Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neljäsosa Migeistä oli vain käytettävissä kerrallaan. Tosi huono määrä. Varsinkin kun peilaa siihen että Horneteilla on ylitetty 80% ja mitään en tiedä enkä ole löytänyt Drakenin luvuista tietoa.MiG osoittautui palveluskäytössä varsin luotettavaksi koneeksi. Se ei ollut vikaherkkä ja tarvittaessa huollot oli nopea ja helppo tehdä. Lentoteknistä toimintaa vaikeutti kuitenkin merkittävästi oikeiden huoltovälineiden vajavuus sekä varaosien hankinnan vaikeus. Tästä johtuen huoltoohjelman noudattaminen aiheutti koneiden seisomisen huollossa, sillä vajaa kymmenen vuoden kuluttua käyttöönotosta koneita pystyttiin pitämään päivittäisessä laivuepalveluksessa vain noin puolenkymmentä kerrallaan.
Uusi siivet lehti ilmestynyt tänään.
Mulle tuli vasta eilen29.11. jo.
Mulle tuli vasta eilen
Mitä helvettiä Posti?
Kerta kaikkiaan mainio lento. Ainoa jota en poistanut tilauksesta. Suomen Sotilas, Rannikon Puolustaja, Panssari peruttu.Postissa on "jonkin verran" jonoja lakon jäljiltä. Itse ostin lehden tosiaan toissaviikonloppuna kaupan lehtihyllystä.
Käsittääkseni aika hieman kultaa muistoja, mutta aikamoinen härveli oli.MiG-21:n muisteluksia.
Kenraali muistelee: ”Se olisi kiihtynyt vaikka mihin” – Vanha neuvostorauta MiG-21 on edelleen Suomen kaikkien aikojen nopein hävittäjä
Kylmän sodan alkuvuosien torjuntahävittäjät olivat kovia menemään. Suomalaisilla sotilaslentäjillä on melkoisia muistoja MiG-21 -kalustosta.www.tekniikkatalous.fi