Epidemiat maailmalla

Aha,taidatkin olla aika paljon mua nuorempi,Rike oli huoltis,Koulukadulta Raision suuntaan,mentiin yli kiskojen,sitten oli suora ja oikealla oli huoltis,siinä oli raggareitten kokoontumispaikka.
Koulukadulta Raision suuntaan ja yli kiskojen. En osaa paikallistaa vaikka siellä suunnalla lähes päivittäin liikun. Olen 79 syntynyt
 
Nojuu,ilmankos et tiedä:) se oli pitkä suora,Rikeltä kun lähti kaupunkiin niin siinä oli hyvä ottaa kisaa,suoran päässä oli kiskot tien poikki,siihen oli pare hiljentää.Ja pitkä-seiska,seutukunnan kuuluisin raggarivaunu,musta 1969 Dodge Monaco,oli siihen aikaan Lausteella,rekisteri oli AA-777.
 
Ellen ole erehtynyt johonkin yksityisviesti-ketjuun, tässä yksi koronajuttu lisää

"At least 210 people in Iran have died as a result of the new coronavirus disease, sources in the country's health system have told BBC Persian"
Venäjän kansalainen toi koronan Iranista Azerbaidzhaniin - etsitään kontakteja. Virus on myös Uusi-Zeelandissa, Valkovenäjällä ja Lietuassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ellen ole erehtynyt johonkin yksityisviesti-ketjuun, tässä yksi koronajuttu lisää

"At least 210 people in Iran have died as a result of the new coronavirus disease, sources in the country's health system have told BBC Persian"

Samaa mieltä, jospa pidettäisiin tämä info ketjuna. Korona-hupailulle voi perustaa oman ketjunsa.
 
USA:n osalta voidaan pitää outona feiluna puutteellista CV-diagnoosi kapasiteettia vielä tässä vaiheessa.


Suunnitelma on päästää myös yksityiset firmat apajille jatkossa. Tulee liian myöhään, mutta satakertaistaa sitten tehokkuuden. CV on jaloissa kuitenkin seuraavat pari vuotta, joten testejä tullaan tekemään kymmeniä miljoonia pelkästään USA:ssa
 
Ajankuvaa:

Jep, NRK:n mukaan vastaanottanut (kätellyt jne.) yli sata potilasta ennen itse-diagnoosia jne. Näinhän tää lähtee...
ps. ja siis työpaikka oli Ullevål eli Norjan suurin sairaala... eipä ole mikään yksityinen pikku silmäklinikka.
 
Viimeksi muokattu:
Hämeenlinnan sa kaupassa oli viikonloppuna ffp kolmosia jokunen laatikko, päiväykset on vissiin mennyt, haittaako se, vitosella 10 kpl

Eihän nuo oikeasti vanhene suodatusteholtaan. Kuminauhat ei vaan tahdo kestää. Ostaa pois jos tarvitsee. Halpojakin vielä.

Itse en ole tänä vuonna ostanut yhtään irtomaskia. Enkä osta, koska niitä ei enää saa. Töihin yritin ostaa niitä kun havaitsin, että niiden menekki on ollut kovaa ja "joku muu" ei ole tilannut uusia. Niiden hankinta ei siis ole minun vastuulla. Vihjasin kyllä tammikuussa, että niitä pitää tilata etupainotteisesti. Ei tilattu. Minulla on kotona useampi laatikollinen ffp3 ja kokomaski ja nasseja.
 
image.png
 
Germany Boosts Border Checks; Google Scraps Event: Virus Update

Germany tightened border checks and urged the cancellation of major events as authorities across Europe took action to contain the coronavirus.

A German government task force said late Friday that travelers from Italy, South Korea, Japan and Iran will need to disclose their health status upon arrival. Checks on railways will also intensify and federal police will boost border patrols.

Bloomberg: Germany Tightens Border Checks in Bid to Curb Coronavirus Spread

Iran Cases Jump More Than 50% (6 p.m. HK)

The total number of cases in the country rose by more than 50% to 593 with 43 deaths, the highest number of deaths from the disease outside of China. Five members of Iran’s parliament have tested positive out of 100 who were tested, spokesman Asadollah Abbasi said. Iran has 290 MPs. Parliament on Friday suspended all sessions indefinitely in response to the outbreak.


Bloomberg: Iran Has 50% Jump; Infections Spread on West Coast: Virus Update
 
Back
Top