Hunaja-ansoilta suojautuminen

Meillä jokaisella lienee kuitenkin heikot kohtamme joita hyödyntäen voi kaikki olla mahdollista vaikka itse kuinka pitäisimme sitä mahdottomana. Valitettavasti en ole asemassa jossa joku tosissaan lähtisi asiaa selvittelemään :rolleyes:
Persoonaltaan sopiva henkilö, joka saadaan ujutettua lähellesi. Vaatii aikaa ja vakavaa asiaan paneutumista siinä määrin, ettei vastapuoli ihan pikkukaloihin tuollaisia lähde satsaamaan.
 
Mielenkiintoinen ja vakava asia. Pitäisi järjestää reserviläisille täydennys(ilta)kursseja joissa käytäisiin asia realistisesti läpi.

Esimerkiksi maanpuolustusharjoitus voisi olla vaikka tyypillinen tylsä ilta hotellin baarissa. Kuinka Irina tulee ja houkuttelee viattoman reserviläisen huikeisiin akrobaattitemppuihin hotellihuoneessaan. Tämä voitaisiin videoida ja antaa DVD kotiinvietäväksi jossa sitä voi kukin analysoida myöhemmin paremmalla ajalla.

Hunaja ansoilta suojautumisen täydennyskurssi kaksi: Irina ja Tatjaana
Hunaja ansoilta suojautumisen täydennyskurssi kolme: Irina ja Tatjaana kanibiksuissa
 
No sitten lyhyt vinkki:
Kortonkia et ota pois kuin kustessa ja naidessa.

Olen noudattanut kahden kondomin taaktiikka kolmeen hunaja-ansaan, aluksi kaksi päällekkäin, päällimmäisellä hoidellaan eka, eka pois ja alla olevalla hoidellaan toka, Eka käännetään ympäri( siis sen kakkosen päälle), ja sillä koidellaan kolmas. Konstiti on monet kun kissalla pöytyää pyyhtkii...
 
Olen noudattanut kahden kondomin taaktiikka kolmeen hunaja-ansaan, aluksi kaksi päällekkäin, päällimmäisellä hoidellaan eka, eka pois ja alla olevalla hoidellaan toka, Eka käännetään ympäri( siis sen kakkosen päälle), ja sillä koidellaan kolmas. Konstiti on monet kun kissalla pöytyää pyyhtkii...
Mielenkiintoinen lähestymistapa.... itse olen havainnut että paljas Ganes jeesaa naapurin friiduihin... joko kavahtavat, tai sitten rakastuvat :cool: ... väkiluku kasvuun häh!

 
Iteppä tein tuossa viikko takaperin ratkaisun että piuhat poikki. Se oli sen 40 euroa ja puolisen tuntia ja eipä tartte elareita maksella.
 
Jaa että hunaja-ansoilta suojautumista sano...

Minulla on lyömätön kolmen kohdan resepti. Toimii takuuvarmasti:

1. Persaukisuus
2. Työ, joka ei vahingossakaan kiinnosta ketään
3. Syntymärumuus

Edes kaksi noista tekijöistä yhdessä ei suojaa hunajalta, mutta onnistunut kolmen kohdan kombinaatio takaa turvan. On toiminut ainakin minulla(y).
 
Jaa että hunaja-ansoilta suojautumista sano...

Minulla on lyömätön kolmen kohdan resepti. Toimii takuuvarmasti:

1. Persaukisuus
2. Työ, joka ei vahingossakaan kiinnosta ketään
3. Syntymärumuus

Edes kaksi noista tekijöistä yhdessä ei suojaa hunajalta, mutta onnistunut kolmen kohdan kombinaatio takaa turvan. On toiminut ainakin minulla(y).

Tuo auttaa ainoastaan jos on taiteellisesti lahjaton.

Tylsässä työssä raatava latopirun näköinen runoilija-kirjailija-visuaalisen taiteen tekijä saa potkia innokkaimpia tyrkkyjä tuohivirsuillaan kauemmas samassa tahdissa kuin Kalkuttan slummeihin eksynyt amerikkalaisturisti kerjäläisiä.

Ja ne tyrkyt saattavat olla ihan törkeen hyvän näköisiä ja aivan haltioissaan siitä, että kerrankin löytyy joku joka katsoo heidän sieluunsa eikä tiimalasivartalon ja kauniiden kasvojen yhdistelmään. Tai jos katsookin siihen, niin taiteellisesti!
 
Kyllä näin on. Joku parikymppinen tissi-ihme osoittamassa mielenkiintoa tällaiseen keski-ikäiseen setämieheen ei kyllä ole uskottava skenaario.
Missä kohtaa sinulla menisi se raja, jossa skenaario muuttuu uskottavaksi? Sillä tiedän pariskunnan, jossa nainen on 35v ja mies 55v ja hyvin suhde pelaa. Vaikuttaisiko kuinka uskottavuuteen, jos se nainen olisi reilut kolmekymppinen?
 
Missä kohtaa sinulla menisi se raja, jossa skenaario muuttuu uskottavaksi? Sillä tiedän pariskunnan, jossa nainen on 35v ja mies 55v ja hyvin suhde pelaa. Vaikuttaisiko kuinka uskottavuuteen, jos se nainen olisi reilut kolmekymppinen?

Tämä ei ehkä ole niinkään ikä- kuin persoona/ihmistyyppikysymys. Siksi viittasin tuunattuun tissi-ihmeeseen. Muutenhan elämässä voi tapahtua kaikenlaista. Vaikka olisihan nainen osoittamassa mielenkiintoa allekirjoittaneeseen jo sinällään pieni ihme :D
 
Korkeassa asemassa olevat miehet tai "alfat" ovat tottuneet naisten huomioon, silloin lähestyminen ei heti herätä hälytyskelloja.
 
Varoitus edelleen näistä ansoista. Nyt on tullut niin erikoisia yhteydenottoja, että tätä kanavaa tullaan käyttämään entistä enemmän tiedusteluun.

Tarkoitan näitä ssosiaalisen median ja ostopalstojen sivuja
 
Varo vaaraa!

2A9701CE-9460-4BE9-89F2-312A906A2298.jpeg
 
Varoitus edelleen näistä ansoista. Nyt on tullut niin erikoisia yhteydenottoja, että tätä kanavaa tullaan käyttämään entistä enemmän tiedusteluun.

Tarkoitan näitä ssosiaalisen median ja ostopalstojen sivuja

Jos saat vihiä niin laita viestiä. Voisin kokeilla lankeamista....
 
Hunaja-ansat voivat olla hyvinkin erilaisia.


Edit: Upotus ei onnistu, instagram postaus aukeaa klikkaamalla linkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän tuossa kuvassa ole ihan oikea muija mutta hän ei ole ”Maudie”. Kaikki kuvat on postattu muutama tunti sitten ja siitä pari tuntia eteenpäin tykkäsi yhdestä mun kuvasta. Henkilöllä ei ole seuraajia eikä seuraa ketään.

 
Jouduin huna-ansayrityksen kohteeksi Jerusalemissa kesällä 1982. Oli YK-pataljoonan edeustajana kuuntelemassa ja nauhoittamassa Hebrealaisen yliopiston seminaaria ydinaseiden käytöstä ja uhastta. Istuin seminaarissa unifomu päällä. Illalla mentyäni syö,ään ja kaljalle ravintolaan pöytääni tuli minua vanhempi nainen samasta seminaarista, joka kertoi olleensa enne Isaraelin ulkoministeriön palvelukseesa. Pyyteli kovasti minua asunnolleen yömyssyille ym. Tajusin kieltäytyä. Kyseessä oli mitä todennäköisemmin tiedustelupalvelun yritys värvätä YK-upseeri.
 
Back
Top