Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siinä se tiiliskivi menee kynttilä palaen:
Aika aggressiivisesti liikehtivä tiiliskivi, varsinkin loppupuolella kivi tekee n. 180 asteen tiukan kaarron pyrstö luistaen ja siitä suoraan pystynousuun + selän kautta ympäri vaakaan.
Jäisi meikäläisten Hornetilta tekemättä...papua löytyy!
No ei ne nyt sentään mitään lakeja riko. Tuo mainitsemani veto lopussa ei ole minusta kyllä Hornetille ollut ominaista ohjelmissa mitä olen itse nähnyt. Usein HN on tehnyt ohjelmasta ja lentäjästä riippuen ylösvedon lähdöstä, kentän päällä ja siitä selän kautta vaakaan. Toinen yleinen liike on veto-työntö, mutta lähes 180 asteen tiukassa käännöksessä, matalalla tehdyn pyrstöluisun jälkeen Hornetista loppuu energia, enkä ole itse nähnyt sen tekevän perään pysyvetoa tuohon malliin kuin F-35A. Ehkä en ole vaan nähnyt sellaista ohjelmaa.En ole asiantuntija,mutta olen nähnyt Hornetin vetelevän huomattavasti fysiikan lakeja vastaisempia liikkeitä Pirkkalassa. Toki suomen ilmavoimat jotka kieputti Brewstereitäkin jo niin että niitit lenteli. Mahtaako ne uskaltaa noin kalliilla koneella edes koittaa.
Jäisi meikäläisten Hornetilta tekemättä...papua löytyy!
Hornetista loppuu energia, enkä ole itse nähnyt sen tekevän perään pysyvetoa tuohon malliin kuin F-35A
Puhuivat lentonäytöksistä, ei liitonäytöksistä.Sen liikkeen idea onkin, että se syö Hornetista energian.
Hornetissa on enemmän papua kuin F-35.
T/W (kuivalla koneella)
- F-18 1,57
- F-35 1,47
Hornetissa on enemmän papua kuin F-35.
T/W (kuivalla koneella)
- F-18 1,57
- F-35 1,47
When asked about my first flight in the F-35, I compared it to flying a Hornet (F/A-18), but with a turbo charged engine. I now can quote a USMC F/A-18 Weapons School Graduate after his first flight in the F-35: “It was like flying a Hornet with four engines!”
Tässä käyttäjien kommentteja:
Mutta voihan se tietenkin olla että nuo näytökset lennetään "kuivana"..
...
Mutta miten paljon? Siitäpä onkin sitten mainiota ruveta vänkäämään foorumilla... Asiasta on nimittäin jo aikaisemminkin vängätty riittävästi. Siksi laskettuna kuivalla painolla.
Jokainen saa vapaasti tehdä laskelmia eri polttoainemäärillä, miten haluaa.
Siis ainoa asia mikä on varmaa, on että ne eivät lennä kuivana. Mitään järkeä ei ole siis tehdä laskelmia kuivana lentämisestä.
Tuo ei kerro vielä asiasta mitään. Pahin puute voi olla työntövoiman puute ja silti se ominaisuus voi olla hyvä.Pari vuotta sitten vuodettu kaartotaistelutesti mainitsi F-35:n pahimmaksi ongelmaksi työntövoiman puutteen...
Mutta miten paljon? Siitäpä onkin sitten mainiota ruveta vänkäämään foorumilla... Asiasta on nimittäin jo aikaisemminkin vängätty riittävästi. Siksi laskettuna kuivalla painolla.
Toki saa, mutta jos esim laskee tyhjänä niin ei kannata tehdä mitään vertailuja koneiden välillä, se on fakta että koneet ei lennä tyhjänä.Jokainen saa vapaasti tehdä laskelmia eri polttoainemäärillä, miten haluaa.
Tuo ei kerro vielä asiasta mitään. Pahin puute voi olla työntövoiman puute ja silti se ominaisuus voi olla hyvä.
Tuollaisia sanankäänteitä ei raportissa käytetty. Tosin testeissä vertailukoneena oli F-16D olikohan block 40, eli kohtuullisen sporttinen rauta.
Eipä siinä työntövoiman puutteestakaan juuri puhuttu. Eikä kyseessä ollut mikään kaartotaistelutesti.
Tuo ei luulisi mitään salassa pidettävää tietoa olevan. Jos jollain on vaikka twitter-seurannassa näytöksiä lentävä lentäjä niin sopii kysyä.
Jos asiasta ei löydy tietoa niin se ei tarkoita että parasta olisi laskea paino tyhjänä. Tottakai löpöä on aina "varman päälle" ja siten että päästään tarvittaessa varalaskukentälle.
Toki saa, mutta jos esim laskee tyhjänä niin ei kannata tehdä mitään vertailuja koneiden välillä, se on fakta että koneet ei lennä tyhjänä.
Ihan varmasti, Saabistiltä ei muuta odotettaisikaan.laitoin kuivana.
No, sinä toit tehopainosuhteen keskusteluun. On mielestäni ihan asiallista huomauttaa, että emme tiedä polttoaineen määrää, siksi ei voida myöskään varmaksi sanoa että hornetissa on tuossa tilanteessa enemmän papua.Muu on tyhjää nillitystä.