Laitetaanpa jatkoksi yksi kyssäri. Miksi F-15 vakaajat eivät olleet sitten kallistettuja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herää epäilys, että @Samovarius vaikuttaa myös rautatieharrastajien foorumeilla, kuten vaunut.org:ssa? Hiivatillisuuteen en ole muualla törmännyt...Rautatiepuolella kotimaisia lempinimiä sitten riittää. Dv12 on deeveri, Dr16 valakko, Dr14 seepra, Dr12 (Hämeen) Huru, Dr13 Kymen Huru tai nakkiputka, Dm6 & 7 Lättähattu, Dm8 & 9 Porkkana, Dm10 Junttilan salama, Sm4 Pupu, Sr1 (Siperian) Susi, Sr2 Marsu. Dieseleiden ilmoille päästävä voimasavu tunnetaan kömynä, ja sen aiheuttama tunne hiivatillisuutena.
Herää epäilys, että @Samovarius vaikuttaa myös rautatieharrastajien foorumeilla, kuten vaunut.org:ssa? Hiivatillisuuteen en ole muualla törmännyt...
Kiehtova kysymts, mutta puhdas arvaukseni on että silloin keskityttiin enempi siihen energiaan, (aka vauhtiin) sillä taitaa hyvinkin monissa sen ajan koneissa olla lähes suorat imuputket suihkumoottorin turbiinien lapoihin, mitkä kai näkyy tutkassa disco-pallon tavoin.Laitetaanpa jatkoksi yksi kyssäri. Miksi F-15 vakaajat eivät olleet sitten kallistettuja?
Kiehtova kysymts, mutta puhdas arvaukseni on että silloin keskityttiin enempi siihen energiaan, (aka vauhtiin) sillä taitaa hyvinkin monissa sen ajan koneissa olla lähes suorat imuputket suihkumoottorin turbiinien lapoihin, mitkä kai näkyy tutkassa disco-pallon tavoin.
** Edit
Ja olikohan vielä niin, että F15 koneen kohdalla tietoisesti lähdettiin hakemaan konservatiivisiä ratkaisuja vaikkapa verrattuna F16 koneeseen. Ihan hatusta heitettynä tällaisia voisi olla rungon noste, tai jotain ohjauksen ratkaisuja.
http://www.business-standard.com/ar...ke-single-engine-fighters-116100800638_1.html
Intia on ilmeisesti enää F-16 (block70) vs Gripen (E lisämausteilla) välinen kilpailu. (siis nyt kun Rafale on saatu alta pois)
Ihan hieno kuvakin. NG demo taitaa olla ainoa ruotsalainen kaksipaikkainen? Embraer tekee kaikki 8 F:ää.Jarmo Lindberg on ollut Ruotsissa.
Svenskit teki helvetin hyvän hankinnan noissa koptereissa. Erinomaisuudessaan samaa luokkaa kuin Leo kaupat Suomessa.Ihan hieno kuvakin. NG demo taitaa olla ainoa ruotsalainen kaksipaikkainen? Embraer tekee kaikki 8 F:ää.
Jäin kerran kiinni runkkaamisesta ratapihalla.
Vielääkö se F-16 elää....http://www.business-standard.com/ar...ke-single-engine-fighters-116100800638_1.html
Intia on ilmeisesti enää F-16 (block70) vs Gripen (E lisämausteilla) välinen kilpailu. (siis nyt kun Rafale on saatu alta pois)
Noitahan olisi suomeen pitänyrt hankkia, mutta ei... tunteet vei ja päätös onkin sit jo historiaa...Svenskit teki helvetin hyvän hankinnan noissa koptereissa. Erinomaisuudessaan samaa luokkaa kuin Leo kaupat Suomessa.
Svenskit teki helvetin hyvän hankinnan noissa koptereissa. Erinomaisuudessaan samaa luokkaa kuin Leo kaupat Suomessa.
Noitahan olisi suomeen pitänyrt hankkia, mutta ei... tunteet vei ja päätös onkin sit jo historiaa...