Esittele itsesi

Tuolla sanansäilällä varustettuna liittymisesi tälle foorumille taitaa tuntua suurinpiirtein yhtä pahalta kuin pulahdus juuri oikean lämpöiseen kylpyyn.

Tervetuloa foorumille. :)
 
Täällä kukaan ketään muutakaan ymmärrä, mutta tervetuloa kuitenkin heiluttamaan sanan säilää.
 
Moi!
Piti ottaa uus nicci,ku ei sitte millään muistunu mieleen ss ja vanha sp:kin pois toiminnasta!
Fg47:llä silloitällöin tuli otettua asioihin kantaa...
 
Eipä noita viestejä tolla vanhallakaan tunnuksella näy kuin kaksi olevan
http://maanpuolustus.net/showthread.php?tid=67&pid=6279#pid6279
ja
http://maanpuolustus.net/showthread.php?tid=201&pid=7578#pid7578
mutta eiköhän TomTom kykene auttamaan kadonneen salasanankin suhten.
 
Jaahas, se tuli sitten allekirjoittaneella 20 vuotta täyteen reservissä. Eli täten ilmoittaudun Wanhan Kaartin kirjurille, mikäs punkka on vapaana?
 
Täällä toinen Wanhaan Kaartiin ilmoittautuva. Ruusun päivänä tuli vuodet täyteen. En olis huomannutkaan ellei noska olis onnistunut konettaan pudottaan ja tunkeutunut tänne tutkimaan tätä sivustoa ja huomauttanut asiasta.
 
Jaha, tervetuloa herrat, tuossa seuraavassa tuvassa vasemmalla on yksi kerrossänky vapaana.
Saatte itse arpoa ylä - ja alapunkan haltijan.
 
Jauho kirjoitti:
Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".

Näinhän tuo perustaja sen rajasi. Ei ole valitettavasti miestä pahemmin täällä näkynyt. Liekö mennyt sinne entiseen pesäänsä takaisin ja antanut naispappeudesta puhujille anteeksi.
 
Jauho taisi lähteä "värväys"- yms reissulle.
Hänhän muistaakseni kirjoitti resnetissä, että ensimmäiset naisressut saavuttavat Wanha Kaarti - kelpoisuuden v 2016 ja ilmeisesti Jauho palaa ruotuun sitten "pulujen" kanssa....
 
Katsoppas vaan, Noskan lisäksi on myös Creidiki käyttänyt myös stadin slangi - käännöstä tuosta Wanhasta Kaartista, "Stara Garda" :a-grin:
 
Minen stadin slangia väännä. Stadi on liian venäläinen kaupunki. Minun sigussani se tulee kroatian kielestä
 
Moro,

Joskus harvakseltaan tuli kirjoiteltua perinnefoorumille ja nyt päätin VIHDOIN tehdä tännekin tunnukset. Kirjoittelua on ollut hauska seurata sekä perinnefoorumissa että täällä! Oma kirjoittelu jäänee taas vähäiseksi, mutta katsotaan, miten käy.

Intti tuli minulla käytyä kultaisella 80-luvulla, mutta vielä en tunnusta kuuluvani mekanisoituihin rollaattorijoukkoihin. Kurkkusalaattiasu on päällä firman käskemänä vähintään kerran vuodessa ja nyt on menossa 4. sijoitus sitten varusmiesajan - kaikki nämä aivan eri puolella Suomea. Mukavaa, että on ollut käyttöä/hyötyä firmalle! Hommaa on ollut myös hauska seurata osittain sisältäpäin.

Tunnen pervoa mielenkiintoa sotilasstrategisiin ja operatiivisiin kysymyksiin, mutta nippelitiedoissa olen auttamaton noviisi...:a-rolleyes:

t. Hannu
 
Tervetuloa!
Asioista ei tarvitse tietää, jotta voi esittää näkemyksiään. Minä olen elävä esimerkki siitä.

Eli rohkeasti vain keskustelemaan. :)
 
Ja (jotenkin tutuntuntuinen) nimimerkki Hanski on saitin 600. rekisteröitynyt :a-smiley:
 
Hanski kirjoitti:
Moro,

Joskus harvakseltaan tuli kirjoiteltua perinnefoorumille ja nyt päätin VIHDOIN tehdä tännekin tunnukset. Kirjoittelua on ollut hauska seurata sekä perinnefoorumissa että täällä! Oma kirjoittelu jäänee taas vähäiseksi, mutta katsotaan, miten käy.

<snip>
Tunnen pervoa mielenkiintoa sotilasstrategisiin ja operatiivisiin kysymyksiin, mutta nippelitiedoissa olen auttamaton noviisi...:a-rolleyes:

Ilmiselvä Nojatuolikenraali (TM) ! Tervetuloa! Niin, foorumilla on ilokseni vääntöä niin nippelitiedoista ja niiden merkityksistä, kuin über-strategisista linjoista. Keksipäs jokin aihealue josta löytyisi pureskeltavaa, mutta jota ei ole vielä veivattu ...
 
Asepalvelukseni suoritin kuninkaallisen tykistön kuninkaallisessa Kainuun tykistörykmentissä vuonna 2006. Mitään en oppinut enkä muista, vaikka kertaamassakin kävin vuonna 2009. Kiitos puolustusvoimille, ne 500€ tulivat tarpeeseen.

Aikoinaan kirjoitin Susiykköseen paljonkin, suurimman osan ajasta olin humalassa, sen voin ihan avoimesti myöntää. Susi1 jakoi kuitenkin paljon bannia, lopulta ikuiset joten ei se ihan putkeen mennyt.

Luonteeltani olen öykkäri ja psykopaatti, en voi sietää toisten mielipiteitä. Lisäksi tykkään kissaeläimistä. Kusipääksikin on eräät haukkuneet, mutta ne olivat vain kateellisia isosta vehkeestäni.

Tämänkin viestin kirjoitin humalassa. Mihinkäs se tiikeri väreistään pääsisi.

Terveisiä Baikalille! Tosin taisin lähettää asian tiimoilta jo yksityistä postia, mutta toisto on opintojen salaisuus.
 
Tervetuloa vaan. Entiset synnit on lusittu eikä niitä muistella. Tikulla silmään, joka wanhoja muistaa. Jahas, vai on Herra tykärillä niin iso sladi, että oikein toiset siitä kenkkuilee. Wanhana miehenä sanoisin, että se mittava sladi pitää myös olla terästä eikä mitään porsasvatkulia. Muuten se on joutava koriste. Kokemusta asiassa ei tosin ole, oma napo juuri ja juuri toimittaa sen kusemisen viran, paljon muutapa ei.
 
Back
Top