Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rohkia koira. Kaikista ei ole tuohon. Tai voihan se olla tyhmäkinMökkeilyä:
Takasin ajellessa sitten ne teeret löytyi. Kuva on niin ja näin, mutta kaikenkaikkiaan laskin 25-30kpl hakkuuaukean vieressä koivuissa. Eli kyllä niitä onneksi jäi hyvän vuoden jälkeen Ei varmaan ole tullut aikuisiällä tuollaista parvea täällä nähtyä, joskus kossina isäukon kanssa kulkiessa tollasia oli.
Katso liite: 26074
Alkaa olemaan se pimein aika, onneksi lumi vähän jo helpottaa näkemistä. Aikalailla kävi leimasin housussa kun tämän kuvan ottamisen jälkeen kävelin 50m ja metso rysäytti ihan vierestä lentoon
Täytyy olla tyytyväinen tuohon uuteen Armytekin otsalamppuun, kestää akku mukavasti soputehoilla about 8h. Nyt ei niin kauaa tullut kuljettua, nelisen tuntia ja 15km. Sopiva lenkki töiden päälle.
Main-3:lla pärjää hyvin. Tuo oli otettu turbolla, ei ollut kuitenkaan täys teho. Värisävy oli yllättävän hyvä, tuo on cool white. Nuukuuksissani ostin tuon kun halvalla sain, kahdella akulla. Lumonitea meinasin ekaksi, mutta en sitten raaskinut. Mulla on pari NiMh Nitecorea, niillä muuten pärjäis, mutta akut hyytyy pakkasella liian nopeasti, ominaisuushan se on, ei vika.Kuvassa ei tainnut olla soputeho päällä? Kohtuu hyvä värisävy valossa. Minun Armytek on surkein lamppu minkä olen koskaan omistanut(kolme vuotta vanha versio)
Minkä hintainen Armytek? Kilpasuunnistajien otsalamput on tosi hyviä, mutta on ne myös tosi kalliita.Main-3:lla pärjää hyvin. Tuo oli otettu turbolla, ei ollut kuitenkaan täys teho. Värisävy oli yllättävän hyvä, tuo on cool white. Nuukuuksissani ostin tuon kun halvalla sain, kahdella akulla. Lumonitea meinasin ekaksi, mutta en sitten raaskinut. Mulla on pari NiMh Nitecorea, niillä muuten pärjäis, mutta akut hyytyy pakkasella liian nopeasti, ominaisuushan se on, ei vika.
Kelpaako makkaran paistoon tämä maisema ?.Katso liite: 26091
Tuon sain tutunkaupalla 59€. Näyttää olevan netissä 79€-> En nyt sitten tiedä onko tuo hyvä, sen vähän aikaa vasta ollut. Näkee kuitenkin ja akku kestää, eikö siinä ole olennaiset?Minkä hintainen Armytek? Kilpasuunnistajien otsalamput on tosi hyviä, mutta on ne myös tosi kalliita.
Just ja just voisin vaihtaa tän peilijäisen pökkyrän tuollaiseen. Aloin jo pakkaamaan.
Minulla koneessa vain 20kg. matkatavaroille, älä pakkaa liikaa.
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=40091Ai hitto. Kävin tänään kärsimässä kärkkäisellä. Piti ostaa joululahjat lapsille ja minkkiloukku. Loukun unohdin. Mä mietin siinä leluosastolta jatkaessani matkaa että oisin ottanu haulikkoon paukkuja. En kehannu, siinä saatanallisessa sumpussa puskiessa, tatti ottassa, oisin lykänny kasan päällimmäiseksi patruunalootan niin varmasti mua olis pidetty potentiaalisena perhesurmaajana. Näin syvällisiä pohtiessa se loukkukin jäi.
Olis hyvä kesäksi saada ehjä loukku. Vanha oli niin huono että joutu pari karannutta lihakaniemoa pyytämään piekkarilla. loukulla olisivat jatkaneet siitoksessa, ny ne on pakkasessa.
Pakkasesta tulikin mieleen. Siellä on myös alleja kutka odottaa syömistään. Uhka vai mahdollisuus? Mä olen aikasemmin vältellyt koko hanketta ja lykännyt niitä riistamakkaroihin jatkeeksi. Nyt niitä tuli sen verran että joko mun täytyy nyt vaan reipastua ja tehdä niistä jotain syömäkelpoista tai sitten mun tarvii tehdä kilometri makkaraa. Maistuvat kuulema jollekkin joka vaatii päivien liotuksen etikassa, maidossa, oluessa, bensassa, tärpätissä tai plutoniumissa.
ehdotuksia?