Hyvää juhannusta

Hyvää juhannusta kaikilla palstalaisille Lontoosta Norjan kautta Baltian maihin ja rakkaaseen Suomeen. Ja missä muualla oottekin niin samaa hyvää kaikille.

Järki päässä. vetoketju kiinni vesillä ja auki vessassa. Makkarassa pitää olla enemmän lihaa kuin vaalilupauksissa. Lapsia ei saa unohtaa. Avotulen kanssa ei sekoilla. Jos koukkuun vesillä puuteriankerias, älkää yrittäkö saada sitä veneeseen. Koko vene limaantuisi ja siitä tulisi veneerinen vene.

Naimisissa olevia muistutan olemaan kilttejä puolisoilleen.

Koskeeko tuo puolisokehoitus myös vaimoja?

Vaimo kirjoittaa kirjaa ja hermo on pinnassa. Pahinta on, kun hän kysyy kommenttia johonkin asiaan. Jos vastaukseni ei ole välitön "kyllä, totta kai olet oikeassa rakkaani" saan kuulla kaiken pahan mihin olen syyllistynyt viimeisen 15v aikana.

Juuri sanoin hänen olevan väärässä eräässä kohdassa. Pistin kuulokkeet korville. Suu kyllä liikkuu näköjään samalla kun tätä kirjoitano_O.
 
1. Koskeeko tuo puolisokehoitus myös vaimoja?

2. Vaimo kirjoittaa kirjaa ja hermo on pinnassa.

1. Ei.

Vaimot ovat aina kilttejä, kunnollisia ja oikeassa, myös silloin kun eivät ole.

2. Kaikki jotka kirjoittavat kirjoja tai edes yrittävät ovat hulluja.

(Pitäisi uppoutua tohon nollavedokseen / raakamateriaaliin. Sitä ei ole edes kuuttasataa sivua. Sitten pitää hioa vielä rakennetta ennen kuin voi lähteä kirjoittamaan tekstiä kunnolla kasaan.

Onneksi edellisestä kässäristä ei tartte nyt välittää kun se ei ole enää omissa käsissä vaan kustannustoimittajien kirottavana.

Pitäisi vaan jostain löytää sekä fyysistä että henkistä jaksamista näillä helteillä. Joka hetki päässä pyörii väärä asia. Kun pitäisi keskittyä erääseen hankkeeseen, niin ajatukset pyörivät kirjoittamisen ympärillä. Kun pitäisi keskittyä kirjoittamiseen liittyviin juttuihin, niin ajatukset pyörivät...)
 
Koskeeko tuo puolisokehoitus myös vaimoja?

Vaimo kirjoittaa kirjaa ja hermo on pinnassa. Pahinta on, kun hän kysyy kommenttia johonkin asiaan. Jos vastaukseni ei ole välitön "kyllä, totta kai olet oikeassa rakkaani" saan kuulla kaiken pahan mihin olen syyllistynyt viimeisen 15v aikana.

Juuri sanoin hänen olevan väärässä eräässä kohdassa. Pistin kuulokkeet korville. Suu kyllä liikkuu näköjään samalla kun tätä kirjoitano_O.
Voi vittu kun kuulostaa tutulta...

Ajettiin tiistaina yhdessä vanhoja mätöpaaleja pois. Jos antoi maatalouskoulun käyneen lastata kärryyn itse (menee kolme paalia nätisti), tuli huutoa kun ei antanut merkkejä. Jos näytti merkkejä, niin tuli huutoa, kun eihän nyt sillä lailla kannata ajaa ja mikä Saatanan idiootti vittu näyttää merkkejä noin! Ja sitten mitään sanomatta traktorilla pihaan ja homma seis. Hain sen toisen koneen ja ajoin yksin molemmilla ja tein homman ihan vitun paljon nopeammin kuin kahdella kuskilla. Samalla myös keräsin paalimuovit ja jänisten ja kauriiden levittelemät heintä hangolla kärryyn. Lopputulos oli, että kun tein viimeistä kuormaa, lastaavan traktorin hyttiin ilmestyi HYVIN vittuuntuneen näköinen naisihminen ja viimeisen kuorman paalut vietiin yksitellen jonnekin ihan toiseen paikkaan, kun kaikki muut. Ja parin päivän mykkäkoulu päälle ja torstaina kysymys, että "Miksi sinä olet niin vihainen?"
 
Voi vittu kun kuulostaa tutulta...

Ajettiin tiistaina yhdessä vanhoja mätöpaaleja pois. Jos antoi maatalouskoulun käyneen lastata kärryyn itse (menee kolme paalia nätisti), tuli huutoa kun ei antanut merkkejä. Jos näytti merkkejä, niin tuli huutoa, kun eihän nyt sillä lailla kannata ajaa ja mikä Saatanan idiootti vittu näyttää merkkejä noin! Ja sitten mitään sanomatta traktorilla pihaan ja homma seis. Hain sen toisen koneen ja ajoin yksin molemmilla ja tein homman ihan vitun paljon nopeammin kuin kahdella kuskilla. Samalla myös keräsin paalimuovit ja jänisten ja kauriiden levittelemät heintä hangolla kärryyn. Lopputulos oli, että kun tein viimeistä kuormaa, lastaavan traktorin hyttiin ilmestyi HYVIN vittuuntuneen näköinen naisihminen ja viimeisen kuorman paalut vietiin yksitellen jonnekin ihan toiseen paikkaan, kun kaikki muut. Ja parin päivän mykkäkoulu päälle ja torstaina kysymys, että "Miksi sinä olet niin vihainen?"
No on se joillekin vaikiaa :D
kun on itse syntynyt melkein traktorin penkille niin monesti miettii, että kuinka nuo konehommatkin saa tehtyä vaikeaksi. Tai ehkä se on vaan siinä, että kun on puolet iästään touhunnut koneilla.

Mutta ny jatketaan jussia. Jalmari/Jallu kaverina, yötön yö ja maailman paras/kaunein maa silmissä :)
 
Last edited by a moderator:
Kiitos samoin. Tosin kuvittelin tuon vasta seuraavalla viikolla koittavan. Nyt tuli kiire jotakin palavaa hoitamaan, parvekkeelle. Kokko se olla täytyy, stadissakin.

Koska olen luonteeltani nokkela mutta ujo, otan ensin lisää viinaa, sitten roihuaa!
 
Kuin omasta nupista!

Siis ujous ja lisäviinan ottaminen.
Kuten eräistä esi-juhannusta seuranneista tapahtumista kykenen päättelemään. Tai kuten asioita on kerrottu minun toimestani tapahtuneen. Valitettavasti jonkinlaisen itsearvioinnin jouduin suorittamaan.

Tuo nokkeluus oli lähinnä toivottavaa, ei tässä maailmassa toteutuvaa. Näköjään. Mutta kyllä se tästä, kohti uusia itsensä nöyryyttämisen muotoja!
 
Back
Top