Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tekisi kyllä mieli mennä pitkästä aikaa laivalle itselläkin.Eilen olin laivalla, keinumisen takia tuoppi olutta terminaalissa ja kaksi lasillista punaviini laivassa.
Itse oli sunnuntaina. Buffetissa oli paljon kiinalaisia maskit päässä. Ruokajonossa kävi sitten niin,että Jouduin kahden kiinalaisen väliin. Samantien rupes otsasta valumaan peukalonpään kokoisia hikikarpaloita. Shokista toivuttua piti ruveta tankkaamaan hanasta, että selviää järkytyksestä.Eilen olin laivalla, keinumisen takia tuoppi olutta terminaalissa ja kaksi lasillista punaviini laivassa.
Mitä ihme metsäläiskansaa oikein olette. Ei meidän suvussa tuommoista, ei edes tarjoilla alkoholia hautajaisissa meidän seudulla.
TÄTTÄRÄÄ!!!!
Rupeat olemaan sopivassa iskussa hävittäjävitjoihin.Pitkä tauko tästä ketjusta. Tiedän, että kaipaatte minua.
Alla Karjalaa kymmenkunta tölkkiä viimeisten tuntien sisään ja nipin napin aletaan olla ketjun promillerajan ylitse.
Rupeat olemaan sopivassa iskussa hävittäjävitjoihin.
Siellä taitaa olla muutkin taas maistissa.Kiitos kutsusta.
Silloin ei ole vielä kännissä jos pystyy pitämään maasta kiinniCoronasta huolimatta, periksi ei anneta, vielä kerran pojat. Jos tähän tautiin kuolee, niin kuollaan sitten kännissä. Eli 12 tölkkiä sandellissa mennyt ja puolikas puteli stolichnajaa. Alkaa tuntua hutikalta