Hauskoja kuvia

Kai muistit sopivasti nesteyttää? Tsekkiläinen olut ei ole pahaa.

Harmi kun en kaljaa juo. En ole koskaan pitänyt siitä. Muita alkoholipitoisia virvokkeita tuli kyllä maisteltua. Terasseja kolutessa kylmät cuba libret ja mojitot teki terää. Paikallisista juomista pitää suositella Becherovka-yrttilikööriä. Aperitiivina erinomainen.

Kolusin läpi Prahan ison ilmailumuseon ja Tekniikan museon jossa oli myös edustava kokoelma lentokalustoa.
 
On se nyt yhtä perkelettä tuokin, saahan sitä aikuiset tehdä mitä tahtovat ja kenen kanssa vain mutta ei sinne ehkä noita lapsia tarvisi mukaan raahata katsastamaan kaikkia ihme perversioita..
Mitä se haittaa jos homostellaan makuuhuoneessa? Ei sitä kukaan näe?
Mitä se haittaa jos pussaillaan julkisesti? Ei se mikään paraati kuitenkaan ole?
Mitä se haittaa jos pidetään aikuisille paraati? Ei sinne alaikäisiä tule?
Mitä se haittaa jos sinne tulee alaikäisiä? Ei me kuitenkaan lapsia....

PS: Tähän vielä selvennökseksi. Ei minulla ole homoja vastaan mitään. Rupeaa vaan toi tuputtaminen ja tuolla itsensä ylentäminen kyllästyttämään.
 
Ei homous kuitenkaan tarttuvaa taida olla? Eikä kukaan lapsi tee päätöstä homoudestaan paraatin näkemällä tai näkemättä jäämisellä.

Vai onko joku erityisesti valinnut heteroutensa, koska kaveritkin..? En ainakaan itse tehnyt alakoulussa tietoista valintaa, että viimeistään kuutosella tytöt alkoivat kiinnostaa eri tavalla kuin pojat kavereina.

Itse tunnen olevani sen verran tukevasti hetero, että antaa poikain ja ministereiden marssia vaan. Ei muuta asemaani. Ilmeisesti aika monella on kuitenkin paljon häilyvämpi tilanne kun noin peljättää.
 
Ei homous kuitenkaan tarttuvaa taida olla? Eikä kukaan lapsi tee päätöstä homoudestaan paraatin näkemällä tai näkemättä jäämisellä.

Vai onko joku erityisesti valinnut heteroutensa, koska kaveritkin..? En ainakaan itse tehnyt alakoulussa tietoista valintaa, että viimeistään kuutosella tytöt alkoivat kiinnostaa eri tavalla kuin pojat kavereina.

Itse tunnen olevani sen verran tukevasti hetero, että antaa poikain ja ministereiden marssia vaan. Ei muuta asemaani. Ilmeisesti aika monella on kuitenkin paljon häilyvämpi tilanne kun noin peljättää.

 
Olin itse vahvisti myötävaikuttamassa siihen että muutama yritys jätti pride näkyvyyden laittamatta sosiaaliseen mediaan. Teko se on pienikin teko. Yrityksien ei pidä ottaa minkäänlaista kantaa uskonnollisiin tai poliittisiin asioihin. Pride on jälkimmäistä mitä suuremmissa määrin.
 
Ei homous kuitenkaan tarttuvaa taida olla? Eikä kukaan lapsi tee päätöstä homoudestaan paraatin näkemällä tai näkemättä jäämisellä.

Vai onko joku erityisesti valinnut heteroutensa, koska kaveritkin..? En ainakaan itse tehnyt alakoulussa tietoista valintaa, että viimeistään kuutosella tytöt alkoivat kiinnostaa eri tavalla kuin pojat kavereina.

Itse tunnen olevani sen verran tukevasti hetero, että antaa poikain ja ministereiden marssia vaan. Ei muuta asemaani. Ilmeisesti aika monella on kuitenkin paljon häilyvämpi tilanne kun noin peljättää.
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.
 
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.

Voi olla, mutta mitäs sitten?

Mitä se sinua haittaa jos eivät teillä poikkea?
 
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.
Tuota kommenttiasi voisi verrata siihen, että Viherpiipertäjä sanoisi toiselle sivarille, "tunnen reserviläisen joka ei ole käynyt ikinä marssimassa itsenäisyyspäivänä. Ei hänkään marssi maastopuvussa. Pitää sitä sekopäisenä touhuna".

Anna homojen marssia, ryssät eivät anna marssia, ollaan me erilaisia, parempia. Ei ne homot meille mikään uhka ole.
 
Back
Top