Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuin kävi?Tänään ensimmäistä kertaa yksin kotona lähestulkoon vuoteen. Emäntä ja lapset reissussa. Sääennuste lupailee 24 astetta iltapäivälle. Kahtoskohan jonkun tv- sarjan Netflixsistä vai tekiskö jotain muuta ketjuun liitttyvää.
Tänään ensimmäistä kertaa yksin kotona lähestulkoon vuoteen. Emäntä ja lapset reissussa. Sääennuste lupailee 24 astetta iltapäivälle. Kahtoskohan jonkun tv- sarjan Netflixsistä vai tekiskö jotain muuta ketjuun liitttyvää.
Jos ei 9 tuntiin ole täällä kiekumassa niin arvaahan sen miten kävi. Otsikon mukaisesti on päivää loivennettu, luulen ma.Kuin kävi?
Join eilen kaksi keskiolutta. Olenko kirjoittamassa oikeaan ketjuun?
Jaa..... no Juhannuksen kunniaksi tuplaan määrän tänään. Laitan siis neljä tölkkiä kylmään. Railakasta JuhannustaVähän täytyisi vielä harjoitella.
Kuten ennen äänestystä kirjoitin, kyllä Eurooppa tästä selviää, mutta heikentyneenä ja köyhempänä. Venäjän suunnalla on korkattu parikin vodkapulloa, kai siitä vodkasta joillekin suomalaisillekin riittää.
Tässä kun vähän googlasin niin tuntuu että on käytetty maitoa sen vodkan filtreeraukseen. Mutta ei aavistustakaan miten se käytännössä tapahtuu.Mutta miten vodka voi tehdä maidosta??
Kunnon votka on kuin linnunmaitoa. Eli pehmeää, helposti juotavaa ja hyvää. Juomareiden sanonta .Kysymys juomareille:
Taustalla on Ukrainassa tehtyy vodka, jonka etiketissa lukee "na moloke" eli maidolla.
Kuulemma pehmeä makuinen (en maistanut, mutta haistanut vain)
Mutta miten vodka voi tehdä maidosta??
Mista tiedat etta se on haimatulehdus? Pitaako tassa ruveta juhannuksena huolestumaan....Harmittaa kun vetäisin haimatulehduksen päälle eilisellä ryyppäämisellä. Kipu tulee aaltoina ja nyt enää puolen tunnin välein. Kyllä se tästä, mutta ei voi ottaa kuppia enää toista päivää.
Netti käskee lähtemään sairaalaan välittömästi, mutta olen minä itsekin niitä hoitanut. Ei sitä voi hoitaa. Ainoastaa nesteyttää ja hoitaa kipua. Sen voi tehdä kotona.
Mista tiedat etta se on haimatulehdus? Pitaako tassa ruveta juhannuksena huolestumaan....
Alahan nyt hyva veli laita kannitopiikkiin noita, itse voin sentaan postailla nyt ihan reilusti viela huomiseen, ketjun reunaehdot tayttyvat reippaasti varmaan viela maanantaiaamuna !