Kännitopiikki

Perankoski & Hynynen

 
Kunhan penikat painuu maate, korkki narahtaa.

Perkele, sellaiset kaksi viikkoa töissä, ettei pahemmasta väliä. Oppilaat menee niinkin, mutta huoltajiin ja kollegoihin palaa ATK-vastaavalla käpy. Siihen päälle auton vaihto, joka ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä ja "lievästi" ilmassa oleva hellasärö...

Siteeraan vanhaa kunnon apina.biz -sivustoa. "MUNA PILLU, UUH-AAH!"
 
Hiljalleen alkaa helpottaa...

Opetus päättyi jo 14.45. Viiteen tuntiin ei ole tullut tukipyyntöjä opettajilta. Akka sai tapeltua pentujen kanssa kyllikseen. Wetteri maksoi vanhan auton yhdeksän päivää myöhässä. Appiukon kuolinpesälle sai maksettua auton ja sieltä tuli varmenne, eikä Trafin tai vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, joten rekisteröinti onnistui ihan bueno. Lankomiehen kanssa saatiin kaivettua ja heräteltyä (mm. pilotilla ja käynnistinkaapeleilla) sankavitun aikainen Catin pillari.

Jospa me tästä selvitään rakkaan Kuningas 013:n kanssa...
 
Hiljalleen alkaa helpottaa...

Opetus päättyi jo 14.45. Viiteen tuntiin ei ole tullut tukipyyntöjä opettajilta. Akka sai tapeltua pentujen kanssa kyllikseen. Wetteri maksoi vanhan auton yhdeksän päivää myöhässä. Appiukon kuolinpesälle sai maksettua auton ja sieltä tuli varmenne, eikä Trafin tai vakuutusyhtiön kanssa ollut ongelmia, joten rekisteröinti onnistui ihan bueno. Lankomiehen kanssa saatiin kaivettua ja heräteltyä (mm. pilotilla ja käynnistinkaapeleilla) sankavitun aikainen Catin pillari.

Jospa me tästä selvitään rakkaan Kuningas 013:n kanssa...

Sinä otat selkeästi yleensä vitutukseen. Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.

Minulla kesti tuurijuoppoutta maksa hyvin mutta ei pää, joten olen pannut ryypyn välin tavallista pitemmäksi. Yleensä otin vitutukseen, mutta myös tavallinen harmaa päivä kelpasi oikein mainiosti syyksi. Iloa minulla ei ollut koskaan viinan kanssa, mutta eipä se mieli riemuisa ole selvin päinkään. Kuulun siihen suomalaiseen ikiaikaiseen heimoon, jonka pään vaivaa ei paranna kuin ehkä giljotiini. Mutta se onkin iso harmaa armeija miehiä se, kun oikein sukupolvia taakse katsoo.
 
Sinä otat selkeästi yleensä vitutukseen. Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.

Minulla kesti tuurijuoppoutta maksa hyvin mutta ei pää, joten olen pannut ryypyn välin tavallista pitemmäksi. Yleensä otin vitutukseen, mutta myös tavallinen harmaa päivä kelpasi oikein mainiosti syyksi. Iloa minulla ei ollut koskaan viinan kanssa, mutta eipä se mieli riemuisa ole selvin päinkään. Kuulun siihen suomalaiseen ikiaikaiseen heimoon, jonka pään vaivaa ei paranna kuin ehkä giljotiini. Mutta se onkin iso harmaa armeija miehiä se, kun oikein sukupolvia taakse katsoo.

Siinä on mies joka uskaltaa puhua ja ennen kaikkea ymmärtää itseään.

Kunnioitusta!
 
Sinä otat selkeästi yleensä vitutukseen. Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.

Minulla kesti tuurijuoppoutta maksa hyvin mutta ei pää, joten olen pannut ryypyn välin tavallista pitemmäksi. Yleensä otin vitutukseen, mutta myös tavallinen harmaa päivä kelpasi oikein mainiosti syyksi. Iloa minulla ei ollut koskaan viinan kanssa, mutta eipä se mieli riemuisa ole selvin päinkään. Kuulun siihen suomalaiseen ikiaikaiseen heimoon, jonka pään vaivaa ei paranna kuin ehkä giljotiini. Mutta se onkin iso harmaa armeija miehiä se, kun oikein sukupolvia taakse katsoo.
Hyvä kirjoitus.

Melko kevyesti meni todellisuudessa eilen. Joskus tuli juotua sillä periaatteella, että kovin montaa vuotta ei tarvitse tällä pallolla sitkailla, mutta nykyään homma onneksi jää sille tasolle, että aamulla pitää olla ajokunnossa.
 
Jos sitä vielä muutamat karanteeni nallet ja sitten saunaan. Saa kyllä pistää sit korkin tiukasti kiinni, on meinaan tullut tällä karanteeni viikolla lipsuteltua vähän turhankin monta tölkkiä
 
Huomaan juovani nykyään ehkä pari olutta kerralla. Ja mua ei ymmärrettävästi edes haittaa vaikka ALKO menis kokonaan korona-kiinni.
Säilyykö tuolla määrällä ja näillä puheilla vielä oikeus kirjoittaa jotain tähän ketjuun?
.
 
Jos sitä vielä muutamat karanteeni nallet ja sitten saunaan. Saa kyllä pistää sit korkin tiukasti kiinni, on meinaan tullut tällä karanteeni viikolla lipsuteltua vähän turhankin monta tölkkiä
Näin on kyllä tässäkin päässä... eikä ihan hauskuudella, vaan vähän kuin töihin menis. Mikä loppuu tässä nytten, ainakn kunnes tilanteeseen saadaan lisää selvyyttä.
Duunia on tarjolla, mutta joustamaan joutuu. Näin on näkemys vuonomaasta.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Tässä nyt kirjoittelen, kun on tätä vapaata näemmä hamaan tuntemattomaan. Tiedä sitten tuliko oikeaan vitjaan, mutta kuitenkin.
Oltiin bändin kanssa kiertueella 2003 ja ajettiin sitten Unkarista Itävaltaan, Villachiin. Siellä sitten kaljaa naamaan ja unta palloon. Aamulla ulos talosta ja katseltiin hienoa maisemaa ynnä kessua poltettiin. Jotain me siinä puhuttiin ja vanha mies köpötteli kepin kanssa paikalle. No me mentiin hiljaisiksi, kun ei oikein uskallettu hänelle mitään sanoa.
Mies sitten alkoi puhumaan ja sen verran germaania ymmärrän, "että oletteko te suomalaisia?"
Sitten hän sanoi, että pelästyi, kun kuuli suomenkieltä, tiedä sitten miksi.
No me vaan nyökyteltiin ja huusin meidän basistille, joka osaa kunnolla saksaa, jotta "Antti perkele ulos nyt, pitää puhua saksaa"
Mies sitten kysyi, "miksi teillä on noin mustat hiukset?"
Antti vastasi, jotta ne on värjätyt.
Vanha mies sanoi, että kun hän oli lapissa kaikilla suomalaisilla oli vaaleat hiukset. Arvoitukseksi jäi, missä joukoissa ja milloin. Toivotettiin sitten miehelle hyvää aamukävelyä ja lähettiin kohti Sloveniaa.
 
Kekkonen väitti, että iloonsa juo, suruunsa ei koskaan. Paskapuhetta, mutta mitä siitä.

1970 eduskuntavaaleissa Veikko Vennamon SMP nappasi suurvoiton. Tämäkös Kekkosta vitutti. Riipaisi vaali-iltana kovan kännin. Seuraavana päivänä kirjoitti päiväkirjaansa että oli harmittava humala ja muutenkin huono olo. Ukko oli ilmeisesti saanut samalla kertaa lievähkön slaagin. Ensimmäinen oire alkavasta terveyden pettämisestä.
 
Viimeksi muokattu:
Helevettiä se on inehmon elämä!

Ensin kestää iät ja ajat, että saa rakennettua armeijan, laivaston ja ilmavoimat joilla voi edes kuvitella valtaavansa Yhdysvallat. Siis Hearts of Iron 2 -tietokonepelissä. Ja sitten maanpuolsutus.net on nurin, eikä pääse marisemaan asiasta kenellekään!

PERKELE!!!
 
Back
Top