Hejsan kysyy

Jotenkin tässä nyt tulee mieleen herra S suslarista? Kaverilla oli ongelmia "muiden suvaitsemattomuuden kanssa". Kiivaimmillaan keskustelut päättyi toteamuksiin "kirjoittaja se ja se on paha ihminen". Psykiatrillakin S sanoi käyvänsä ja psykotrooppisia aineita kului. Jostain kumman syystä S:n veri veti reserviläisfoorumeille vaikka oli aika selvää ettei mies ollut kaltaistensa seurassa. Ilmeisesti herra S:n kirjoittelut ainakin sillä nimimerkillä loppuivat kun mies puolustautui eräällä foorumilla legendaarisella lauseella "Se, että olen harrastanut seksiä toisen miehen kanssa ei tarkoita, että olisin homo" tms. tarkkaa sananmuotoa en muista.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Toivottavasti S viihtyy uusien ystäviensä kanssa ja on sinut sen kanssa, että rynkyt on vaihtunut nahkakanuunoihin???:a-smiley:
 
Tuskinpa Sotakorkeakoulussakaan turhaan testataan stressinsietokykyä ettei sattuisi ”kovassa paikassa” väärä mies väärään paikkaan.

Eiköhän tässä ole jo pääpiirteissään selvinnyt mitä puoluetta kenenkään järkevän suomalaisen ei kannata äänestää tai pyytää seuraaviin hallitusneuvotteluihin.

Aikaisemmin minä olen uskonut, että taistolaiset edustavat yhteiskunnan pohjasakkaa, mutta heille näkyy syntyneen vakava kilpailija ykkösasemasta.
 
No jos mä sanon bajspackare
 
Hemorrojdkittlare :D
 
Mosuri kirjoitti:
Jotenkin tässä nyt tulee mieleen herra S suslarista? Kaverilla oli ongelmia "muiden suvaitsemattomuuden kanssa". Kiivaimmillaan keskustelut päättyi toteamuksiin "kirjoittaja se ja se on paha ihminen". Psykiatrillakin S sanoi käyvänsä ja psykotrooppisia aineita kului. Jostain kumman syystä S:n veri veti reserviläisfoorumeille vaikka oli aika selvää ettei mies ollut kaltaistensa seurassa. Ilmeisesti herra S:n kirjoittelut ainakin sillä nimimerkillä loppuivat kun mies puolustautui eräällä foorumilla legendaarisella lauseella "Se, että olen harrastanut seksiä toisen miehen kanssa ei tarkoita, että olisin homo" tms. tarkkaa sananmuotoa en muista.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Toivottavasti S viihtyy uusien ystäviensä kanssa ja on sinut sen kanssa, että rynkyt on vaihtunut nahkakanuunoihin???:a-smiley:

Miten mä en nyt muista ollenkaan ketä tarkoitat. Pistätkös vaikka yv:llä sen koko nimimerkin jos toi muisti palailis pätkittäin.
 
Popin supertähti Adam Lambert ja Suomen BB:stä tuttu Sauli Koskinen onko ne pari???
 
noska kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
Jotenkin tässä nyt tulee mieleen herra S suslarista? Kaverilla oli ongelmia "muiden suvaitsemattomuuden kanssa". Kiivaimmillaan keskustelut päättyi toteamuksiin "kirjoittaja se ja se on paha ihminen". Psykiatrillakin S sanoi käyvänsä ja psykotrooppisia aineita kului. Jostain kumman syystä S:n veri veti reserviläisfoorumeille vaikka oli aika selvää ettei mies ollut kaltaistensa seurassa. Ilmeisesti herra S:n kirjoittelut ainakin sillä nimimerkillä loppuivat kun mies puolustautui eräällä foorumilla legendaarisella lauseella "Se, että olen harrastanut seksiä toisen miehen kanssa ei tarkoita, että olisin homo" tms. tarkkaa sananmuotoa en muista.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Toivottavasti S viihtyy uusien ystäviensä kanssa ja on sinut sen kanssa, että rynkyt on vaihtunut nahkakanuunoihin???:a-smiley:

Miten mä en nyt muista ollenkaan ketä tarkoitat. Pistätkös vaikka yv:llä sen koko nimimerkin jos toi muisti palailis pätkittäin.

En minäkään tuollaista muista, ei kai nimimerkin kertominen täällä saitillakaan kovin paha juttu voi olla ?
 
Pantherapardus kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Popin supertähti Adam Lambert ja Suomen BB:stä tuttu Sauli Koskinen onko ne pari???

Kyllä :heart:

:D Siihen en uskalla vastata mitä tykkän siitä....:p
 
Noska

Olitko sinä tämmöinen armeijassa? pottukuorija?
:D
0_5acf9_b58d03df_orig
 
Vaikka kysyit Noskalta, niin sen verran minulta, että kyllä AUK:ssa (saaressa) pottuja kuorittiin, mutta meille ei sallittu ihan noin vapaata varustusta :a-undecided:
 
Joo mutta meinasin jos Noska oli 8 kk tai 11 kk pottukuoria :a-laugh:

Jos se oli hänen päätehtävä intissä :)
 
Ei kun mä olin se joka siivos periunateatterin jäljet eli keräs ne kuoret, jotka lähetettiin ruotsiin syötettäväks sinne inttiä karanneille suomalaisille hätäapuna. Lakasin aina oikein tarkkaan lattialta ihan kaiken niiden kuorten mukaan.
 
noska kirjoitti:
Ei kun mä olin se joka siivos periunateatterin jäljet eli keräs ne kuoret, jotka lähetettiin ruotsiin syötettäväks sinne inttiä karanneille suomalaisille hätäapuna. Lakasin aina oikein tarkkaan lattialta ihan kaiken niiden kuorten mukaan.

Syljitkö välillä kuorten sekaan "helvetin pitki sylkki"?
 
Hejsan kirjoitti:
Noska

Olitko sinä tämmöinen armeijassa? pottukuorija?
:D
0_5acf9_b58d03df_orig


du har anmält att du inte har gjort värnplikt / oot kertonu ettet oo suorittanu asevelvollisuutta

hur funkar nu detta? / mites tää nyt skulaa ?

------

skriver du från ryska ambassaden i stockholm eller helsingfors?

sama suomeks... (jollet tätä snaijjaa niin peritään ruotsinkoulutuksen kustannukset sulta (lukijalta) takas)
....

älä pahastu, mut sun uteliaisuus kaikesta häiritsee mua.

ta int illa opp, men din nyfikenhet på allt stör mig

---
ska vi mötas i st. petersburg?
 
adam7 :D

Luuletko että olen spion?
 
bara du kan svara på det
vain sinä voit vastata tuohon

______________________

PÄÄSIÄISPUPU - RABBIT of RABBITS, RODENT of RODENTS
EASTERN BUNNY - **CKS LIKE a RABBIT
 
baikal kirjoitti:
noska kirjoitti:
Ei kun mä olin se joka siivos periunateatterin jäljet eli keräs ne kuoret, jotka lähetettiin ruotsiin syötettäväks sinne inttiä karanneille suomalaisille hätäapuna. Lakasin aina oikein tarkkaan lattialta ihan kaiken niiden kuorten mukaan.

Syljitkö välillä kuorten sekaan "helvetin pitki sylkki"?
Enhän minä nyt niin hävytön ole. Mutta keräsinj kyllä ne kuoret yöastiaan.
 
Täytyy sanoa, että tuo adam7 tyyli kirjoittaa kahdella kielellä toimii mielestäni oikein hyvin. Ottaa huomioon myös ruotsinkieliset lukijat, eikä kuitenkaan tuota modeportaalle tulkintaongelmia. Vähentää varmasit kielimuuriongelmia, kun jokainen voi lukea tekstin sillä kielellä jota parhaiten ymmärtää. Kykenisinpä itsekin yhtä sujuvasti tuohon.
 
Back
Top