Hauskoja kuvia

Tampereella otettu kuva mutta kuka hän on? Tissit kyllä houkuttaa koskettamaan.

Hän on Adolf Hitler, tietysti. Monenlaista väitettä on hänenkin seksuaalisesta suuntautumisestaan, mutta mielestäni se, mitä aikuiset tekevät makuuhuoneissansa yhteisestä tahdosta, ei ole kenenkään muun asia.
 
fcb9747b1080ad3f83fcdb64b8f80377.jpg
f30e6602f9744f7ac4acab050c7ee450.jpg
6d1d509e82d5.jpg
071f61c3dd80.jpg
 
Olin ma-pe Prahassa. Lämpötila oli juuri tuon +40. Pilvetön taivas ja kadut hohkivat kuumuutta. Kun olisi astunut huonosti lämmitettyyn saunaan. Käytin aurinkorasvaa ja lierihattua mutta silti poltin itseni. Nyt on sitten päällä joku lämpöhalvauksen jälkiseuraus. Nokka tukossa ja räkä lentää.
Olin viime kuussa 3 viikkoa Floridassa ja osin merellä veneilemässä. En polttanut itseäni. Turun lentonäytöksessä poltin itseni sitten muutamassa tunnissa.
 
Olin ma-pe Prahassa. Lämpötila oli juuri tuon +40. Pilvetön taivas ja kadut hohkivat kuumuutta. Kun olisi astunut huonosti lämmitettyyn saunaan. Käytin aurinkorasvaa ja lierihattua mutta silti poltin itseni. Nyt on sitten päällä joku lämpöhalvauksen jälkiseuraus. Nokka tukossa ja räkä lentää.
Kai muistit sopivasti nesteyttää? Tsekkiläinen olut ei ole pahaa.
 

Meni eilen hermo. Torpallinen teinityttöjä kohkas prideista ja valitti ku eivät pääse osallistumaan. Joku niistä tytöistä sitte luki jostain somesta suureen ääneen: Siis OMG!!! Eetu on jossain suviseuroissa siis OUMAIGAAD!! Mulkoilin sitä seuruetta häijysti ja totesin et parempi siel suviseurois ku prideilla, on sit niitäki ku maksaa teijän eläkkeet.

Itsetehty teini oli taas kuolla häpeään kun räkätin kuuluvasti päälle.. siisku toi mun mutsi on just tollanen rajottunu urpo mikä ei vaan niinku tajuu
 
Back
Top