Kännitopiikki

Vapaa vkl:ppu ja taisi tuo eilisen "tasoittelu" nyt lipsahtaa humalan puolelle, löytyi tuolta kaapista tuollainen ö-rum valmiste. Ihan juotavaa näin omaan makuun.
 
Nyt menee edullista ja hyvää Curiosity laatikkoviiniä kolmen tähden jallun säestyksellä.
 
Eilen olin laivalla, keinumisen takia tuoppi olutta terminaalissa ja kaksi lasillista punaviini laivassa.
Itse oli sunnuntaina. Buffetissa oli paljon kiinalaisia maskit päässä. Ruokajonossa kävi sitten niin,että Jouduin kahden kiinalaisen väliin. Samantien rupes otsasta valumaan peukalonpään kokoisia hikikarpaloita. Shokista toivuttua piti ruveta tankkaamaan hanasta, että selviää järkytyksestä.
 
Pitkä tauko tästä ketjusta. Tiedän, että kaipaatte minua.

Alla Karjalaa kymmenkunta tölkkiä viimeisten tuntien sisään ja nipin napin aletaan olla ketjun promillerajan ylitse. Mitäs tässä, pizza pitäisi ottaa uunista klo 0011 ja aamupäivälle on varattu vuohenjuustosalaatti.

Mitä muuta voi mies kaivata lauantainvastaisena yönä? :coffee:
 
:eek: Mitä ihme metsäläiskansaa oikein olette. Ei meidän suvussa tuommoista, ei edes tarjoilla alkoholia hautajaisissa meidän seudulla.

Kyllä se täällä modernimmalla Uudellamaalla vain on tapana. Olin viralllisena epävirallisena valokuvaajana isoisäni muistotilaisuudessa ja niistä loppuillan kuvista löytyi paitsi maljannostoja niin myös hymyjä. Ei epäkunnioituksesta vainajaa kohtaan, vaan kirkkaimpien muistojen juhlistamisena ja ymmärryksenä elämän jatkuvuutta kohtaan.

:salut:
 
Pitkä tauko tästä ketjusta. Tiedän, että kaipaatte minua.

Alla Karjalaa kymmenkunta tölkkiä viimeisten tuntien sisään ja nipin napin aletaan olla ketjun promillerajan ylitse.
Rupeat olemaan sopivassa iskussa hävittäjävitjoihin.
 
Olen hurahtanut Countrymusiikkiin ja toki salaa olen fanittanut Dolly Partonia koko ikäni. Dolly joko 70-luvun haalareissa tai 80-luvun tisseissä vetämässä Jolene on kaikki sukupuolivalistus mitä minä tarvitsen.

Meille Anttilan kuvaston kokeneille Wheeler walker jr.:n ”tussu puhelimessa” on myös hyvä. Puhuu suoraan sieluun.

 
Pirullinen tilanne. Vajaan 9 tunnin kuluttua pitäisi neuvotella meklarin kanssa tulevista sijoituksista pikalainafirmaan. Olen kännissä kuin käki. This does not look very good, Zürich!
 
Ilmoitan, että luovutan komennon varamiehelleni seuraavan 48 tunnin ajaksi. En tule olemaan palveluskelpoinen vähintään seuraavaan 18 tuntiin.

Myös postaukseni tälle foorumille tulee ymmärtää siinä kontekstissa. Olen taistellut maanmiehieni kanssa hypermarketin kassajonossa yli puoli tuntia. Mutta rajansa on siinäkin, mitä MP.Netin päällystöön kuuluva voi sietää.

Isä meidän ja hyvää matkaa! :salut:
 
Kävin tänään Kangasalla(jopa itse taudinpesässä, eli terveyskeskuksessa) joka on tällähetkellä vähintään oranssia, jollei peräti punaista vyöhykettä.
Paikallisessa pitkäripaisessa oli sentään käsidesipullo kassan päädyssä(oli muuten ensimmäinen kerta, kun minulle tarjottiin ilmaista alkoholia viinakaupassa) asiakkaita varten, joten uskalsin hakea hieman koronalääkettä tämän poikkeuksellisen turvatoimen rohkaisemana.
Pyrin olemaan ottamatta tänään kantaa mihinkään tärkeään aiheeseen tällä foorumilla.
Mikäli en täysin onnistu tavoitteessani, niin pyydän ystävällisesti ottamaan huomioon tämän juuri antamani ilmoituksen mahdollisten viestieni laadun/sisällön kritisoimisessa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top