Ilmastopsykoosi -ketju

Gyllis1

Respected Leader
997 on bueno ;)

Ehkä syy on kuitenkin se, että on jo riittävästi kilometrejä takana..ja en ole vieläkään keksinyt tarvetta kyseiselle kiihtyvyydelle.

Onhan teholla kiva leikkiä, mutta mieluusti suljetulla alueella..
Tai ehkä sinua eivät vaan autot kiinnosta harrastusvälineenä kuten joitain muita. Eikä siinäkään mitään pahaa ole.
 

Leaderdog

Ylipäällikkö
Itse olen ajanut Teslan P 100 D :llä, suorituskyky (kiihdytys) on todella loistava, auton muu laatu on sitten jotain muuta jos vaikka vertaa Lexus kulkineeseen.
 

hansai

Supreme Leader
Selkee, itellä ei ole montaa vuotta ole ollut vielä korttikaan 15 vuotta sitten. Saati sitten rahakaan mihinkään.
Niin, raha rajoitteisuus ajoi itsenikin ahdon ihmeelliseen maailmaan...ja moottoriurheilu kaluston ylläpitoon..V8 bensalla ja metanollilla käyvinä on tuttuja kuten Porschet.. sanotaan että mieleltäni kallistun Porsche-osastolle.. esim. 356 on mitä miellyttävin laite kauniina kesäpäivänä ilman liikoja kiihtyvyyksiä ;)
 

hansai

Supreme Leader
Minulla alkaa taas ympyrä sulkeutumaan tuossa harrasteväline / auto jutussa. Aikoinani tuli harrastettua 24/7 ja nyt 30v tauon jälkeen joku harrasteauto olis ehkä kiva.
Minulle tuli jokin "allergia" öljyistä ja muista kemikaaleista, ettei kädet tahdo kestää rassausta ja hajuistakin tulee jo huono-olo.

Minulla on yksi harrasteauto tallissa, mutta vaatisi sen verran paljon rahaa liikkeelle laitto, etteivät taida koskaan liikkua(ainakaan tekniikalla joka siihen on varattuna..yli 500hv ahdettu 4:nen)
 

Gyllis1

Respected Leader
Niin, raha rajoitteisuus ajoi itsenikin ahdon ihmeelliseen maailmaan...ja moottoriurheilu kaluston ylläpitoon..V8 bensalla ja metanollilla käyvinä on tuttuja kuten Porschet.. sanotaan että mieleltäni kallistun Porsche-osastolle.. esim. 356 on mitä miellyttävin laite kauniina kesäpäivänä ilman liikoja kiihtyvyyksiä ;)
Ilmeisesti rajoitukset poistuneet jos on tuollainen kesäauto. Hieno laite varmasti. (y)
 

Leaderdog

Ylipäällikkö
Itse olen katsellut esim. näitä: avo-997,SKL 3,2 , Z4 3,0 ja joitain vanhoja Jenkkejä.. Porschen juttuja tulee luettua 9xx.fin sivuilta ja nuo IMC-laakerit vain ihmetyttävät, moottori vissiin pitää olla 3,6L että on hyvä.

Toki, että huolto olisi Mäntsälässä, ei ole haitaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ikarus

Ylipäällikkö
Itse olen katsellut esim. näitä: avo-997,SKL 3,2 , Z4 3,0 ja joitain vanhoja Jenkkejä.. Porschen juttuja tulee luettua 9xx.fin sivuilta ja nuo IMC-laakerit vain ihmetyttävät, moottori vissiin pitää olla 3,6L että on hyvä.
Vanha M3 tai M5 Bemari? Molemmat liikahtaa tarvittaessa aika mukavasti.
 

Gyllis1

Respected Leader
Itse olen katsellut esim. näitä: avo-997,SKL 3,2 , Z4 3,0 ja joitain vanhoja Jenkkejä.. Porschen juttuja tulee luettua 9xx.fin sivuilta ja nuo IMC-laakerit vain ihmetyttävät, moottori vissiin pitää olla 3,6L että on hyvä.

Toki, että huolto olisi Mäntsälässä, ei ole haitaksi.
InterMediate Shaft eli väliakseli.
 

Gyllis1

Respected Leader
^Joo ja niissä on oma huolensa, ihme viritys... ja vasta parannettu 3,6 moottoreissa.
Säästetty väärässä paikassa. Mezgerit ja 2009 vuoden jälkeen kaikki koneet muistaaksi noista laakerihuolista vapaat.

Onhan noihin tuosta ongelmista kärsiviin vuosimalleihin kaikenlaisia aftermarket ratkaisuita olemassa.
 

Leaderdog

Ylipäällikkö
Ehkä minulle riittää että moottori on iso ja ääni vakuuttava. Esim. isolohko 427 AC Cobran kopiokin kävis....no katsellaan. Turboja on harrastettu täällä myös 3 bar. asti jo -80 luvulla ja siitä on tuntumaa 12,2/191 1/4 mile Escortilla, ilman tietokoneita.
 
Top