Leaderwolf
Respected Leader
IAF myös sovittaa omat aseensa, podinsa ja koodaa omat softansa. Niiden laitteita voi hyvin kutsua neljänneksi F-35 versioksi. F-35I
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mikä asia on ollut raporteissa? Se että IOT&E-testiohjelmaan ei kuulu pitkäaikainen offline jakso, vai se että se offline käyttö onnistuu vähintään kolmenkymmenen päivän ajan? Jos asia oli ennestään tuttu ja ymmärsit lainaamasi tekstinpätkän oikein, miksi hourailet jostain ”lähes jatkuvista yhteyksistä”...
Tyhmiin kysymyksiin saa tyhmiä vastauksia.
Kenen mukaan tarvii? Tämä omasta linkistäsi:Eli vielä rautalangasta. Miksi kone tarvitsee yhteyden ALIS-järjestelmään pystyäkseen lentämään?
Tämä. Päiväni murmelina -elokuvan keskustelufoorumiversio.@inscout asiat joita toit nyt esillä on käsitelty tässäkin ketjussa about 470 sivun verran ja silti halusit tuoda ne samat hokemat taas kerran esille niin on varmaan ihan selvää minkä takia @Gyllis1 kommentoi viestejäsi kuten hän teki. Tietenkin olisi hienoa jos aina voisimme olla hienovaraisempia ja kohteliaampia toisiamme kohtaan.
Tämä. Päiväni murmelina -elokuvan keskustelufoorumiversio.
@inscout asiat joita toit nyt esillä on käsitelty tässäkin ketjussa about 470 sivun verran ja silti halusit tuoda ne samat hokemat taas kerran esille niin on varmaan ihan selvää minkä takia @Gyllis1 kommentoi viestejäsi kuten hän teki. Tietenkin olisi hienoa jos aina voisimme olla hienovaraisempia ja kohteliaampia toisiamme kohtaan.
F-35 on jotain sellaista mitä kukaan ei ole koskaan aikaisemmin tuonut markkinoille ja tähän hyvin laajaan kokonaisuuteen kuuluu tuo ALIS, kuten myös se että kehitystyö kestää kauemmin kuin hyvin vaatimattomilla kilpailevilla tuotteilla. Surkuhupaisana esimerkkinä Saabin muutamassa vuodessa FOCkiin koneet.
Tästä laajasta kokonaisuudesta (F-35) voisi käyttää vertausta vaikka Googlen karttapalveluun ja miksi se toimii palvelimelta eikä suorana asennuksena päätelaitteessa, tarjoten näin huomattavasti laajemman palvelukokonaisuuden kuin mikään kilpailijoista. Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa.
"I don't need ALIS to put fuel in the plane and fly it, [I can] take a part and replace it if I have the spares there," Pawlikowski said. "But somewhere along the line I've got to tell ALIS that I did it so that the supply chain will now know that that part has got to be replaced."
t.
...
Ja juuri tähän tarvitaan nettiyhteyttä. Valvomaan osien vaihtoa/huoltoa. Ja jos tietoa ei tule, järjestelmä sulkee itsensä "vikamoodiin". Tätä samaa kikkaa yritetään autoteollisuudessa koko ajan mutta turvavaatimukset ja lainsäädäntö rajoittavat sitä. Sotatarvikkeissa ei tällaisia rajoitteita ole.
Muitakin syitä toki voi olla. Minä vain en ole niistä tietoinen.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/n...il-fire-gange-mere-end-f16-flyt-naboerne-vaek
https://www.dr.dk/nyheder/decibel-fra-smertegraensen-saa-meget-larmer-danmarks-nye-f35-kampfly
Translate-käännös:
USA-mittausten mukaan F-35 on keskimäärin yli 16 desibelia meluisampi kuin F-16
Desibelit on logaritminen asteikko. Esim meluntasossa jokainen kymmenen desibelin (1 belin) nousu tarkoittaa äänen energian kymmenkertaistumista.Mitä ihmettä? 16 desibeliä on pienempi ääni kuin mitä syntyy kellon tikityksestä tai kuiskauksesta, se on samaa luokkaa kuin lehtien havina puussa.
Suomi valmistautuu tekemään vuonna 2021 arviolta 7–10 miljardin euron päätöksen, kun vanha Hornet-kalusto vaihdetaan uusiin monitoimihävittäjiin. Yhteensä Suomi tilaa 64 hävittäjää.
Aika näppärästi leikkautunut tuo linkkisi. Hieman muuttaa ajatusta sisällöstä. Alkuperäinen loppu kuuluu siis: "Kaikkein kallein ohjelma aina 2020-luvun lopulle"
Eikä tämä ollut syytös. Kunhan ihmettelin mitä siellä taas horistaan
Joo, siksi pistin Spoileriin hieman tarkennusta.