Ilmastopsykoosi -ketju

Kauramaito on parempaa kahvimaitoa kuin perinteinen maito.
Makuasioista ei saisi kiistellä, mutta hyi helevetti mitä paskaa se kauramaito on!.
emäntä sitä käyttää ja ero meinas tulla kun oli laittanut sitä mun aamukahviin. Kyllä kunnon "punainen" maito on parasta kahvissa.
 
Makuasioista ei saisi kiistellä, mutta hyi helevetti mitä paskaa se kauramaito on!.
emäntä sitä käyttää ja ero meinas tulla kun oli laittanut sitä mun aamukahviin. Kyllä kunnon "punainen" maito on parasta kahvissa.
Emännälläsi on hyvä maku maidon suhteen.
 
Makuasioista ei saisi kiistellä, mutta hyi helevetti mitä paskaa se kauramaito on!.
emäntä sitä käyttää ja ero meinas tulla kun oli laittanut sitä mun aamukahviin. Kyllä kunnon "punainen" maito on parasta kahvissa.
Punasesta menee paremmaksi suoraan tilalta haettu. Vieläkin tulee välillä haettua tinkimaitoa veljeltä.
 
Kauramaito on parempaa kahvimaitoa kuin perinteinen maito.
Pakko myöntää, että itsekin olen tykästynyt kauramaitoon erityisesti kahvin kanssa. Toki merkillä on yllättävän paljon väliä. Esimerkiksi Alpron tuotokset on yleensä olleet varsin karmeita litkuja, kun taas Oatlyn tuotteet maistuu allekirjoittaneelle. Kahvin kanssa kannattaa kokeilla myös vähän tuhdimpaa barista-kauramaitoa!

Muuhun ruoanlaittoon nuo eivät toki tunnu vielä ihan niin hyvin toimivan, tai ehkä se on vain tässä tapauksessa käyttäjästä kiinni... :D
 
Kahvi juodaan tummapaahtoista mustana ilman sokeria.
Menee se noinkin, itse en meikkaa itseäni aamuisin, joten juon kahvini ihan valkonaamaisena;)
En juo kahvia laisinkaan; olen liian nuori, joten minulle ei anneta. Paitsi kerran pari vuodessa kun ei kehtaa jättää juomatta valmiiksi kuppiin kaadettua.
No justhan mä vasta hogasin, että voin kertoa boikotoivani kahvia koska ilmasto!;)
 
Viimeksi muokattu:
Jännä et porukka luulee et Turve saa tukea, ei saa. Sitä ei vaan veroteta yhtä paljon kuin muita tai osaa.
Valtio ottaa, valtio antaa... mikä siinä on kansantaloudellisesti ero?
Eipä ole eroa, molemmista haukkaa yletön hallinto-byrokratia saman paksuisen kermajuusto-siivunsa.
 
Globaali lentoliikenne vähentynyt 40 % kahdessa viikossa

Flightradar24 tilastoi lentoja sunnuntaina 8.3. 171187 ja 22.3. sunnuntaina 102182. Koronan aiheuttama pudotus kuristaa rahtiliikennettäkin.
 
Pidettiin emännän kanssa viime vuoden lopussa "lihaton lokakuu". Ensin sitä mietti, että ei helvetti miten voi pärjätä KUUKAUDEN ilman lihaa!? No, käytännössä siihen tottui aika nopeasti ja kalaa kuitenkin syötiin lisäksi. Kuukauden loputtua homma sitten jotenkin jäi päälle ja on tullut silti syötyä varmaan 75% kaikkea erilaista kasvista ja kalaa tähän päivään asti. Näistä on löytynyt paljon uusia suosikkiruokia. Paino on pudonnut 10 kg. Koronapaniikin alkaessa nauratti kun Citymarketista oltiin kaikki liha ja kana hamstrattu, mutta vege-/kasvishylly oli ihan normaalissa kunnossa. Siitä sitten vaan lappasin tutut eväät mukaan ja menin tyytyväisenä kassalle.
 
Back
Top