RAF-vuodon takana todennäköisesti jonkinlainen yhdistelmä B-version erityispiirteitä ja lentotukialuksen meriolosuhteita. Mekaanikoilta vaaditaan myös erilaista varovaisuutta kaikessa työskentelyssä ettei pintaan tule jälkiä.
///
https://www.acc.af.mil/News/Article...f-35-initial-operational-test-and-evaluation/
"During the IOT&E phase the 31st TES F-35 pilots will fly over 30 missions designed to fully evaluate the complete air system as well as identify technical and operational areas for improvement."
Alunperin IOT&E:n piti kestää 13 kuukautta, nyt sen pitäisi olla valmis alle vuodessa. Paljon riippuu tietysti siitä, miten monen ominaisuuden yli vedetään viivaa tai minimi-vaatimuksia muutetaan.
///
https://www.acc.af.mil/News/Article...f-35-initial-operational-test-and-evaluation/
"During the IOT&E phase the 31st TES F-35 pilots will fly over 30 missions designed to fully evaluate the complete air system as well as identify technical and operational areas for improvement."
Alunperin IOT&E:n piti kestää 13 kuukautta, nyt sen pitäisi olla valmis alle vuodessa. Paljon riippuu tietysti siitä, miten monen ominaisuuden yli vedetään viivaa tai minimi-vaatimuksia muutetaan.