Maidan
Respected Leader
Kremlin imperialisti-fasisteja voitetaan vain yhdellä keinolla - ottamalla heidät lompakosta kiinni , takavarikoimalla (miten, se on toinen kysymys) uusrikkaiden omaisuutta ulkomailla. Vaikka tälläistä ajattelematonta lakia hyväksyttykin ("kiitos" umpikieroille rahanahneille ja ostettavissa oleville venäjän mafian suomalaisille ystäville) että venäläiset voivat vapaasti ostaa mitä heitä huvittaa Suomessa, maat ja saaret, varmasti jätetty keinon pyydä todistamaan rahojen syntyperä. HALUTESSAAN. Suurella osalla venäläisista selitystä rahojen syntyperälle EI LÖYTY. Suomessa on pestyy venäläisten hämärää rahaa, ja kenellekään vähänkin järkevälle ihmiselle tämä ei ole mikään uutinen.
Tavallista suomalaista nyljettäisi jos hän ei osaisi selittää kymppi tonnin ja puoltakaan sitä, venäläisiltä ostajilta rahan syntyperä ei kysytty.
Kun tarpeeksi moni ulkomailla omistuksia omaava venäläinen alkaa olla uhan alla menettää kaikkia, sitä nopeammin ne itse potkivat botoxpäisen rikollisen helvettiin. ITSE.
Jos suomalaiset ryhtyy ostamaan pannuja kaiken tämän keskellä, he osoittaisivat aika lahoa moraalista asennetta ja lyhytnäköisyyttä.
Tavallista suomalaista nyljettäisi jos hän ei osaisi selittää kymppi tonnin ja puoltakaan sitä, venäläisiltä ostajilta rahan syntyperä ei kysytty.
Kun tarpeeksi moni ulkomailla omistuksia omaava venäläinen alkaa olla uhan alla menettää kaikkia, sitä nopeammin ne itse potkivat botoxpäisen rikollisen helvettiin. ITSE.
Jos suomalaiset ryhtyy ostamaan pannuja kaiken tämän keskellä, he osoittaisivat aika lahoa moraalista asennetta ja lyhytnäköisyyttä.
Viimeksi muokattu: