Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kai muistit sopivasti nesteyttää? Tsekkiläinen olut ei ole pahaa.
On se nyt yhtä perkelettä tuokin, saahan sitä aikuiset tehdä mitä tahtovat ja kenen kanssa vain mutta ei sinne ehkä noita lapsia tarvisi mukaan raahata katsastamaan kaikkia ihme perversioita..
Aha, sirkus on tullut kaupunkiin ja vielä ilmaista viihdettä kansalle
Mitä se haittaa jos homostellaan makuuhuoneessa? Ei sitä kukaan näe?On se nyt yhtä perkelettä tuokin, saahan sitä aikuiset tehdä mitä tahtovat ja kenen kanssa vain mutta ei sinne ehkä noita lapsia tarvisi mukaan raahata katsastamaan kaikkia ihme perversioita..
^Meinasitko palkita meitä valokuvilla? Täällä odotellaan silmä kovana.
Ei homous kuitenkaan tarttuvaa taida olla? Eikä kukaan lapsi tee päätöstä homoudestaan paraatin näkemällä tai näkemättä jäämisellä.
Vai onko joku erityisesti valinnut heteroutensa, koska kaveritkin..? En ainakaan itse tehnyt alakoulussa tietoista valintaa, että viimeistään kuutosella tytöt alkoivat kiinnostaa eri tavalla kuin pojat kavereina.
Itse tunnen olevani sen verran tukevasti hetero, että antaa poikain ja ministereiden marssia vaan. Ei muuta asemaani. Ilmeisesti aika monella on kuitenkin paljon häilyvämpi tilanne kun noin peljättää.
Olen vähän erimieltä.Ei homous kuitenkaan tarttuvaa taida olla? Eikä kukaan lapsi tee päätöstä homoudestaan paraatin näkemällä tai näkemättä jäämisellä.
Vai onko joku erityisesti valinnut heteroutensa, koska kaveritkin..? En ainakaan itse tehnyt alakoulussa tietoista valintaa, että viimeistään kuutosella tytöt alkoivat kiinnostaa eri tavalla kuin pojat kavereina.
Itse tunnen olevani sen verran tukevasti hetero, että antaa poikain ja ministereiden marssia vaan. Ei muuta asemaani. Ilmeisesti aika monella on kuitenkin paljon häilyvämpi tilanne kun noin peljättää.
Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.
Tuota kommenttiasi voisi verrata siihen, että Viherpiipertäjä sanoisi toiselle sivarille, "tunnen reserviläisen joka ei ole käynyt ikinä marssimassa itsenäisyyspäivänä. Ei hänkään marssi maastopuvussa. Pitää sitä sekopäisenä touhuna".Olen vähän erimieltä.
Olen käynyt samalla homolla parturissa vuodesta 2004. Hän on pride marsseja vastaan, koska niissä vedetään homma totaalisesti överiksi. Ei hänkään marssi nahkahousuissa josta perse leikattu paljaaksi tai vaaleanpunainen PVC asu päällä ja kaasunaamari päässä. Tuo marssiminen on täysin kieroa ja sekopäistä touhua. Suorastaan sairasta.