Hauskoja kuvia

Tuota kommenttiasi voisi verrata siihen, että Viherpiipertäjä sanoisi toiselle sivarille, "tunnen reserviläisen joka ei ole käynyt ikinä marssimassa itsenäisyyspäivänä. Ei hänkään marssi maastopuvussa. Pitää sitä sekopäisenä touhuna".

Anna homojen marssia, ryssät eivät anna marssia, ollaan me erilaisia, parempia. Ei ne homot meille mikään uhka ole.
Ei tästä ole kysymys. Mielestäni yritys tai kuka tahansa henkilö voi kunnioittaa ihmisiä taustoista huolimatta ilman että pitää ottaa osaa moiseen friikkisirkukseen. Pride on vahvasti poliittinen ja brändätty muoti-ilmiöksi.
 
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.

Olen kanssa vähän eri mieltä, jos jotkut katsellessaan ISIS:en propagandaa ja lähtevät sitten sotimaan/vaimoiksi syyriaan.
Niin varmasti on niitäkin pohjimmiltaan heteroita, jotka kuullessansa homojen propagandaa ryhtyvät sitten itse homoiksi.
 
^Näinä netin tietotulvan aikoina ei voi missään tapauksessa väittää naama pokkana ettei asioista tiedä.

Taisi ko. muijilla seikkailunhalu hyytyä, kun arkipäivä koitti.
 
Viimeksi muokattu:
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.
Olen oikeastaan kummankin kanssa samaa mieltä. Entisen geemies-duunikaverin kanssa käytiin kerran kuussa perjantaikaljalla ja häntä syletti jo tuolloin 2000-luvun alussa tuo kohkaaminen, koska omana tavoitteenaan oli saada olla ihan kuin kaikki muutkin. Friikkisirkus sitten vähän pilasi sitä.

Sitten toisaalta: Eiköhän noihin hommiin polte yleensä ole aika sisäsyntyistä.
 
64773891_343418813237881_8727124094321877637_n.jpg
 
^Näinä netin tietotulvan aikoina ei voi missään tapauksessa väittää naama pokkana ettei asioista tiedä.

Taisi ko. muijilla seikkailunhalu hyytyä, kun arkipäivä koitti.
Eikös noi elänyt onnellisena isiksen ihmemaassa kunnes se romahti? Eivät he sieltä halua pois vaan heidän vastustajan vankileiriltä?
 
Back
Top