Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko F-35 oikeasti ryssien silmissä niin pelottava laite, että sitä yritetään vetää lokaan koko somepataljoonan voimin?
Onko F-35 oikeasti ryssien silmissä niin pelottava laite, että sitä yritetään vetää lokaan koko somepataljoonan voimin?
Keskitetty huoltomalli olisi oikein kannatettava siinä tapauksessa, että Norjan ja Tanskankin koneet huollettaisiin Patrian toimesta Suomessa!Tuskinpa Suomi (samoin kuin Israel) suostuu mihinkään ulkomailla tapahtuvaan huoltomalliin.
Itse aiheesta sivumennen, minua huolestuttaisi, jos suomalaisten taistelukoneiden moottorihuollon pitäisi tapahtua nyky-Turkissa.
Keskitetty huoltomalli olisi oikein kannatettava siinä tapauksessa, että Norjan ja Tanskankin koneet huollettaisiin Patrian toimesta Suomessa!
Itse aiheesta sivumennen, minua huolestuttaisi, jos suomalaisten taistelukoneiden moottorihuollon pitäisi tapahtua nyky-Turkissa.
Onhan näitä demareissakin.Heh, täällähän käydään jo vaaleja: HX -kilpakumppanit edustavat näköjään puolueita. Eikös se ollut muuten kepun Vanhanen, joka liputti Gripeniä? Vai onko hän vaihtanut puoluetta?
Keskitetty huoltomalli olisi oikein kannatettava siinä tapauksessa, että Norjan ja Tanskankin koneet huollettaisiin Patrian toimesta Suomessa!