Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko se itä-hardwarea ollenkaan jos ei ole mahdollisimman hankala?Aina oppii jotain uutta idän ihmemaasta! Onko toi TU-160 ohjaamon yläpaneeli oikeasti kiinteä? Siis suoraan lentäjien näkökentän esteenä ja vielä niin lähellä lentäjää ettei paneelia pysty varmaan edes järkevästi käyttämään
Onko se itä-hardwarea ollenkaan jos ei ole mahdollisimman hankala?
Aina oppii jotain uutta idän ihmemaasta! Onko toi TU-160 ohjaamon yläpaneeli oikeasti kiinteä? Siis suoraan lentäjien näkökentän esteenä ja vielä niin lähellä lentäjää ettei paneelia pysty varmaan edes järkevästi käyttämään
Tässä tämä alkuperäinen artikkeli, jota tuo dputnikki siteeraa.Älkää uskoko fake newsiä vaan luottakaa asiantuntijoihin...
US Media Names Five Features of Russia's Su-57 That 'Can Threaten NATO Assets'
Despite being assigned to the same generation of fighters as America's F-35, Russia's Su-57 is made with a focus not on stealth, but on excelling in air superiority and other combat scenarios, the media noted.sputniknews.com
Hyvin siihen kattokonsoliin ulottuu. Heittoistuinkoneelta varmaan vaaditaan, että pitää ulottua myös silloin, kun vyöt on kiinni.Eiköhän se kiinteä ole. Varmasti haittaa näkyvyyttä jonkin verran, mutta lentäjät istuvat sen verran edessä, että tuskin kauheasti:
Katso liite: 47358
Enemmän luulisi haittaavan tuo pääkonsolin korkeus.
Toinen asia on sitten se, että noita nippeleitä on sen verran, että johonkin ne on tungettava. B-1 ohjaamossa homma on hoidettu toisella tavalla:
Katso liite: 47359
Näkyvyys on selkeästi parempi, mutta osa nippeleistä on asennettu kattoon jopa lentäjien taakse jolloin tavoitettavuus on taatusti hankalampi.
Kattoon asentaminen on tavallista enkä tiedä, miksi tu-160:ssa homma on hoidettu toisin.
Ohessa vielä väitetty vertailu tu-160 ja päivitetyn/uuden tu-160M2 ohjaamosta. Tuo kuva M2:sta on kuulemma koulutussimulaatorista. Onko oikeasti, en todellakaan tiedä.
Katso liite: 47360
Hyvin siihen kattokonsoliin ulottuu. Heittoistuinkoneelta varmaan vaaditaan, että pitää ulottua myös silloin, kun vyöt on kiinni.
Tämän pitäisi olla Venäjän puolustusministeriön virallinen potretti Tu-160M2:n lasiohjaamosta:
Kuvia Tu-160M2 ohjaamosimulaattorista, kattokonsoli näyttäisi olevan jossain muodossa edelleen mukana:
Sinänsä mielenkiintoisen näköinen konsepti... "specifically developed for the arctic".Onko tämä tarkoitettu Siperian soille vai pohjoisen jäätiköille?