Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa mulle minkä riskienhallinnan tuloksena ulkoministeri ja pressa istuu samassa kopterissa. Länsifirmoissakin aika perusjuttua, että kulkuvälineet hajautetaan.
Eiköhän se ole ihan vitsi.Nyt on isoa. Voiko pitää pitää paikkansa.... vaiko pelkää vittulua?
Ukraina teki ennen sotaa ja tekee edelleen merkittävissä määrissä lentokoneiden osia. Jopa ryssät joutui salakuljettamaan osia Ukrainasta, erityisesti pienempien turbiinien varaosia. Iran on kauppasaarrossa joten tuonne tarvitaan myös varaosia salakuljetettuna. Israel ja Ukraina yhdessä saa kyllä valmistettua sopivasti suolattuja osia sekä tietysti muilutettua ne ajatollahien riemuksi lenkoneiden huoltoon.Eiköhän se ole ihan vitsi.
ParatollahejaUkraina teki ennen sotaa ja tekee edelleen merkittävissä määrissä lentokoneiden osia. Jopa ryssät joutui salakuljettamaan osia Ukrainasta, erityisesti pienempien turbiinien varaosia. Iran on kauppasaarrossa joten tuonne tarvitaan myös varaosia salakuljetettuna. Israel ja Ukraina yhdessä saa kyllä valmistettua sopivasti suolattuja osia sekä tietysti muilutettua ne ajatollahien riemuksi lenkoneiden huoltoon.
Oma veikka on että näitä taivaalta tippuvia ajatollaheja sekä näiden lakeijoita voi tulla kuuroluontoisestikkia tässä lähiaikoina.
Olen pitänyt tätä tiliä yhtenä ryssän trolliarmeijan tileistä.Kertokaa mulle minkä riskienhallinnan tuloksena ulkoministeri ja pressa istuu samassa kopterissa. Länsifirmoissakin aika perusjuttua, että kulkuvälineet hajautetaan. Toivottavasti politiikassa myös
Itse asiassa tämä tuntuu mielestäni jopa todennäköiseltä. Aamun tietojen mukaan kopteri olisi törmännyt vuoreen, ja alueella olisi sankka sumu. Näin harrastelentäjänä (ei toki koptereilla kuitenkaan) kuvittelisin että niissä olosuhteissa vuoristoisella alueella lentäjän nenä on kiinni nimenomaan siinä GPS:ssä. Ulospäin on toisaalta turha edes katsoa, ei pilvessä lentäessä näy kuin tasaista harmaata vain. Karmea tilanne lentäjällekin, siinä jää sekunnin murto-osa aikaa tajuta että se olikin sitten tässä..…
Toki herkullisinta olisi että Venäjän GPS-häirintä olisi vahingossa tipauttanut Iranin presidentin vispilän.
Kaikista syistä miksi kopteri tuli alas Ukraina lienee se epätodennäköisin. Sinänsä joku voisi sanoa, että moraalisesti kaikki oikeus, mutta ei se fiksua olisi alkaa salamurhailemaan valtionpäämiehiä joiden nimi ei ole Putin.Nyt on isoa. Voiko pitää pitää paikkansa.... vaiko pelkää vittuilua?
Se on hurja tunne varsinkin kopterin puikoissa kun lennetään mittaria ja pidemmän kaarron aikana tulee asentotajun menetys ja pitää vain luottaa pfd-näyttöön, vaikka kuinka tuntuu oudolta. Tuossa on lopputulema aina juurikin tuo tonttiin lentäminen, jos alkaa lentämään perstuntumalla eikä luota mittareihin. Ei varmaa tietoa mutta tullut vastaan, että tämä onnettomuuskopteri ei olisi ollut edes IFR-, eli mittarilentosertifioitu.Todennäköisesti lentäjällä mennyt sumussa tilannetaju sekaisin ja kuvitellut nousevansa mutta ajanut vuoren rinteeseen tyylin Koben kuolema...
Se perus juttu, joka ensin opetetaan" Mittarit on aina oikeassa, kartta valehtelee..." Tässä tapauksessa lentäjän perstuntuma valehtelee, mittarit on oikeessa.... Se asentotaju menee melko helpostikkin....Se on hurja tunne varsinkin kopterin puikoissa kun lennetään mittaria ja pidemmän kaarron aikana tulee asentotajun menetys ja pitää vain luottaa pfd-näyttöön, vaikka kuinka tuntuu oudolta. Tuossa on lopputulema aina juurikin tuo tonttiin lentäminen, jos alkaa lentämään perstuntumalla eikä luota mittareihin. Ei varmaa tietoa mutta tullut vastaan, että tämä onnettomuuskopteri ei olisi ollut edes IFR-, eli mittarilentosertifioitu.