Henkilö, nimeltä Vladimir Vladimirovitš Putin

fulcrum

Ylipäällikkö
Kristityt eivät yleensä taida pitää jehovalaisia kristittyinä.
Haiskahtaa vähän julkisuustempulta: hallintoalamaisina Jehovan todistajat lienevät harmittomammasta päästä uskonnollisista vähemmistöistä. Lopettamalla/vähentämällä vainoa Venäjä voi käyttää heitä mannekiineina ja paukutella henkseleitään "katsokaa nyt, eihän me jehovalaisiakaan edes vainota".

SJ

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Haiskahtaa vähän julkisuustempulta: hallintoalamaisina Jehovan todistajat lienevät harmittomammasta päästä uskonnollisista vähemmistöistä. Lopettamalla/vähentämällä vainoa Venäjä voi käyttää heitä mannekiineina ja paukutella henkseleitään "katsokaa nyt, eihän me jehovalaisiakaan edes vainota".
Itse veikkaan, että jehovain todistajat ovat alkaneet "ymmärtämään putlerin tarpeita ja nähneet sopivaksi auttaa näiden saavuttamisessa." Eli oppineet matelemaan suuren johtajan edessä, kuten kaikki muutkin uskonnot tuolla.

Äitini pitää aina saarnan ovelleen eksyville jehoville jossa hän kertoo että JT ei ole mikään uskonto vaan poliittinen liike, sukua kommunismille. Tukea sanoilleen hän ottaa jostain vanhasta oppikirjasta 60-luvulta, olisiko joku Dogmatiikan oppikirja tms. Kuulemma häipyvät yleensä nopeasti..

hansai

Ylipäällikkö
Putin pudotti avioliittopommin – lupasi mennä naimisiin: ”Joskus minun on se tehtävä…”

Vladimir Putin vastasi yllättäen lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään

Julkaistu: 20.12. 13:37

Suhdehuhujen kohteena ollut Vladimir Putin yllätti lehdistötilaisuudessa vastaamalla kysymykseen avioliittoaikeistaan.
Presidentti Vladimir Putin vastasi yllättäen suuressa lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään.

Life-uutissivuston toimittaja kysyi Vladimir Putinilta suoraan:

– Milloin te menette naimisiin ja kenen kanssa?

Venäjällä yksi suurimmista ”valtionsalaisuuksista” on presidentti Putinin yksityiselämä, jota hän on pyrkinyt suojelemaan kaikin tavoin. Niinpä varmuutta ei ole edes siitä, seurusteleeko hän olympiavoittaja-voimistelija Alina Kabajevan kanssa, vaikka asiasta liikkuu paljon huhuja.

Yllättäen Putin raotti kuitenkin suuressa lehdistötilaisuudessaan hieman salaisuuden verhoa ja antoi ymmärtää, että hänellä on ainakin olemassa joku, jonka kanssa hän voisi ”joskus” mennä naimisiin ”kunniallisena miehenä”.

Ensin Putin kuitenkin vitsaili hieman toimittajan kustannuksella.

– Onpa kaikenlaisia kysymyksiä. Entä oletteko te naimisissa? Putin kysyi toimittajalta ja sai tältä myöntävän vastauksen.

– Hän on siis naimisissa itse ja haluaisi nyt, että minullekin kävisi kuten hänelle. Eli siis eikö olla nyt sitä mieltä, että minä vastasin kysymykseen, Putin vitsaili miestoimittajan kustannuksella.

Tämän jälkeen Putin kuitenkin vakavoitui ja antoi käytännössä hyvin suoran lupauksen naimisiinmenosta.

– Vaikka kunniallisena miehenä minun on se joskus tehtävä, Putin sanoi.

https://www.is.fi/uutiset/

Putin pudotti avioliittopommin – lupasi mennä naimisiin: ”Joskus minun on se tehtävä…”

Vladimir Putin vastasi yllättäen lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään

Julkaistu: 20.12. 13:37

Suhdehuhujen kohteena ollut Vladimir Putin yllätti lehdistötilaisuudessa vastaamalla kysymykseen avioliittoaikeistaan.
Presidentti Vladimir Putin vastasi yllättäen suuressa lehdistötilaisuudessa kysymykseen tulevista häistään.

Life-uutissivuston toimittaja kysyi Vladimir Putinilta suoraan:

– Milloin te menette naimisiin ja kenen kanssa?

Venäjällä yksi suurimmista ”valtionsalaisuuksista” on presidentti Putinin yksityiselämä, jota hän on pyrkinyt suojelemaan kaikin tavoin. Niinpä varmuutta ei ole edes siitä, seurusteleeko hän olympiavoittaja-voimistelija Alina Kabajevan kanssa, vaikka asiasta liikkuu paljon huhuja.

Yllättäen Putin raotti kuitenkin suuressa lehdistötilaisuudessaan hieman salaisuuden verhoa ja antoi ymmärtää, että hänellä on ainakin olemassa joku, jonka kanssa hän voisi ”joskus” mennä naimisiin ”kunniallisena miehenä”.

Ensin Putin kuitenkin vitsaili hieman toimittajan kustannuksella.

– Onpa kaikenlaisia kysymyksiä. Entä oletteko te naimisissa? Putin kysyi toimittajalta ja sai tältä myöntävän vastauksen.

– Hän on siis naimisissa itse ja haluaisi nyt, että minullekin kävisi kuten hänelle. Eli siis eikö olla nyt sitä mieltä, että minä vastasin kysymykseen, Putin vitsaili miestoimittajan kustannuksella.

Tämän jälkeen Putin kuitenkin vakavoitui ja antoi käytännössä hyvin suoran lupauksen naimisiinmenosta.

– Vaikka kunniallisena miehenä minun on se joskus tehtävä, Putin sanoi.

https://www.is.fi/uutiset/

baikal

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Sinänsä kiva, että Putin puolustaa kristittyjä, kun muut maat eivät sitä tee. Mutta tämäkin taitaa vain olla yksi PR temppu tarkoitusperiltään.

Venäjä muuttamassa linjaansa, Putin puolustaa Jehovan todistajia - hekin ovat kristittyjä

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5802c880-6284-4e94-b820-b045e218be37
Venäjän ortodoksinen kirkko taitaa olla se, joka pistää painetta muita uskontoja kohtaan. Ortodoksinen kirkko on kasvattanut valtaansa Venäjällä, kukapa tietää, millaista valtaa sillä jo onkaan? Tähän kontekstiin sitoisin Putinin -Jehovan todistajia- koskevan kommentin. Eli Putin osoittaa ort.kirkolle lievästi kaapin paikkaa.

Venäjän sisällä on vaikutusvaltaisia toimijoita, ei se Putilohvi ole ainoa, jolla on valtaa ja ehdotonta valtaa hänelläkään ei ole. On varmasti melkoista seikkailua luovia erilaisten toimijoiden paineessa.

Toinen asia. Putin on tuonut esille, että Venäjän on päästävä mukaan teknologiseen kehitykseen, on tainnut jopa määritellä asian elämän ja kuoleman kysymykseksi. Siitä vaan sitten pohtimaan, miten Venäjä aikoo tuohon kyytiin päästä? Tapella lännen kanssa maailman tappiin ja rukoilla Kiinalta teknologiayhteistyötä?