Hejsan kysyy

Hande

Voisitko antaa se minulle, laita vaikka YV minulle tai laita se tähän tråådin???
 
Hande kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Herätän tämän tråådin uudestaan.

Milloin ne "vaihtaa" http://disarmament.un.org/UN_REGISTER.NSF tietoot vuoteen 2009?

Lukee vielä 2008 luvut, olen sen sivulla melkein joka päivä ja katson.

Suomen tiedot ovat yllättävää kyllä julkisia, koska asiakirjan omistaa ulko- eikä puolustusministeriö. Sen saa pyytämällä UM:sta (tai minulta).

Vaikka juuri nuo tiedot olivat Hejsanin toivomia, niin edelleen on auki vastaus Hejsani8n varsinaiseen kysymykseen. Ellei Hande ole mainitun sivun päivityksestä vastaava tai jotenkin yhteyksissä häneen, niin tuota päivitysajankohtaa ei hänkään tiedä.
Ja tämän välimerkin seksuaalisen hyväksikäytön tarkoituksena on opastaa, että kannattaa miettiä mitä kysyy, jotta vastauksesta kysymykseen on jotain hyötyäkin.
 
noska kirjoitti:
Ja tämän välimerkin seksuaalisen hyväksikäytön tarkoituksena on opastaa, että kannattaa miettiä mitä kysyy, jotta vastauksesta kysymykseen on jotain hyötyäkin.

Mitä???

Viitatko sä mun kysymyksen jos on reikiä tarjolla?
 
Eikun siihen edelliseen kysymykseen että milloin julkistavat uudet tiedot ja omaan naurettavan pilkun (=valimerkki) nussimiseeni
 
Hejsan kirjoitti:
Hande

Voisitko antaa se minulle, laita vaikka YV minulle tai laita se tähän tråådin???

Minusta Hösseli on jo jossain käänteessä laittanut asiakirjoissa olevat tiedot palstalle, mutta tässä originaalit.

[attachment=465][attachment=466][attachment=467]
 

Liitteet

  • YKREK2009aseet.pdf
    12.1 KB · Luettu: 10
  • YKREK2009tuonti.pdf
    42.1 KB · Luettu: 10
  • YKREK2009vienti.pdf
    33.6 KB · Luettu: 9
noska kirjoitti:
Eikun siihen edelliseen kysymykseen että milloin julkistavat uudet tiedot ja omaan naurettavan pilkun (=valimerkki) nussimiseeni

Meinaatko sä tämä kysymys?
Hande

Voisitko antaa se minulle, laita vaikka YV minulle tai laita se tähän tråådin???
 
Suosittelen muuten Hejasn suraavia opuksia:
Suomen sanakirja opiskelijoille ja ulkomaalaisille
ja
Oikeeta suomee - suomen puhekielen sanakirja

Niistä on ollut apua monelle ulkomaiselle suomea opiskelevalle tutulle. Paljon sellaisia sanoja joita ei normaalisti sanakirjoista löydy, kuten pilkunnussija.
 
noska kirjoitti:
Suosittelen muuten Hejasn suraavia opuksia:
Suomen sanakirja opiskelijoille ja ulkomaalaisille
ja
Oikeeta suomee - suomen puhekielen sanakirja

Niistä on ollut apua monelle ulkomaiselle suomea opiskelevalle tutulle. Paljon sellaisia sanoja joita ei normaalisti sanakirjoista löydy, kuten pilkunnussija.

Aivan, sieltä löytyvät myös selitykset mm. mikä on häpsvärkki ja hörpötin.
 
Ne taisivat kyllä ola vasta slangisanakirjan tai synonyymisanakirjan puolella
 
noska kirjoitti:
Suosittelen muuten Hejasn suraavia opuksia:
Suomen sanakirja opiskelijoille ja ulkomaalaisille
ja
Oikeeta suomee - suomen puhekielen sanakirja

Niistä on ollut apua monelle ulkomaiselle suomea opiskelevalle tutulle. Paljon sellaisia sanoja joita ei normaalisti sanakirjoista löydy, kuten pilkunnussija.

Kyllä minä pärjän, kysyin teiltä mitä se tarkoitaa...:)
 
Testing

Finnish_Army.png
 
Mitä tapahtuu Suomessa?

TS: Avovaimoaan hiipparilta suojellut saa syytteen

Turun Sanomien mukaan maanantaiyönä avovaimoaan suojellut mies on saamassa syytteen pahoinpitelystä.

Tuntematon hiippari oli seurannut naista Turussa ravintolasta kotiovelle asti, jossa hiippari joutui käsirysyyn naisen avomiehen kanssa.

Poliisin mukaan väkivallan käyttö ei ole sallittua edes tilanteissa, joissa pyrkii suojelemaan itseään tai perhettään.

- Pitäisi käyttää vain passiivista väkivaltaa eli vetää ovi painokkaasti kiinni, kehottaa rikosylikonstaapeli Satu Värri Turun Sanomissa
.

Hiipparin aikeista ei ole tarkempaa tietoa. Poliisin mukaan pariskunta ja hiippari eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Osapuolia ei ole vielä kuultu tarkemmin
 
Tuntematon mies oli seurannut vierasta naista ravintolasta kotia saakka, jossa naisen avomies veti hiipparia turpaan ja sai syytteen liiallisesta voimankäytöstä.
 
Jo eikö enään saa puolustaa iteeni ja vaimoani?
että pitää käyttä passivista väkivalta...muuten tulee syyte...
 
Juu näin se on. Sama tilanne kun telaketjut alkaa kolisemaan ja T-sarjalaiset alkavat lähestyä rajaa idän suunnalta, niin saa käyttää vain passivista väkivaltaa ja laskea rajapuomin alas.
 
noska kirjoitti:
Juu näin se on. Sama tilanne kun telaketjut alkaa kolisemaan ja T-sarjalaiset alkavat lähestyä rajaa idän suunnalta, niin saa käyttää vain passivista väkivaltaa ja laskea rajapuomin alas.

Tätä toimenpidettä voi tehostaa huutamalla: "SEIS, SUOMEN PUOLLUSTUSVOIMAT. PYSÄHTYKKEE!" Tämän voi tarvittaessa toistaa muutamallakin vieraalla kielellä, erityisesti ruotsiksi, koska se on toinen virallinen kieli.
 
baikal kirjoitti:
noska kirjoitti:
Juu näin se on. Sama tilanne kun telaketjut alkaa kolisemaan ja T-sarjalaiset alkavat lähestyä rajaa idän suunnalta, niin saa käyttää vain passivista väkivaltaa ja laskea rajapuomin alas.

Tätä toimenpidettä voi tehostaa huutamalla: "SEIS, SUOMEN PUOLLUSTUSVOIMAT. PYSÄHTYKKEE!" Tämän voi tarvittaessa toistaa muutamallakin vieraalla kielellä, erityisesti ruotsiksi, koska se on toinen virallinen kieli.

Juu pittee kailottelloo jotta "STOPP, FINLANDS FÖRRRSVARRRSMAKTEN, KAN NI VARA SÅ GODA OCH STOPPA." Kohteliasiuutta ei sovi unhottoo jottei panssarikärki provosoidu turhanpäiten. Tiukan paikan tullen voi uhata ettei lyö leimaa poikain passeihin ja senhän tiedämme, ettei ilman leimaa kelpaa mikään paperi mihinkään Vaalimaasta itään. Siellähän pitää olla hyyskässäkin paperit leimattuja.
 
Back
Top