Nyt Suomessa tehdään iso virhe. Miten tuo edes on mahdollista? Selittäkää? "Suoraan velvoittava" että hävitetään iso osa pelloistamme, mitä vittua? Onko kansan enemmistö edes tajunnut mitä tulee tapahtumaan? Olemmeko me itsenäinen kansakunta vai emmekö ole?
Tämän sodan vuoksi kaikki järjettömät Brysselin päätökset menevät läpi niin että kukaan ei niitä uskalla kritisoida. Kaikki kritiikki leimataan putinistien toimesta tapahtuvaksi. Mehän hävitettäisiin nyt vaikka puolet pelloista jos Bryssel käskisi. Kaikki menee läpi. Odotelkaahan saunakieltoa. Venäjänpelko ajoi jo ennen Ukrainaan hyökkäystä vääriin päätöksiin ja nyt menee pahemmaksi, paljon pahemmaksi.
70% turvepelloista pois? Mieletöntä. Kaikki siksi kun jotkut henkisesti sairaat alkoivat nähdä Hullu-Gretan johdolla liikaa hiilidioksidia (joka mitä todennäköisimmin oli venäläisten ohjaamaan infosotaa, antifa taustalla). Tämä peltojen hävitys ja maatalouden tuhoaminen on yksi palanen suuressa kuviossa.
Ei ole minun eurostoliittoni. En minä EU:ta tuon jälkeen tule puolustamaan. Ei velvoita minuakaan.
Minä niin toivon että sekä EU että Venäjä hajoavat omaan hulluuteensa.