Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Venäläisten into säilyttää kallista tavaraa ulkona on hämmästyttävää. Tässä:Muutama kuva jokin aika sitten muodostetusta 150:stä Idritsa-Berlin Order of Kutuzov motorisoidusta kivääridivisioonasta (8th Guards Combined Arms Army).
Kuvattu divisioonan pääpaikassa Persianovskyn kylässä Rostovin alueella. Esillä ovat vuoden 2016 mallin T-72B3-taisteluvaumut ja jalkaväen taisteluajoneuvot BMP-3.
Kalusto on venäläiseen tapaan pääosin varastotilan ulkopuolella.
Venäläisten into säilyttää kallista tavaraa ulkona on hämmästyttävää. Tässä:
esitellään neuvostoaikaista lentokonesuojaa. Videolla kerrotun mukaan se suojasi koneita ydinräjäytykseltä sekä mahdollisti koekäytön ja aseistamisen mukavasti sisätiloissa. Kuitenkin suojat pääsivät rapistumaan "90-luvun turbulentteina vuosina" käyttökelvottomaan kuntoon. Lisäksi SU-34 SM ei mahtuisi suojaan. Siksi koneet säilytetään taivasalla. Luulisi, että tuollaisen koneen valmistukseen verrattuna suojan rakentaminen olisi varsin yksinkertainen ja suhteessa halpa operaatio.
Yllättävän ihana inhaksi.
Niin, no Lipetsk 2 on ihan virallisestikin "Storage base" ja sinnehän lennettiin vissiin myös Saksan koneet. Tuo koko kenttä tuskin edes lentotoimintaan kykenee.Ne koneet seisoo ulkona vuodesta toiseen osa vuositolkulla jopa samassa paikassa ja varsinkin talvikuvista näkee ettei koneita käytetä. Siinä on turha puhua mistään säänkestosta ja näyttää kuvia jostain säälittävistä säätesteistä. Toki tukikohdissa on eroja.
Tuskin hollantilaiset(damen) tuota suunitellua ulkonäkö edellä tehneet. Rosnef olisi tuskin sellaista edes hyväksyny. Kova kokemus kuiteskin jäillä liikkumisesta.Tässä nähdään, mitä tapahtuu kun mennään ulkonäön ehdoilla.
Suomessa rakennetuissa offshore-murtajissa ohjaamon ikkunat näkyvät, vaikka kuvaaja seisoisi telakka-altaan pohjalla.
Jos alusta ei ole suunniteltu ulkonäkö edellä, niin miksi siinä on visuaalisesti näyttävä mutta näkyvyyttä rajoittava korkea keula? Damen ei ole mikään erityisen kokenut jäissä kulkevien laivojen suunnittelija ja ratkaisu näkyy periytyvän avovesipuolen aluksista. Huomaatko muuten, mikä neljästä myyntiargumentista on ensimmäisenä?Tuskin hollantilaiset(damen) tuota suunitellua ulkonäkö edellä tehneet. Rosnef olisi tuskin sellaista edes hyväksyny. Kova kokemus kuiteskin jäillä liikkumisesta.
Vai mikä viittaa ulkonäkö edellä lähtökohtaan? Ei ne nyt sentään varmaan millään foorumipohjalla suunnittelutyötä tee.
Höh, olet väärässä. Se on invisible coverPuhetta venäläisillä foorumeilla on ollut erilaisista hangaareista ja teltoista ym joissa koneet olisivat hieman paremmin suojassa säältä tms. Käytäntöön asti ei olla tässä edetty...
Jopa Su-57:t lojuvat kenttien reunoilla ulkona, mutta pressuja on saatu hankittua
Katso liite: 46377
Tuolla samassa. Venäjä näköjään ostanut 10 tankkauskonetta.
(arvo 500k euroa)