Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Budweiser oli loppunut kaupasta. Harmitti ja huvitti samaan aikaan. Minulle tuli omituisia ajatuksia mieleen siitä että haluan laittaa kehystetyn kuvan Erkki Tuomiojasta pöydälleni, katsoa häntä silmiin, juoda amerikkalaisia oluita samalla ja viheltää jenkkien kansallistunnaria hörpyn jälkeen. Samaan aikaan en yhtään epäile etteikö E.T. tekisi suunnilleen samaa vodkan ja Puten kuvan kanssa. Se on hänen oikeus. Tämä on vapaa maa. God bless Ame... eiku.

Seuraavan päivän edit: Tajusin että vertauskuva meni vähän reisille. :D (humalan syytä, ei minun) E.T. ei tietenkään joisi vodkaa Puten kuvan katsellessa vaan esim. Obaman, Bushin tai Trumpin.

Viimeksi muokattu:
Kysymys juomareille:
10xmG+

Taustalla on Ukrainassa tehtyy vodka, jonka etiketissa lukee "na moloke" eli maidolla.
Kuulemma pehmeä makuinen (en maistanut, mutta haistanut vain)

Mutta miten vodka voi tehdä maidosta??

Toveri @Maidan on varmaan jo tullut samaan johtopäätökseen mutta kun nyt vasta tämän huomasin ja ketujun kommentointikriteerit kerrankin täyttyy niin sanotaan että hyvää tavaraa on. Jotenkin maidolla suodatettua ja on kyllä kuin linnunmaitoa joisi. Joskus tuhottiin jonkun virolaisen kanssa pullo vastaavaa tavaraa, ehkä jopa samanlainen pullo.

Toveri @Maidan on varmaan jo tullut samaan johtopäätökseen mutta kun nyt vasta tämän huomasin ja ketujun kommentointikriteerit kerrankin täyttyy niin sanotaan että hyvää tavaraa on. Jotenkin maidolla suodatettua ja on kyllä kuin linnunmaitoa joisi. Joskus tuhottiin jonkun virolaisen kanssa pullo vastaavaa tavaraa, ehkä jopa samanlainen pullo.
Uskon, hajukin oli hyvin mieto.

Millä pääsee yli siitä pelosta että taistelujen alkaessa tuntee olevansa vain osana uhridivisioonaa? Mielestäni minä en päätä hengenlähdöstäni. Eikä vältämättä ryssäkään. Mutta suomalainen kenraali, jos hän päättää uhrata 1000 taistelijaa jotta voi ostaa 10 000:lle lisäaikaa... Ei ole mitään takeita siitä etteikö joitain meistä uhrattaisi erilaisissa olosuhteissa, ja olosuhteitahan ei voi ennustaa. Yksikään upseeri ei tunnustaisi julkisesti uhraavansa 1000 pelastaakseen 10 000. Parempaa propagandaa on "ketään ei uhrata, tärkeää on liikkuvuus, hit&run, jne". "Uudistettu taistelutapa". HA! Uskokoon ken haluaa. Se on myöhäistä katua sitten kun saa kuulla että tuore ryssädivisioona on vartin päässä ja omalla puolella on vain kulutettu joukkue.

AJATTELEEKO KUKAAN SITÄ ETTÄ SAATTAA JOUTUA UHRATUKSI!
MISSÄ SE KESKUSTELU ON!
OSAAKO JENGI AJATELLA MILLE SE TUNTUU KUN LUOTI TAI SIRPALE UPPOAA KEHOON MUTTA SIIHEN EI KUOLEKAAN, VAAN PÄÄSEE TUNTEMAAN TUSKAA TUNTIKAUPALLA?
Vai tunteeko? Vitustako minä tiedän kuinka kauan kipua tuntee ammutuksi tulemisen jälkeen. Pitääkö mennä shokkiin, eli kärsiä sopivasti verenhukkaa ennen kuin siihen turtuu vai mitä? Lakkaako se kipu silloinkaan, vai viekö shokki vain kyvyn huutaa mutta tuska jatkuu hiljaa? Millainen on ampumiskokemus? Tai siis ammutuksi tulemisen kokemus. Ei näistä asioista olla juteltu, pelkästään MAANPUOLUSTUS SITÄ MAANPUOLUSTUS TÄTÄ USKOTTAVA TALVISOTA VETERAANI PERIKSI EI ANNETA RAA RAA RAA!

Vittu.

Ottakaa se patruuna käteen, ja painakaa sitä täysillä olkapäätä vasten kunnes sattuu sietämättömästi. Luuletteko että se luoti siihen pysähtyy? Luuletteko että se osuu johonkin helppoon kohtaan kuten olkapäähän eikä esim. silmään, vatsaan, tai kiveksiin?

Alkaako se sota karmimaan saatana?
Olenko minä moraalin nakertaja?

HV.

Minä vain yritän ravistella porukkaa hereille. Sillä minun suurin pelkoni on se yhteinen shokki mihin untuvassa (sodattomuudessa) kasvaneet suomalaiset reserviläiset ja vapaaehtoistaistelijat menevät kun alkaa luotia ja kranaattia satamaan. Yksi ottaa sirpaleen silmään ja ulisee kuin sireeni eikä lopeta. Aliupseeri yrittää shokin seassa muistella mitä kuuluu tehdä. Kolmas kyyristelee nurkassa. Neljäs on tällä välin paennut. Viides ja kuudes ampuvat horisonttiin vaikkeivät näe ketään, siten todennäköisesti vain paljastaen tarkemman sijaintinsa.

...Sori. Viinaa päässä. Ilmaiset ennakko-PTSD:t kaikille. Ei pelosta voi toipua jos sitä ei koe elävästi ensin.

Itse pyrin aina 0,07%:n humalaan.

Seksologi vinkkaa: Olut tekee miehestä paremman rakastajan

Perjantai 15.7.2016 klo 21.01

Oluesta voi olla iloa makuuhuoneen puolella, kertoo Aktiv Träning.

• Olut voi pitkittää miehen kestoa makuuhuoneessa.
    • Oluen juominen voi myös lisätä halukkuutta.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016071521911642_se.shtml

Kuva on tekaistu, mutta tavoitteena ryypiskellessä on hyväntuulisuus ja estojen poistuminen.

http://www.lintukoto.net/testit/alkoholilaskuri/

kuva.php

Mä olen lisännyt kännisä sata lentokonen kuvaa mediaabn. Jos kirjoitusvirheitä, tai koneet väärruiin, korojataan huomkennaa.
On niitä lisääkin. Pitkä matksa meiltä Jömille, vbaati nollausta.

Edit aamulla: :facepalm:

Viimeksi muokattu:
Heimoveli @Herman30 suositteli hiljan.... tai oikeastaan pidempui aika sitten minulle titeynlaisia oluita tässä ketjussa,. Minä onneton ostin Kotimaista IPA (India Pale Ale), ja oli pahaa. Saako Alkosta parempia kuin ääs-marketista???

:mad:o_O

Heimoveli @Herman30 suositteli titeynlaisia oluita . Saako Alkosta parempia kuin ääs-marketista???
Kyllä saa. Pitää muistaa että kaikki markettien oluet ovat 4,7 % vahvuisia. Makuun vaikuttaa jo se, kun olut on +3% vahvempaa.
Ostat Franziskaner Hefe Weissbier 5 pulloa ja juot ne. On hyvää ja siinä toteutuu keskustelun otsikon ajatus. Samalla ajatus tosin hieman myös katoaa.

En ny muista mitä Herman suositteli mutta vedä ny känni kerran saksalaisella ja puhutaan lisää kun olet selvinnyt. Nyt onkin sopivasti perjantai.

.

Suosittelin muistaakseni jotain IPA-olutta. Muttei olllut kyllä mielessä mikään ruokakauppavahvuinen vaan esim. jonkun kotimaisen pienpanimon hiukan vahvempaa.

Jahasjahas, täällä on kaksi pyhää pöydässä Jaakko ja Jimi. Ai että Jack Daniel's iskee makuhermoon ihan suoraan.

Makuasioita, mutta mielestäni Jack Daniel's on erittäin miellyttävä ja pehmeä juoda, todella miellyttävä jälkimaku. Samaan naminami sarjaan menee bourbon-viskit, eli esim. Jim Beam ja Knobb Creek. Omassa kategoriassani hakkaavat 1000-0 esim. jotkut halvat blendi-viskit, jotka on yleensä aivan täyttä paskaa. Jackille plussat vielä täydellisestä liitosta Colan kanssa. :cool:

Makuasioita, mutta mielestäni Jack Daniel's on erittäin miellyttävä ja pehmeä juoda, todella miellyttävä jälkimaku. Samaan naminami sarjaan menee bourbon-viskit, eli esim. Jim Beam ja Knobb Creek. Omassa kategoriassani hakkaavat 1000-0 esim. jotkut halvat blendi-viskit, jotka on yleensä aivan täyttä paskaa. Jackille plussat vielä täydellisestä liitosta Colan kanssa. :cool:

Viskiä juodaan vasta jos mitään muuta ei enää löydy ja kello on 03:00 tai enemmän. Paras viski jota olen maistanut on irkkujen Jameson eikä sekään ole hyvää. Prkl! :mad:

Minä taas en ole oikein ymmärtänyt että miksi juoda viinaa jos ei sitä saa alas ilman lantrausta.
Samaa mieltä. Olen ihan vakuuttunut siitä että kyllä ne juoma-insinöörit osaavat parhaansa tehdä ja juoma on valmista sellaisenaan mitä se on.
Makuasiaa toki kaikki on sen jälkeen, että kuka mistäkin mausta tykkää.

Mutta tämähän on kännissä olemisen topiikki, niin että äly mäkeen millä vaan nesteellä, ei hienostella ........

Samaa mieltä. Olen ihan vakuuttunut siitä että kyllä ne juoma-insinöörit osaavat parhaansa tehdä ja juoma on valmista sellaisenaan mitä se on.
Makuasiaa toki kaikki on sen jälkeen, että kuka mistäkin mausta tykkää.

Mutta tämähän on kännissä olemisen topiikki, niin että äly mäkeen millä vaan nesteellä, ei hienostella ........
Vaikka ripulia puliukon perseestä, kunhan vain rämpii päähän.

Millä pääsee yli siitä pelosta että taistelujen alkaessa tuntee olevansa vain osana uhridivisioonaa? Mielestäni minä en päätä hengenlähdöstäni. Eikä vältämättä ryssäkään. Mutta suomalainen kenraali, jos hän päättää uhrata 1000 taistelijaa jotta voi ostaa 10 000:lle lisäaikaa... Ei ole mitään takeita siitä etteikö joitain meistä uhrattaisi erilaisissa olosuhteissa, ja olosuhteitahan ei voi ennustaa. Yksikään upseeri ei tunnustaisi julkisesti uhraavansa 1000 pelastaakseen 10 000. Parempaa propagandaa on "ketään ei uhrata, tärkeää on liikkuvuus, hit&run, jne". "Uudistettu taistelutapa". HA! Uskokoon ken haluaa. Se on myöhäistä katua sitten kun saa kuulla että tuore ryssädivisioona on vartin päässä ja omalla puolella on vain kulutettu joukkue.

AJATTELEEKO KUKAAN SITÄ ETTÄ SAATTAA JOUTUA UHRATUKSI!
MISSÄ SE KESKUSTELU ON!
OSAAKO JENGI AJATELLA MILLE SE TUNTUU KUN LUOTI TAI SIRPALE UPPOAA KEHOON MUTTA SIIHEN EI KUOLEKAAN, VAAN PÄÄSEE TUNTEMAAN TUSKAA TUNTIKAUPALLA?
Vai tunteeko? Vitustako minä tiedän kuinka kauan kipua tuntee ammutuksi tulemisen jälkeen. Pitääkö mennä shokkiin, eli kärsiä sopivasti verenhukkaa ennen kuin siihen turtuu vai mitä? Lakkaako se kipu silloinkaan, vai viekö shokki vain kyvyn huutaa mutta tuska jatkuu hiljaa? Millainen on ampumiskokemus? Tai siis ammutuksi tulemisen kokemus. Ei näistä asioista olla juteltu, pelkästään MAANPUOLUSTUS SITÄ MAANPUOLUSTUS TÄTÄ USKOTTAVA TALVISOTA VETERAANI PERIKSI EI ANNETA RAA RAA RAA!

Vittu.

Ottakaa se patruuna käteen, ja painakaa sitä täysillä olkapäätä vasten kunnes sattuu sietämättömästi. Luuletteko että se luoti siihen pysähtyy? Luuletteko että se osuu johonkin helppoon kohtaan kuten olkapäähän eikä esim. silmään, vatsaan, tai kiveksiin?

Alkaako se sota karmimaan saatana?
Olenko minä moraalin nakertaja?

HV.

Minä vain yritän ravistella porukkaa hereille. Sillä minun suurin pelkoni on se yhteinen shokki mihin untuvassa (sodattomuudessa) kasvaneet suomalaiset reserviläiset ja vapaaehtoistaistelijat menevät kun alkaa luotia ja kranaattia satamaan. Yksi ottaa sirpaleen silmään ja ulisee kuin sireeni eikä lopeta. Aliupseeri yrittää shokin seassa muistella mitä kuuluu tehdä. Kolmas kyyristelee nurkassa. Neljäs on tällä välin paennut. Viides ja kuudes ampuvat horisonttiin vaikkeivät näe ketään, siten todennäköisesti vain paljastaen tarkemman sijaintinsa.

...Sori. Viinaa päässä. Ilmaiset ennakko-PTSD:t kaikille. Ei pelosta voi toipua jos sitä ei koe elävästi ensin.

HÄH?

Tietenkin osa porukasta joutuu haaskaamaan elämänsä "turhaan".
Ei tarvitse mennä edes kenraalitasolle, että johtajien pitää tehdä valintoja siinä, kenet uhrataan ja kenelle annetaan mahdollisuus säilyä. Kun ryhmän määrää avojonoon ja valitsee tiedustelijan, on täysin mahdollista, että on määrännyt miehen kuolemaan. Tietysti aina voidaan ottaa esille äärimmäiset uhraukset, kuten Falaisen mottia auki pitäneet tai HMS Jervis Bay, mutta silti tosipaikan tullen sotilasjohtaminen on aika ikävää ja vastuullista hommaa.
Tai miltäpä tuntuu rajajoukkojen lääkintämiehestä? Ollaan A2Keltaisen linjojen takana ja kaveri erehtyy nopean metallinkappaleen tielle. Tulisko auto? Ei. Entä kopteri? Ei tod. No kantasko kaverit? Ai ylläkön jälkeen, kun n. 1.000.000 Alfa Teamin erikoismiestä on tulossa Vuoristo-Karbaasien karhu-susi hybridien kanssa perään? Ei tosiaan. Vaihtoehdot on A) ISO ruiskullinen jotakin hyvvää suoneen ja ikuinen uni tai B) napataan kaikki porukan säilymisen kannalta oleellinen mukaan ja jätetään pyssyn lisäksi lipas ja ehkä yksi käkri. Sekä tietenkin muistetaan sanoa, että "Muistamme sinut AINA, mutta vain jos viet mahdollisimman monta mukanasi. Muista jättää viimenen itelle."

Back