Eränkäynti

Moro. Onkos SA saanut jotain uutta ihmeellistä aikaiseksi? Jos voit, laitappa vähän kuvaa ja linkkiä moisista ihmeistä.
Pitää varmaan kuvata nuo omat, kun ei netistä löytynyt. Periaatteessa täysnahkainen versio Hestran kinttaista, ainakin vaimon Hestrat on aikalailla samanmoiset. Lumilukko varressa ja kämmenselässä kiristys. Sisätumput keinokarvaa liipasinsormella. Pikkasen jopa kuumat vielä -15 asteessa, mutta mulla nyt kyllä aina käy kädet niin kuumana, että hikoaa, yleensä mulla on vain pelkät ohuet kuorikinttaat hiihtäessä.
 
Kyllästyin odottamaan V-lekan M05-verkkokankaisia vaatteita.
Tilasin sitä verkkokangasta ja vien ompelijalle. Teetätän hihattoman, puoli reiteen ylettyvän paitatyylisen vaatteen. Tai voisi verrata hihattoman (ja ilman huppua) anorakkiin niin saa paremman kuvan sen löysästä istuvuudesta.
M05-taistelupaidan kaveriksi, löysä istuvuus jotta alle mahtuu esim juomarakko ja/tai Ribz front pack = laukku joka minulla kuvassa vatsapuolella.

 
Viimeksi muokattu:
On ne kelit komeita :)
Parit hirven jäljet näkyi, ahmakin oli kahlaillut menemään. Jäniksen jäljet on kyllä harvassa, rusakoita riittää pelloilla, mutta metsässä jäniksen jäljet on harvassa. Parikymmentä kilometriä hiihtelin, suurimman osan kelkkauria pitkin että koirakin sai liikuntaa. 50cm-70cm näytti olevan lunta, saa nähdä millaset tulvat keväällä tulee.

973AD55D-21CE-405C-A31E-5056C6D4E296.jpeg
 
Teetätän hihattoman, puoli reiteen ylettyvän (ja ilman huppua) anorakkiin niin saa paremman kuvan sen löysästä istuvuudesta.
M05-taistelupaidan kaveriksi, löysä istuvuus jotta alle mahtuu esim juomarakko ja/tai Ribz front pack = laukku joka minulla kuvassa vatsapuolella.


Nyt se tuli valmiiksi.
Halkiot kyljissä niin ei haittaa liikkumista (tai istumista) vaikka se on pitkä.
Hartioista tuli leveämpiä kuin olisin toivonut mutten aio korjauttaa niin pienen asian takia.



Kuvitelkaa sitä nyt tämän alla olevan asun päälle:
 
Viimeksi muokattu:
Onko nuo gorka-housut?
 
On, malli mikä oli V-lekassa myynnissä pari-kolme vuotta sitten. Tactic-9.
Pitäs kans hommata tuo ohuempi gorka,itellä löytyy fleece-vuorattu asu gorka-nimellä mutta se toimii parhaiten passissa pakkasella.
 
403625a13e75810b2c.jpg

Minulla on tämä viitta ostettuna viime vuoden puolelta. Nyt leikkasin sen poikki nappien kohdalta jotka ovat kainaloiden alla ja muodostavat ns hihan.
Jäljelle jäi hartiat, puoli selkää ja pään peittävä huppu. Sopiva lisä tuohon itseteetetylle hihattomalle naamioverkkopaidalle mikä on linkissä tässä alla.
https://maanpuolustus.net/threads/eränkäynti.3215/page-54#post-592006
 
Onko foorumilaisilla suunnitelmissa nyt kevään tullen lähteä hiihtämään pitempiä vaelluksia?
 
Back
Top