Eipäs uhriuduta nyt liikaa, tarkoitin tähän ketjuun viimeiseksi kirjoittaneitaMäärittele "teidän" niin puhutaan. Turha roiskia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs uhriuduta nyt liikaa, tarkoitin tähän ketjuun viimeiseksi kirjoittaneitaMäärittele "teidän" niin puhutaan. Turha roiskia.
ymmärsinkö oikein että kun joku tekee teidän elämäänne vähiten vaikuttavan teorian, niin sillä mennään sitten?
Määrittele uhriutuminen ja osoita sanasi nimimerkille. Minä kirjoitin viimeisen, odotatko vastausta? Vittuilu on turhaa.Eipäs uhriuduta nyt liikaa, tarkoitin tähän ketjuun viimeiseksi kirjoittaneita
En jatka kanssasi enempääMäärittele uhriutuminen ja osoita sanasi nimimerkille. Minä kirjoitin viimeisen, odotatko vastausta? Vittuilu on turhaa.
No ei se nyt nuinkaan ole: YLE:n toimittaja ei todellakaan ole se taho, jonka paasauksen perusteella mielipiteeni muodostuu.ymmärsinkö oikein että kun joku tekee teidän elämäänne vähiten vaikuttavan teorian, niin sillä mennään sitten?
Globaaleihin ongelmiin pitää löytää globaaleja ratkaisuja. Suomen päästöt olivat 2022 noin 45,8 tonnia. Tälle listalle pääsee vain x 1000 tonnia.Ainoa varma asia ilmastokysymyksessä on ettei sitä ratkaista verottamalla Suomi kuoliaaksi. Kulutuksen ja saastuttamisen vähentäminen ja ympäristönsuojelu ovat arvokkaita asioita ilmastosta riippumatta. Ilmastohumppa ei ole ympäristönsuojelua vaan politiikkaa.
No en mä vielä mikään Al Gore ole...Vonka sanoo taas viisaasti asioita
Ihmisistä tiedä mutta vihrervassareiden ajaman poliitiikan mukaan suomalaisten vastuu ilmastomuutoksesta maapallolla on rajaton.Oisko mitenkään mahdollista näin isossa kuvassa että se ihmisen vaikutus on kärpäsen pieraus maailmankaikkeudessa?
Hyvä. Uhriutumisesta nillittäminen on nimittäin keskustelijoiden väheksymistä, vittuilua ja argumentyivirhe. Sen sijaan että vieraannuttaa toisia keskustelijoita, kannattaisi panostaa sekä muotoon että sisältöön.En jatka kanssasi enempää
Sen muistan maantiedon tunneilta, että Golf-virta mahdollistaa Suomessa ja Skandinaviassa nykyisenkaltaisen elämän ja ilmaston. Jos se ehtyy jostain syystä niin vastaavaa verrokkia ilmaston ym suhteen saa etsiä vastaavilta leveyksillä esim Siperiasta tai Kanadasta.Oli miten oli, mie oon huolissani noista sään ääri-ilmiöiden lisääntymisestä ja voimistumisesta. Ne voivat vaikuttaa huomattavasti elintarviketuotantoon, suomessakin syyssateiden määrä tuntuu kasvavan, vaikeuttaa viljankorjuuta.
Entä se Golfvirta, se kun vaikuttaa paljon pohjolan ilmastoon.
Onneksi kiina on vähentänyt hiilivoimaloiden rakentamista, enää 2 uutta viikossa...
China continues coal spree despite climate goals
World’s biggest carbon emitter approving equivalent of two new coal plants a week, analysis showswww.theguardian.com