Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Herätellääs tätäkin... Reilu pari viikkoa jälleen ilman alkoa, niin viisikin annosta nousee ihan kivasti. Eikä mitään Viron tuontia vaan ihan kotimaahan on verot maksettu. Juoman laadulla ei kyllä ole kehumista (X-tra), mutta jos siitä päihtyy, niin se riitttää.

Veljet, perjantaipullon aika ei ole vielä myöhäistä!

Perjantaipullo ei tule koskaan liian myöhään. Sen ehtii avata vielä torstainakin!

Älkää unohtako että pikkulauantai on keskiviikkona ;)
Juhlan arvoinen päivä.

• Tykkää
Reactions: EK
Kävin perjantaina lähikuppilassa juomassa parit kaljat kun kotoa loppu. Kapakassa havaitsin yhden maakunnan lehdistössä useasti noteeratun henkilön. Hän on musiikkipuolella arvostettu tyyppi. OLen jutellut tyypin kanssa useasti. Nyt hän sanoi päin naamaa, että "saatana että mä vihaan ryssiä. Isä taisteli niitä vastaan ja kertoi minulle sodasta".

- in vino veritas

Tallinnassa oli firman pikkujoulut, eilen kotiuduttu. Oli hyvä reissu, pääsin jopa ambulanssilla tutustumaan sikäläiseen ensiapuun. Sormessa kolme tikkiä, mutta aina rapatessa roiskuu :D

Ehkä pari kertaa kuusssa. Ainahan sitä voi vetää pienet kotikännit kalsareissa milloin siltä tuntuu.
Ok, tuota olin suomessa nyt kesällä ja en löytänyt sitä Lapin kulta III pullonkaljaa, luulen että se on 4,2%. Onko ne lopettanut sen tekemään? Kävin T-marketit, K kaupat, Prisma läpi mutta oli vain Karhu, Olvi, Aura, Karjala pulloja

Ok nyt päästään vauhtiin... suomalainen potiitikko-vitsi heti alkuun:

A sandwich walks into a bar. The barman says ''Sorry we don't serve food in here''

Vanha kinkkuvoileipä-referenssi Orpon sijaan... tietäjät kyllä tietävät

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He’s not breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his cell phone and calls 911.

“I think my friend is dead!” he yells. “What can I do?”

The operator says, “Calm down. First, let’s make sure he’s dead.”

There’s a silence, then a shot. Back on the phone, the guy says, “Okay, now what?”

Jaaha, promillet alkavat perjantai-illan kunniaksi olla kohdillaan :D
Tämä onkin oikea keskustelu näille.

A panda walks into a bar and gobbles some beer nuts. Then he pulls out a gun, fires it in the air, and heads for the door.
“Hey!” shouts the bartender, but the panda yells back, “I’m a panda. Google me!”
Sure enough, panda:
“A tree-climbing mammal with distinct black-and-white coloring. Eats shoots and leaves.”

Tämä onkin oikea keskustelu näille.
Väärää keskustelua ei ole olemassakaan.
Mikään ei ole ajantuhlausta - Jos et tee mitään niin aivot raksuttavat väkisinkin. Jokainen sekunti on kokemuksen kartuttamista, halusi sitä tai ei.
Edit: Luetun ymmärtämiseni oli kärsinyt. Tämä vastaus saattaa olla hieman epäoleellinen.

Viimeksi muokattu:
Olen vielä pystyssä. Oliko juomissa jotakin vikaa? o_O

Jaahajaaha taas KARHU uppoaa ja uppoaa, BK:ssakin oli kiva käyä kun sai hampparin kera oltsikan. Siitäkin kukkahattutädit on perkeleen sontiaiset pahoittaneet mielensä. Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin, Hyvää joulun odotusta kaikille ja palataamn myöhemmin! puspus

Back