Itsenäisyyspäivän mellakka 2014

Mainittakoon kuitenkin, että takku.net järjesti mielenosoituksen jossa vaadittiin Venäjää poistamaan joukkonsa Ukrainasta. Muistini mukaan osallistujia oli yli 100. Susanna Kaukiseen (anarkisti joka vaikuttaa ipussa) ei kaikki anarkistit suhtaudu hyvin: puoluevaikuttamista ei pidetä anarkistille sopivana tapana vaikuttaa, saatika vaikuttamista ipun kaltaisesta puolueesta. Toki anarkistien keskuudessa esiintyy myös paljon kriittisyyttä Yhdysvaltoja ja ylipäätään länsimaita sekä Natoa kohtaan, sitä ei käy kiistäminen. Kuitenkaan ei voi täysin todeta, että olisi kyse "yksipuolisesta" rauhanliikkeestä. Minun tuntemat anarkistit kritisoi hyvin vahvasti Venäjän autoritääristä menoa, joskin otanta on toki pieni.
 
Nämä marxilaisanarkistit itse vaativat "luokkasotaa".

%C3%B6r341.jpg


Historia toistaa aina itseään.

Joo mutta se pitäisi olla sellaista missä he eivät häviä. Kuvastahan käy hyvin ilmi miksi luokkasota on oikeutettua; ammuttavat herrat ovat paljon siistimmin pukeutuneita kuin ampujat. Eriarvoistavaa.
 
Voitanee jättää nämä synkimmät fantasioinnit tällä foorumilla. Tulee vielä päivä jolloin tämä foorumi kaivetaan haudastaan ja joku nappaa nämä tekstit oikeuttaakseen omat tekosensa.

Huominen tulee rankimmankin miekkarin jälkeen. Oma mielipiteeni on, että näitä vandaaleja kohdellaan niinkuin rikollista pitääkin kohdella. Rangaistus tekojen mukaan. Lopetaan nämä piekkarilla polveen puheet ja pidetään huoli siitä, että jokainen suomalainen voi astua tarvittaessa kadulle puolustamaan omaa näkökulmaansa ilman pelkoa hengen (tai terveyden) menetyksestä.

Se mitä en siedä on edellä mainitun oikeuden väärinkäyttö hauskanpitoon ja vandalisointiin. "Mielenosoitus" oli lähinnä örveltäjien tapa ärsyttää ihmisiä äärimmäisiin mielipiteisiin. Oikeutus omalle vihalle sadaan muiden reaktioista omiin tekoihin. Meillä on onneksi sen verran kylmähermoinen foorumi, ettei tarvitse lähteä samaan loanheittoon mukaan. Nuo "sankarit" eivät ansaitse olankohautustakaan.

-setämies-
 
Juu, Mannerheimin ja kumppaneiden patsaat joutaa kierrättää jo, uutta sankaruutta pukkaa sitä vauhtia, että eipä uskoisi.

Voin mielikuvitella Tuusulan peruskoulun juhlasalin seinälle kivisen muistotaulun Pro Patria-hengessä:

Tässä koulussa opiskeli Juutas Käkriäinen Jr. ja hän sai surmansa ajaessaan varastetulla mopoautolla konkurssiin menneen kauppatalon ikkunasta sisään kännissä.
 
Hytönen:

Minä halveksin niitä anarkisteja, jotka häpäisivät Hietaniemen sankarihautoja heittämällä seppeleen laskijoiden päälle hapansilakoita.

Hietaniemen sankarihautausmaalla lepää kaksi setääni. He ovat sankarivainajia. Hapansilakoiden heittäjät ovat surkimuksia.

Sankarihautojen häpäisyn jälkeen vierailin sankarivainajasetieni haudoilla Hietaniemessä. Olen käynyt heidän haudoillaan lukemattomat kerrat.

Itsenäisyyspäivän jälkeisenä sunnuntaina setien haudoilla paloi kaksi hautakynttilää. Hautojen pieluksina oli kuusenhavuja. Olin ainoa ihminen sankarihaudoilla. Otin asennon ja tein kunniaa.

Sedistä vanhempi oli Pekka, nuorempi oli Matti. Pekka oli vänrikki ja pioneeri, Matti oli tykistön korpraali. Kaatuessaan he olivat samanikäisiä kuin itsenäisyyspäivänä mellakoineet anarkistit.

Tykistökeskityksessä kranaatti vei Matilta jalan ja repi pahasti toistakin. Hän heräsi tajuttomuudesta, kun patteriston komentaja saapui kenttäsairaalaan tervehtimään haavoittuneita. ”Herra kapteeni, nyt meiltä jäi työ kesken”, Matti sanoi komentajalle. Seuraavana aamuna hän kuoli.

Isäni saapui Matin hautajaisiin suoraan rintamalta. Pölyisenä ja likaisena hän seisoi Matin valkean arkun äärellä Hietaniemessä. Vanhemmilleen isä kykeni sanomaan vain: ”Äiti, isä.”



http://blogit.iltalehti.fi/mattiesko-hytonen/2014/12/14/sankarihautojen-hapaisijat/
 
Wali Hashin raportti itsenäisyyspäivästä. Tapaa pyörätelinepojat ja ottaa vähän kantaakin. Walilla on enemmän päräyttävää rohkeutta kuin noilla takkupäillä.

 
Back
Top