvä ottaa kisaa,suoran päässä oli kiskot tien poikki,siihen oli pare hiljentää.Ja pitkä-seiska,seutukunnan kuuluisin raggarivaunu,musta 1969 Dodge Monaco,oli siihen aikaan Lausteella,rekisteri oli AA-777.
Venäjän kansalainen toi koronan Iranista Azerbaidzhaniin - etsitään kontakteja. Virus on myös Uusi-Zeelandissa, Valkovenäjällä ja Lietuassa.Ellen ole erehtynyt johonkin yksityisviesti-ketjuun, tässä yksi koronajuttu lisää
Coronavirus: Iran's deaths at least 210, hospital sources say
The tally by BBC Persian is six times higher than the health ministry's official death toll of 34.www.bbc.co.uk
"At least 210 people in Iran have died as a result of the new coronavirus disease, sources in the country's health system have told BBC Persian"
Ellen ole erehtynyt johonkin yksityisviesti-ketjuun, tässä yksi koronajuttu lisää
Coronavirus: Iran's deaths at least 210, hospital sources say
The tally by BBC Persian is six times higher than the health ministry's official death toll of 34.www.bbc.co.uk
"At least 210 people in Iran have died as a result of the new coronavirus disease, sources in the country's health system have told BBC Persian"
Jep, NRK:n mukaan vastaanottanut (kätellyt jne.) yli sata potilasta ennen itse-diagnoosia jne. Näinhän tää lähtee...Ajankuvaa:
Oslon yliopistosairaalassa jo kolmella työntekijällä todettu virustartunta, Ruotsissa yli 10 tartuntaa
Norjassa ensimmäinen tartunnan saanut lääkäri on ollut tekemisissä sadan potilaan tai työntekijän kanssa. Myös Tanskassa sairaalan työntekijällä todettiin lauantaina tartunta.www.hs.fi
Hämeenlinnan sa kaupassa oli viikonloppuna ffp kolmosia jokunen laatikko, päiväykset on vissiin mennyt, haittaako se, vitosella 10 kpl
Kiinan tasavalta = TaiwanNäin kiittää Kiinan tasavalta sitä tutkijaryhmää, joka julkaisi ensimmäisenä viruksen genomin...