Kännitopiikki

Kun siulle tarjotaan vaan alkoholitonta 'vaihtoehtoa', tiedät, että on aika lähteä kotio. Yhren miehen oluttuvassa tätä ongelmaa ei ole. Eikä tule!

Mikä on elämän tarkoitus? Jatkaa sukua, heimoa, kansaa. Voin myöntää, että olen siinä epäonnistunut. Jos olen muuta kirjoittanut, niin pyydä nöyrimmästi anteeksi. En ole. Mutta ehkä vielä lukkarin apupojallekin käy hyvin?
 
Viimeksi muokattu:
Kun kaikki menee päin vittua ammatissa, ja vapaalla vuodesta toiseen, ainoa mikä enään jaksaa hymyilyttää, on ajatus siitä, että ehkä joku jää kaipaamaan minuakin, kun aikani koittaa. Mutta juuri tällä hetkellä, ainoa lohtu on tuottaja ystävieni tuottama ohramallas puukiuasta kuumaksi ajaessa. Ja silti, vaikka tekisi mieli vinkua jatkuvasta ammatillisesta ahdistuksesta, aina muistuu mieleen että tälläkin foorumilla on ihmisiä, joilla tie on vielä paljon kivisempi, vaikka siliää ansaitsisivatkin. Kuten foorumin käyttäjä jonka kanssa olin ensin napit vastakkain, mutta vuoden käytettyäni aloin ymmärtämään paljon paremmin. Veli @ctg , seuraavan juon sinulle, älä koskaan luovu asenteestasi :) :salut:

31189
 
Kun siulle tarjotaan vaan alkoholitonta 'vaihtoehtoa', tiedät, että on aika lähteä kotio. Yhren miehen oluttuvassa tätä ongelmaa ei ole. Eikä tule!

Mikä on elämän tarkoitus? Jatkaa sukua, heimoa, kansaa. Voin myöntää, että olen siinä epäonnistunut. Jos olen muuta kirjoittanut, niin pyydä nöyrimmästi anteeksi. En ole. Mutta ehkä vielä lukkarin apupojallekin käy hyvin?

Hyvin käypi sinulle, etenkin sitten, kun himmailet sitä juomapuolta. Kuningas Alkoholi on nimittäin saaliinhimoinen velkoja, joka perii lunnaat jokaiselta sen todelliselta ystävältä. Mitä suvunjatkamiseen tulee, jo renessanssinero Shakespeare kirjoitti: "viina nostaa halun, vaan tappaa kalun". Ja jos ei kirjoittanut, ainakin hänen olisi pitänyt kirjoittaa.

Minä opin jo nuorena miehenä sen, että menin kyllä kapakkaan pimpero mielessäni, mutta sitten muutaman lasin jälkeen päätin, että nyt ruuvataan perse tuoliin ja juodaan, ehtii sitä myöhemminkin. Samoja kokemuksia on muillakin. Puhutaan donna alkuillasta, ja sitten kaikki on selvää. Nyt voi ottaa vähän. Jossain vaiheessa sitä alkaa olla täynnä ja muistaa kysellä, että mihinkäs se sirpa lähti. Kaverit sanovat, että johan tuo lähti kaksi tuntia sitten ja helvetin vihaisena.
 
Katso liite: 30524




Tunnistaako joku kaupungin ja baarin?

E: @Viljami

Enpä tunnista, mutta Pina Coladasta tuli muisto mieleeni. Itse en sitä koskaan ole suuhuni laittanut, mutta kesällä 1987 Kreetassa tulla löntystin pienessä ouzossa tyttöystäväni kanssa yön selässä jo kohti hotellia, ja kun matkan varrelle osui vielä pieni muutaman pöydän kioski, istuin siihen. Poika tuli kysymään tilausta ja pyysin itselleni oluen ja tytölle pina coladan.

Ensin se poika katsoi minua. Paikka oli sellainen pieni souvlakikoju, josta sai juomaksi lähinnä amstellia ja fantaa. "No problem", hän sanoi sitten ja katosi. Vartin siinä istuimme sitten odottamassa. Mietimme jo pois lähtemistä, kun tarjoilija saapui jostain toiselta puolen kylää Pina Colada -pullo kainalossaan.
 
käyttäjä jonka kanssa olin ensin napit vastakkain, mutta vuoden käytettyäni aloin ymmärtämään paljon paremmin.

Alokas aikana mun alikersantti oli todellakin alikeisari taikka isoin mulkku maanpäällä. Heti perkistä alkaen hän otti mut silmitikukseen ja homma kärjistyi loppukohden ampumarastilla. Olimme tulossa radalta ja alikeisari päätti että se laittaa mulle kvkkn kantoon. Alikeisari juoksutti meitä upinnieman hämähäkkimäelle, huudattaen koko matkan.

Kun saavuimme mäen alle, hän päätti että meidän pitää kiivetä mäki huuten ja kyykystä pomppien. Kesken mäen hän rupesi heittämään ilmavaaraa. Joukkue poistui metsään ja tuli sieltä takaisin kolme kertaa alikeisarin iloksi, ja kokelaan kauhuksi. Mua rupesi ahistamaan se helvetillinen pölymäärä ja poistutus, ja kokelas huomautti alikeisarille siitä. Hän tuli iholle huutamaan, "Anna mulle se kivääri saatanan ruikuli. Sun olisi pitänyt pysyä kaukana armeijasta. Kukaan ei kaipaisi sua jos sulle sattuisi jotain."

Kieltäydyin luovuttamasta konekivääriä ja alikeisarille meni pasmat sekaisin. Sen naama vääntyi raivoon ja se rupesi repimään asetta multa. Kokelas tuli väliin ja käski alikeisarin ottamaan rauhallisesti sen aikaa että pääsimme kasarmille. Kun sinne päästin me mentiin putsaamaan aseita ja alikeisari meni kapteenin puhutteluun. Sen jälkeen kyseenomainen hemmo ei häirinnyt ketään. Joten et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka näkee punaista mun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Appiukko saatiin monttuun. Nyt peijaiset perhepiirissä.

Kohta näköjään painitaan...

:D:D:D
 
Appiukko saatiin monttuun. Nyt peijaiset perhepiirissä.

Kohta näköjään painitaan...

:D:D:D

Viimeksi kun join serkkuni kanssa (tosin nyt pitää mennä jo vuoteen 1990, me painimme eteisessä. Aloitimme herrasmiesmäisesti suoraan matosta, mutta silti kirjahylly kaatui. Ottelu päättyi ratkaisemattomana, ja sitten jatkoimme juomista.
 
:eek: Mitä ihme metsäläiskansaa oikein olette. Ei meidän suvussa tuommoista, ei edes tarjoilla alkoholia hautajaisissa meidän seudulla.
 
Hautajaiset pidettiin ihan säädyllisesti. Lapset ja lähipiiri pitivät erilliset peijaiset.

Vainaja itse osti 21 vuotta sitten 4,5 litran viskipullon ja käski juoda hautajaisten jälkeen. Tehtävä suoritettu.
 
Opinahjossani Mustialassa oli aktiivinen, demokraattisesti valittu raittiustoimikunta, mutta se varmisti ettei ketään ole raitis :LOL:
 
Partiolaiset pelastivat känniläiset. Ihme filantrooppeja.

Minä olisin upottanut suohon.

Sankarillinen suoritus! Nuoret partiolaiset pelastivat kaksi kylmettynyttä miestä metsästä – Peppi, 15: ”Heille olisi voinut käydä huonosti”


 
Partiolaiset pelastivat känniläiset. Ihme filantrooppeja.

Minä olisin upottanut suohon.

Sankarillinen suoritus! Nuoret partiolaiset pelastivat kaksi kylmettynyttä miestä metsästä – Peppi, 15: ”Heille olisi voinut käydä huonosti”



Olisivat antaneet palelluttaa persiinsä, sillä sitä oppii. Vastoinkäymisten kautta voittoon ;)
 
Vähän aikaa sitten harmittelit, kun ei oikein ole hyvänmakuista viinaa. Nyt näyttää olevan sellainen ralli päällä, ettet enää sen maun vuoksi juokaan... :cool:
Niin ne tavoitteet muuttuu. Tekeehän tuokin kunniaa, kun viisi päivää yhtenä asiamiehenä, kahtena toisena.

Emmää oo koskaan Altian ykkoslaatuista huononmakuiseksi väittänyt, niin aineessa kuin hengessäkään.

Käy lähinnä kateeksi, että kukaan isiensä tykö menneistä ei ole jättänyt tuollaista missiota (hyi helvata anklismi) suoritettavaksi.
 
Back
Top