Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rakas, mutta vihattu.rakkaan Kuningas 013:n kanssa...
Hiljalleen alkaa helpottaa...
Opetus päättyi jo 14.45. Viiteen tuntiin ei ole tullut tukipyyntöjä opettajilta. Akka sai tapeltua pentujen kanssa kyllikseen. Wetteri maksoi vanhan auton yhdeksän päivää myöhässä. Appiukon kuolinpesälle sai maksettua auton ja sieltä tuli varmenne, eikä Trafin tai vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, joten rekisteröinti onnistui ihan bueno. Lankomiehen kanssa saatiin kaivettua ja heräteltyä (mm. pilotilla ja käynnistinkaapeleilla) sankavitun aikainen Catin pillari.
Jospa me tästä selvitään rakkaan Kuningas 013:n kanssa...
Sinä otat selkeästi yleensä vitutukseen. Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.
Minulla kesti tuurijuoppoutta maksa hyvin mutta ei pää, joten olen pannut ryypyn välin tavallista pitemmäksi. Yleensä otin vitutukseen, mutta myös tavallinen harmaa päivä kelpasi oikein mainiosti syyksi. Iloa minulla ei ollut koskaan viinan kanssa, mutta eipä se mieli riemuisa ole selvin päinkään. Kuulun siihen suomalaiseen ikiaikaiseen heimoon, jonka pään vaivaa ei paranna kuin ehkä giljotiini. Mutta se onkin iso harmaa armeija miehiä se, kun oikein sukupolvia taakse katsoo.
Hyvä kirjoitus.Sinä otat selkeästi yleensä vitutukseen. Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.
Minulla kesti tuurijuoppoutta maksa hyvin mutta ei pää, joten olen pannut ryypyn välin tavallista pitemmäksi. Yleensä otin vitutukseen, mutta myös tavallinen harmaa päivä kelpasi oikein mainiosti syyksi. Iloa minulla ei ollut koskaan viinan kanssa, mutta eipä se mieli riemuisa ole selvin päinkään. Kuulun siihen suomalaiseen ikiaikaiseen heimoon, jonka pään vaivaa ei paranna kuin ehkä giljotiini. Mutta se onkin iso harmaa armeija miehiä se, kun oikein sukupolvia taakse katsoo.
Näin on kyllä tässäkin päässä... eikä ihan hauskuudella, vaan vähän kuin töihin menis. Mikä loppuu tässä nytten, ainakn kunnes tilanteeseen saadaan lisää selvyyttä.Jos sitä vielä muutamat karanteeni nallet ja sitten saunaan. Saa kyllä pistää sit korkin tiukasti kiinni, on meinaan tullut tällä karanteeni viikolla lipsuteltua vähän turhankin monta tölkkiä
Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.