Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tampereella otettu kuva mutta kuka hän on? Tissit kyllä houkuttaa koskettamaan.
Eduskunnan kuopus: Iiris Suomela on kympin tyttöTampereella otettu kuva mutta kuka hän on? Tissit kyllä houkuttaa koskettamaan.
Tampereella otettu kuva mutta kuka hän on? Tissit kyllä houkuttaa koskettamaan.
Olen totaalisesti toista mieltä. Oikein vi##ttaa!!!Luojan kitos ettei se helvetinpätsi-lämpö tänne ylety.
Siinä missä suomalainen voi parhaiten + 12 – + 15 asteessa...
Helle vaikuttaa kuolleisuuteen – suomalainen voi parhaiten viileämmässä
Terveydelle optimaalinen ihannelämpötila vaihtelee tottumuksen mukaan. Siinä missä suomalainen voi parhaiten + 12 – + 15 asteessa, tropiikissa ihannelämpötila on noin + 30 astetta. Suomessa jo lämmin sää lisää kuolleisuutta.yle.fi
Luojan kitos ettei se helvetinpätsi-lämpö tänne ylety.
Olin viime kuussa 3 viikkoa Floridassa ja osin merellä veneilemässä. En polttanut itseäni. Turun lentonäytöksessä poltin itseni sitten muutamassa tunnissa.Olin ma-pe Prahassa. Lämpötila oli juuri tuon +40. Pilvetön taivas ja kadut hohkivat kuumuutta. Kun olisi astunut huonosti lämmitettyyn saunaan. Käytin aurinkorasvaa ja lierihattua mutta silti poltin itseni. Nyt on sitten päällä joku lämpöhalvauksen jälkiseuraus. Nokka tukossa ja räkä lentää.
Kai muistit sopivasti nesteyttää? Tsekkiläinen olut ei ole pahaa.Olin ma-pe Prahassa. Lämpötila oli juuri tuon +40. Pilvetön taivas ja kadut hohkivat kuumuutta. Kun olisi astunut huonosti lämmitettyyn saunaan. Käytin aurinkorasvaa ja lierihattua mutta silti poltin itseni. Nyt on sitten päällä joku lämpöhalvauksen jälkiseuraus. Nokka tukossa ja räkä lentää.