Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hande kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Herätän tämän tråådin uudestaan.
Milloin ne "vaihtaa" http://disarmament.un.org/UN_REGISTER.NSF tietoot vuoteen 2009?
Lukee vielä 2008 luvut, olen sen sivulla melkein joka päivä ja katson.
Suomen tiedot ovat yllättävää kyllä julkisia, koska asiakirjan omistaa ulko- eikä puolustusministeriö. Sen saa pyytämällä UM:sta (tai minulta).
noska kirjoitti:Ja tämän välimerkin seksuaalisen hyväksikäytön tarkoituksena on opastaa, että kannattaa miettiä mitä kysyy, jotta vastauksesta kysymykseen on jotain hyötyäkin.
Hejsan kirjoitti:Hande
Voisitko antaa se minulle, laita vaikka YV minulle tai laita se tähän tråådin???
noska kirjoitti:Eikun siihen edelliseen kysymykseen että milloin julkistavat uudet tiedot ja omaan naurettavan pilkun (=valimerkki) nussimiseeni
Hande
Voisitko antaa se minulle, laita vaikka YV minulle tai laita se tähän tråådin???
Hejsan kirjoitti:Milloin ne "vaihtaa" tietoot vuoteen 2009?
noska kirjoitti:En vaan tätä kysymystä
ja omaan naurettavan pilkun (=valimerkki) nussimiseeni
Hejsan kirjoitti:noska kirjoitti:En vaan tätä kysymystä
mitä sä meinaat tällä sitten?
ja omaan naurettavan pilkun (=valimerkki) nussimiseeni
noska kirjoitti:Suosittelen muuten Hejasn suraavia opuksia:
Suomen sanakirja opiskelijoille ja ulkomaalaisille
ja
Oikeeta suomee - suomen puhekielen sanakirja
Niistä on ollut apua monelle ulkomaiselle suomea opiskelevalle tutulle. Paljon sellaisia sanoja joita ei normaalisti sanakirjoista löydy, kuten pilkunnussija.
noska kirjoitti:Suosittelen muuten Hejasn suraavia opuksia:
Suomen sanakirja opiskelijoille ja ulkomaalaisille
ja
Oikeeta suomee - suomen puhekielen sanakirja
Niistä on ollut apua monelle ulkomaiselle suomea opiskelevalle tutulle. Paljon sellaisia sanoja joita ei normaalisti sanakirjoista löydy, kuten pilkunnussija.
TS: Avovaimoaan hiipparilta suojellut saa syytteen
Turun Sanomien mukaan maanantaiyönä avovaimoaan suojellut mies on saamassa syytteen pahoinpitelystä.
Tuntematon hiippari oli seurannut naista Turussa ravintolasta kotiovelle asti, jossa hiippari joutui käsirysyyn naisen avomiehen kanssa.
Poliisin mukaan väkivallan käyttö ei ole sallittua edes tilanteissa, joissa pyrkii suojelemaan itseään tai perhettään.
- Pitäisi käyttää vain passiivista väkivaltaa eli vetää ovi painokkaasti kiinni, kehottaa rikosylikonstaapeli Satu Värri Turun Sanomissa.
Hiipparin aikeista ei ole tarkempaa tietoa. Poliisin mukaan pariskunta ja hiippari eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Osapuolia ei ole vielä kuultu tarkemmin
noska kirjoitti:Juu näin se on. Sama tilanne kun telaketjut alkaa kolisemaan ja T-sarjalaiset alkavat lähestyä rajaa idän suunnalta, niin saa käyttää vain passivista väkivaltaa ja laskea rajapuomin alas.
baikal kirjoitti:noska kirjoitti:Juu näin se on. Sama tilanne kun telaketjut alkaa kolisemaan ja T-sarjalaiset alkavat lähestyä rajaa idän suunnalta, niin saa käyttää vain passivista väkivaltaa ja laskea rajapuomin alas.
Tätä toimenpidettä voi tehostaa huutamalla: "SEIS, SUOMEN PUOLLUSTUSVOIMAT. PYSÄHTYKKEE!" Tämän voi tarvittaessa toistaa muutamallakin vieraalla kielellä, erityisesti ruotsiksi, koska se on toinen virallinen kieli.