Putin pudotti avioliittopommin – lupasi mennä naimisiin: ”Joskus minun on se tehtävä…”
Vladimir Putin vastasi yllättäen lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään
Julkaistu: 20.12. 13:37
Suhdehuhujen kohteena ollut Vladimir Putin yllätti lehdistötilaisuudessa vastaamalla kysymykseen avioliittoaikeistaan.
Presidentti Vladimir Putin vastasi yllättäen suuressa lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään.
Life-uutissivuston toimittaja kysyi
Vladimir Putinilta suoraan:
– Milloin te menette naimisiin ja kenen kanssa?
Venäjällä yksi suurimmista ”valtionsalaisuuksista” on presidentti Putinin yksityiselämä, jota hän on pyrkinyt suojelemaan kaikin tavoin. Niinpä varmuutta ei ole edes siitä, seurusteleeko hän olympiavoittaja-voimistelija
Alina Kabajevan kanssa, vaikka asiasta liikkuu paljon huhuja.
Yllättäen Putin raotti kuitenkin suuressa lehdistötilaisuudessaan hieman salaisuuden verhoa ja antoi ymmärtää, että hänellä on ainakin olemassa joku, jonka kanssa hän voisi ”joskus” mennä naimisiin ”kunniallisena miehenä”.
Ensin Putin kuitenkin vitsaili hieman toimittajan kustannuksella.
– Onpa kaikenlaisia kysymyksiä. Entä oletteko te naimisissa? Putin kysyi toimittajalta ja sai tältä myöntävän vastauksen.
– Hän on siis naimisissa itse ja haluaisi nyt, että minullekin kävisi kuten hänelle. Eli siis eikö olla nyt sitä mieltä, että minä vastasin kysymykseen, Putin vitsaili miestoimittajan kustannuksella.
Tämän jälkeen Putin kuitenkin vakavoitui ja antoi käytännössä hyvin suoran lupauksen naimisiinmenosta.
– Vaikka kunniallisena miehenä minun on se joskus tehtävä, Putin sanoi.
https://www.is.fi/uutiset/