Justin Case
Eversti
Kyllä metsämies keinot tietää,en minä paperia repussa kuljeta kun metsällä kuljenRahkasammalta riittää, ja sehän on antibakteerinen tuote
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä metsämies keinot tietää,en minä paperia repussa kuljeta kun metsällä kuljenRahkasammalta riittää, ja sehän on antibakteerinen tuote
Niinpä, siihen on pehmonen pyyhkästä.Kyllä metsämies keinot tietää,en minä paperia repussa kuljeta kun metsällä kuljen
Ilman wc paperia tulee helposti toimeen,kahvi jos loppuu niin se on verrattavissa maailmanloppuun.Ja saahan tuon tarakan ihan vedelläkin huuheltua. Meillä kyllä on tahattomasti hamstrattuna aika paljon vessapaperia, sitä tulee aina ostettua kun sen loppuminen ikävällä tavalla horjuttaa mun mielenterveyttä (kahvi on toinen). Kauppa on niin kaukana ettei viittis hupiin ajella.
Kuinkahan monta monsterfamilya tästäkin porukasta löytyyNoo,me ollaan hieman erilaisia ihmisiä koko poppoo..hämmästyisit jos tapaisit meidät
Tätä pohdinkin näin epätieteellisenä mutuna, että sauna on mitä paras keino koronavirusta vastaan. Virushan ei laisinkaan tykkää kuumuudesta, ja lämpö myös tehostaa omaa immuunijärjestelmää.3. Sauna lämpöiseksi päivittäin. Pöpö ei kestä kuin muutaman tunnin 40°C ja jo 50-60°C vielä todella paljon huonommin. Ovenvierusvati saunaan heti kun se pannaan lämpenemään. Tuodaan sieltä pois vasta kun eka saunoja menee saunomaan.
Valmistaako Suomessa kukaan hengitysuojaimia?
Kyllä metsämies keinot tietää,en minä paperia repussa kuljeta kun metsällä kuljen
Tätä pohdinkin näin epätieteellisenä mutuna, että sauna on mitä paras keino koronavirusta vastaan. Virushan ei laisinkaan tykkää kuumuudesta, ja lämpö myös tehostaa omaa immuunijärjestelmää.
Saunan on myös havaittu alentavan keuhkokuumeriskiä:
Going to a sauna twice a week cuts pneumonia risk, study finds
Sweating in a sauna at least twice a week could slash the risk of potentially deadly infections like pneumonia, research shows.www.telegraph.co.uk
Eikä ollut edes finno-ugri. Ilmeisesti ollaan sen verta outo heimo ettei edes corona osaa tarttua.Suomessahan on yksi todettu Korona-tapaus. Prosessi on ilmeisesti onnistunut pysäyttämään leviämisen
Noita kertakäyttöisiä ihan huotovarmuuden kannalta.En tiedä, Tsekeissä ja Puolassa ainakin valmistavat. Jos tarkoitit MP-kuluttajakäyttöön tarkoitettuja, näitä siis: http://avec.cz/en/
Netissä on lista tarvikkeista jotka katoavat kriisin tultua. https://www.lewrockwell.com/2015/05/tess-pennington/100-emergency-items-that-will-disappear-first/
Listan 30 ensimmäisen esineen muodossa paskapaperi on vaihtotaloudessa paljon arvokkaampi kuin tulitikut. Se on jopa arvokkaampi kuin ensiapupakkaus jostain kumman syystä. Mutta ei kuitenkaan yhtä arvokas kuin esimerkiksi puulämmitteinen liesi. Jeesusteippi löytyy sijalla 50. Suklaa 76. Kahvi 92 ja tupakit 93.
Kattelin puolen yön jälkeen twitteristä kuvia, miten nopeasti kaupat tyhjenivät Italiassa. Päätinkin, että heti aamulla varustus kuntoon viimeisen päälle, ja näin tein. Vessapaperin tärkeys oli tiedossa, kiitos tuon listan postauksen muutaman vuoden takaa. Muistan kun sisäistin sitä silloin.Laitetaan nyt tännekkin
Kyllä metsämies keinot tietää,en minä paperia repussa kuljeta kun metsällä kuljen
Mun metsästysmaat alkaa kun avaan tuvan oven,en käy muualla kun omilla mailla.Et tee kuin karhu metsässä? Vaan ABC:llä kotimatkalla?