Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tämäkin ketju ollut alhaalla jo yli ku8ukauden? o_O

Kyllä se on pojat niin, että jos kohtalo osuu omalle kohdalle, niin sitten se osuu. Turha murehtia etukäteen.

Jahasjahas, täällä on kaksi pyhää pöydässä Jaakko ja Jimi. Ai että Jack Daniel's iskee makuhermoon ihan suoraan.

Mielipide: Jack Daniels
- hyi helvetti. Ei tipu kuin viemäriin. Aivan kauheeta rokki-paskaa. En voi juoda pisaraakaan sen ekan kerran jälkeen.

Ei todellakaan mitään herkkua. Yleensä juon tätä vain jos baarista ei löydy mitään muuta. Maku aika karmea, jopa jäiden kanssa.

;) Minä taas en ole oikein ymmärtänyt että miksi juoda viinaa jos ei sitä saa alas ilman lantrausta.

Jim Beam on ihan hyvää, ei siitä ole kahta sanaa! Kyyllä sitä juoda voi, ja etenkin tässä Alkon lantringissa se on erinomaista: http://www.alko.fi/tuotteet/770734/

No en pistä jos painat esim. 120kg! :D
Enkä tosin laittais paremmaksi sittenkään vaikka painaisit esim. 60kg... o_O
Nostaisin vaan hattua korkeammalle. :D
0,5L tölkki 12 min välein... Hmm.
Painan noin 100 kg, tosin pituuttakin on 195cm. Eilen oli baarissa aika kuuma enkä ollut syönyt mitään koko päivänä.

Mie olen 201 cm/140 kg spekseillä, ei oikein kalja nouse. Mutta Russian Standard hoitaa homman. Kurkku on niin saatanan kipeä mutta RS pitää miehen teillä. Ryyppäminen on hauskaa!!!! Kaikille halihalipusipusi ja hauskaa iltaa, ja JUMALAUTA olette kunnolla eikä mitään perseilyä! Oaitti vähäsen :confused:

Nyt täytyy avautua, mitä mietteitä on tullut viime viikon kuluessa...

Viikko sitten Perjantaina olin etsimässä 87-vuotiasta muistisairasta. Kolme tuntia etsin ja onneksi löydettiin!! Hän asuu kotona (kuten moni muukin kohtalotoverinsa)

Hoitopaikkaa ei löydy kaupungin toimesta. On koko ikänsä tehnyt töitä ja veronsa maksanut. Pari kertaa on jo kaatunut lattialle, eikä ole itse päässyt nousemaan pystyyn. kaikki ulosteet suoraan alleen ja sillee..

On tää yhtä V...A kun ei omille vanhuksille löydy ihmisarvon mukaista hoitoa. Mielummin annetaan maata omassa paskassa!

Pitkäaikaissairaiden hoitolaitoksia on muutettu elintasopakolaisten huoneistohotelleiksi ja omat vanhukset siirretty koti"hoidon" huostaan.

Mutta jos hän tulisi Somaliasta kaikki olisi toisin! Ymmärrystä tulisi yllinkyllin!

Haistakaa V..U suvakit! Omat ensin!

TÄMÄ TARINA ON TOSI!

ETTE USKO TOVERIT KUINKA KYRSII!!!

Viimeksi muokattu:

Viikko sitten Perjantaina olin etsimässä 87-vuotiasta muistisairasta. Kolme tuntia etsin ja onneksi löydettiin!! Hän asuu kotona (kuten moni muukin kohtalotoverinsa) Hoitopaikkaa ei löydy kaupungin toimesta. On koko ikänsä tehnyt töitä ja veronsa maksanut. Pari kertaa on jo kaatunut lattialle, eikä ole itse päässyt nousemaan pystyyn. kaikki ulosteet suoraan alleen ja sillee..

On tää yhtä V...A kun ei omille vanhuksille löydy ihmisarvon mukaista hoitoa. Mielummin annetaan maata omassa paskassa!

Mutta jos hän tulisi Somaliasta kaikki olisi toisin! Ymmärrystä tulisi yllinkyllin! Haistakaa V..U suvakit! Omat ensin!

TÄMÄ TARINA ON TOSI!
Sama odottaa meitäkin. Minä näen mielessäni tulevaisuuden, jossa vanhuuden partaalla olevat katkeroituneet ihmiset tekevät itsemurhaiskuja suvakkien tiloihin ja kokouksiin, mahdollisesti puoluetoimistoihin. Jos sellaista todistan, niin saattaa olla kännykästä oudosti virta loppu, eikä pääse tekemään hätäpuhelua... Antaa suvakkien touhuta vaan... Lopussa kiitos seisoo rumana.

Siinähän voisi olla melkein elokuvan juoni.

3-6:n vanhan ihmisen ryhmä suunnittelee katkeruudessaan terrori-iskun suvakkeja vastaan. Se voisi olla komedia tai karmiva trilleri.

Viikko sitten Perjantaina olin etsimässä 87-vuotiasta muistisairasta. Kolme tuntia etsin ja onneksi löydettiin!! Hän asuu kotona (kuten moni muukin kohtalotoverinsa)

Hoitopaikkaa ei löydy kaupungin toimesta. On koko ikänsä tehnyt töitä ja veronsa maksanut. Pari kertaa on jo kaatunut lattialle, eikä ole itse päässyt nousemaan pystyyn. kaikki ulosteet suoraan alleen ja sillee..

Pitkäaikaissairaiden hoitolaitoksia on muutettu elintasopakolaisten huoneistohotelleiksi ja omat vanhukset siirretty koti"hoidon" huostaan.

Mutta jos hän tulisi Somaliasta kaikki olisi toisin! Ymmärrystä tulisi yllinkyllin!

Haistakaa V..U suvakit! Omat ensin!

TÄMÄ TARINA ON TOSI!

ETTE USKO TOVERIT KUINKA KYRSII!!!
Uskon totaalisesti. Mutta isänmaallisina miehinä meitä vala velvoittaa, vaikka kuinka vituttaisi. Voin sanoa sentään jotain positiivista tähän:

Ruskeasannan kohdalla Vantaalla Kylmäojassa hyppäsi tänään suvannossa kaksi (2!) tammukkaa..! Olin paikalla, näin tämän omin silmin. Jokea/ puroa/ ojaa on kunnostettu, tuloksia alkaa näkyä. Suomenlahdelta tulevat, tai istutuksista.

Ssaatana helevetti. 2 ja puoli litraa olutta tunnissa. Pistäkääpä paremmaksi.
Olen tainut tehdä jotain vastaavaa yhtenä kesänä. Koko päivä juomatta ja sattui olemaan ensimmäinen kerta kun maistoin Olvin IPA. Oli jo alkuilta ja niin pirullinen jano ja olut niin raikas ja jääkaappikylmä. Ehken 2 ja puoli litraa juonut mutta 3-4 tölkkiä meni suht vikkelään.

Olen tainnut tätä mainostaakin, mutta jos ette halua haaskata rahojanne kalliiseen savuiseen skottilaiseen, niin Islay Mist Deluxe toimii hyvänä korvikkeena. Imitoi hyvin kalliimpia savuaromisia skottiviskejä. Ja ainakin omalla kohdallani nousee mukavasti päähän.

islay-mist-deluxe.webp

Mie olen 201 cm/140 kg spekseillä, ei oikein kalja nouse.

I'm average, I'm just that average guy in my average day... 180/80.

Lonkeroa ja kaljaa, kaksi viikkoa kuivilla, nyt taas!

Olen tainnut tätä mainostaakin, mutta jos ette halua haaskata rahojanne kalliiseen savuiseen skottilaiseen, niin Islay Mist Deluxe toimii hyvänä korvikkeena. Imitoi hyvin kalliimpia savuaromisia skottiviskejä. Ja ainakin omalla kohdallani nousee mukavasti päähän.

Katso liite: 11578

Haistanko maahanmuuttokriitikon rasistin?

Mutta isänmaallisina miehinä meitä vala velvoittaa, vaikka kuinka vituttaisi.
Se on perspektiivikysymys. Minä en sotilasvalaani vannonut nykyistä Suomea varten, vaan enemmän sitä varten millainen Suomi joskus oli. Kysymykseksi nousee että onko se sotilasvalan rikkomista jos käärii hihat ja ryhtyy toimiin, vai onko se valan rikkomista jos jatkaa tämän touhun katsomista vierestä.

Se on perspektiivikysymys. Minä en sotilasvalaani vannonut nykyistä Suomea varten, vaan enemmän sitä varten millainen Suomi joskus oli. Kysymykseksi nousee että onko se sotilasvalan rikkomista jos käärii hihat ja ryhtyy toimiin, vai onko se valan rikkomista jos jatkaa tämän touhun katsomista vierestä.
Ei itse asiassa ole. Sotilasvala on kerran vannottu, niin niillä mennään. Näin se vaan on, mitään tulkinnanvaraa ei ole, senhän sanoo jo valakin!
MUOKKAA: Ikävä kyllä veliseni...

Ei itse asiassa ole. Sotilasvala on kerran vannottu, niin niillä mennään. Näin se vaan on, mitään tulkinnanvaraa ei ole, senhän sanoo jo valakin!
MUOKKAA: Ikävä kyllä veliseni...
Mielestäni tässä juuri on se epäkohta. Se sotilasvalan pysyvyys. Valan pitäisi kestää vain esim. 1-5v kerrallaan, jonka jälkeen sen voisi halutessaan uusia. Mutta jos tuntee sitten että valtio ei olekaan enää puolustamisen arvoinen, ainakaan henkensä uhalla...

poistettu koska off topic. En vaan visiin parin kaljan jälkeen huomannut otsikkoa...heh...!

Viimeksi muokattu:
Mielestäni tässä juuri on se epäkohta. Se sotilasvalan pysyvyys. Valan pitäisi kestää vain esim. 1-5v kerrallaan, jonka jälkeen sen voisi halutessaan uusia. Mutta jos tuntee sitten että valtio ei olekaan enää puolustamisen arvoinen, ainakaan henkensä uhalla...
No ei sitä ensimmäiselläkään kerralla nyt mitenkään halukkaasti vannottu... pakko mikä pakko. Kävi ilmi että tykkäsin palveluksesta, talvikin meni siinä mutta keväästä vasta jäikin hyvät muistot.
Olen samaa mieltä että jos funtsit et Suomen valtio on tää poliittinen kusi-'eliitti' niin en mäkään lähde niitä puolustamaan, todellakaan.
Mut ehkä tätä lähtisin:

Parhaat frendit löytyi intistä.

No ei sitä ensimmäiselläkään kerralla nyt mitenkään halukkaasti vannottu... pakko mikä pakko. Kävi ilmi että tykkäsin palveluksesta, talvikin meni siinä mutta keväästä vasta jäikin hyvät muistot.
Olen samaa mieltä että jos funtsit et Suomen valtio on tää poliittinen kusi-'eliitti' niin en mäkään lähde niitä puolustamaan, todellakaan.
Mut ehkä tätä lähtisin:

Parhaat frendit löytyi intistä.
Videossa tulee esiin monta hyvää pointtia. :oops:

Herätellääs tätäkin... Reilu pari viikkoa jälleen ilman alkoa, niin viisikin annosta nousee ihan kivasti. Eikä mitään Viron tuontia vaan ihan kotimaahan on verot maksettu. Juoman laadulla ei kyllä ole kehumista (X-tra), mutta jos siitä päihtyy, niin se riitttää.

Veljet, perjantaipullon aika ei ole vielä myöhäistä!

Back