Kännitopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PJ85
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Vaimon enolla on tapana ostaa ihan käsittämättömän paskoja romuja "halvalla", kuten esim. 15 vuotta vanhoja Mersuja, joilla on ajettu reilu puoli miljoonaa. Sitten kiroillaan, kun niitä pitää korjata ja menee rahaa.

Mulla vapautu myyntiin farkku bensa Nissan Primera. Kymppi oli ikää ja mittarissa 300000, mutta puoli vuotta sitten katsastuksesta mentiin läpi liput liehuen. En ymmärrä ajoneuvoista mitään (nesteet osaan lisätä ja renkaat vaihtaa), joten ilmoitin, että perävalotakuu pätee 300€ hinnalla. Ei edes tinkinyt, eikä halunnut ajaa koeajoa vaan löi heti kiinni. Ajoi koko syksyn, mutta jätti talveksi hankeen seisomaan ettei tarvitse vaihtaa renkaita ja nyt soittelee perään kun kuulema katsastusmiehen mukaan kytkin luistaa. :facepalm:

Tuttujen kanssa ei ikinä pidä hoitaa rahahommia.
On mennyt jumalauta kummaksi jos ei kolmella satkulla saa uutta vastaavaa kiesiä uuden takuilla.

• Tykkää
Reactions: EK
On mennyt jumalauta kummaksi jos ei kolmella satkulla saa uutta vastaavaa kiesiä uuden takuilla.
No jos lähdetään vaikkapa siitä, että oli meikäläisen vika, kun uuden omistajan oma vuohi söi lisävalojen (poistin ennen myyntiä) johdot. Ja tämä kuulema aiheutti toisen ajovalon polttimon palamisen. Yritin selittää, että jos lisävalojen johtosarjassa ei ole sulaketta, niin ei siinä virtakaan kierrä, joten kyseessä on reilun kymmenen vuotta vanhalle autolle tyypillinen ominaisuus, eli polttimoita joutuu välillä vaihtamaan. Lisäksi uskalsin olla sitä mieltä, että vuohi on omistajansa vastuulla, ei jonkun muun...

VITTU!

Olipa taas semmoinen "Asennetaan tekovika ehjään perseeseen" -päivä, ettei paremmasta väliä. Eikä omasta aloitteesta mikään niistä lukuisista toimenpiteistä. Ei Saatana voi edes avata mitenkään, kun nykyään nettikään ei ole niin anonyymi kuin joskus...

No, marsu aivastaa ja leijona ärjähtää. Tosin vain ihan vähän, kun huomenna joko harvennan talon takaa koivikkoa tai sitten ajan autolla reilut 500 km jonkun toisen unelmien perässä...

On niistä ideoista n. 1/3 hyviä, 1/3 harmittomia mutta työläitä ja 1/3 silkkaa paskaa. Ei vittu.

Mie uskon, että reserviläis- ja nostoväkitoverit ymmärtävät, että miun johtotähtein on ollut vuosia - siis vuosikymmenen ehkäpä - hukassa. Jos miulle ei oo sitä feminiinistä tähteä osoittamassa tarkoitusta, niin I'm fucked. Siis completely!

Ei siihen auta osaamisen mahdollisuudet, ei korkeakulttuuri (ei edes Ison Ässän toinen sinfonia), vaan kaikki on siitä pienestä PERKELEESTÄ kiinni!

Mitä järkee, hei!

Mie uskon, että reserviläis- ja nostoväkitoverit ymmärtävät, että miun johtotähtein on ollut vuosia - siis vuosikymmenen ehkäpä - hukassa. Jos miulle ei oo sitä feminiinistä tähteä osoittamassa tarkoitusta, niin I'm fucked. Siis completely!

Ei siihen auta osaamisen mahdollisuudet, ei korkeakulttuuri (ei edes Ison Ässän toinen sinfonia), vaan kaikki on siitä pienestä PERKELEESTÄ kiinni!

Mitä järkee, hei!
Täällä on vain yksi vuonosudeetti-suomalais-brittiläinen nostoväen A-luokkaa edustava oluen juoja mestoilla. Kivääri-sherpa olin itse. Kaikenlaisen metalliromun kantaja metiköiden läpit

Eli teikäläinen on entiseen kämppään jäänyttä maustesuolapurkkia vailla, jos oikein ymmärsin?

Vanhassa suolassa on toki hyvä tuttu maku.

Eli teikäläinen on entiseen kämppään jäänyttä maustesuolapurkkia vailla, jos oikein ymmärsin?

Vanhassa suolassa on toki hyvä tuttu maku.
No osuit silleen oikeaan, että mulla oli joskus yläastevuosina yks hyvinkin ULKOISESTI viehättävä feminiini, joka vieläpä vuosia jälkeenpäin muistutteli, että 'en o siuta lukkarin apupoika unohtanu', mutta kun ei vaa saatana sytyttänyt.

Ehkäpä tässä oli se elämäni suurin virhe. Tämän jälkeen en ole tavannut kun juoppoja akkoja ja YH-äitejä.

Niin ja sitten niitä oikeita Aatteen Airueita ja ne ovat miuta fanaattisuudessaan pelottaneet. Vittu, kun en mää mikään rotuvilosoovi tai internatiolisti ole.

Mitä järkee, hei!
Helppo akottuneen miehenä sanoa:
"Naisia ja junia menee Helsingissä viiden minuutin välein."

Tosielämässä vielä helpompi sanoa, että ei kannata kusisen suolenpätkän vuoksi hirveästi yöuniaan menettää.

Helppo akottuneen miehenä sanoa:
"Naisia ja junia menee Helsingissä viiden minuutin välein."

Tosielämässä vielä helpompi sanoa, että ei kannata kusisen suolenpätkän vuoksi hirveästi yöuniaan menettää.
Älä nyt jumalauta Suomen taistelevalle nuorisolle tollasia opeta! Tippuu alkuasukkaiden syntyvys entisestään!
Itselläni "the one that got away" oli brasilialainen nainen nimeltään Juliana, tosin kutsuin häntä "Jujuksi"
Julle oli entinen uimari, 800m vapari. 180cm ja amatsooni.

Täydellinen.
Mutta olin 30v, ja tyhmä, ja nyt 47-vuotiaana toi on se suolapurnukka joka vielä janottaa...

• Tykkää
Olen menettäny yöuniani lähinnä huonon patjan (oon käyttäny vuosia vaneria; kun kovaan tottuuu, niin muuta ei toivokaan) ja työmahdollisuuksien supistuessa.

Mutta sitten kun sipaisee vähän valtiollisia viisauden antimia, niin tajuaa, että sä kahden sukupolven takainen, aineellisesti helpommin elävä jätkä oot isoisiäsi paskempi jätkä.

• Tykkää
Älä nyt jumalauta Suomen taistelevalle nuorisolle tollasia opeta! Tippuu alkuasukkaiden syntyvys entisestään!
Itselläni "the one that got away" oli brasilialainen nainen nimeltään Juliana, tosin kutsuin häntä "Jujuksi"
Julle oli entinen uimari, 800m vapari. 180cm ja amatsooni.

Täydellinen.
Mutta olin 30v, ja tyhmä, ja nyt 47-vuotiaana toi on se suolapurnukka joka vielä janottaa...
No joo. Noista sen jälkimmäisen tulisi mielestäni kuulua paremminkin, että "---tietyn kusisen suolenpätkän vuoksi---"
Ja ylipäänsä kai naisissa kiinnostavaa on lähinnä se yksi kämmenenala, joten sinänsä helppoa vaihtaa kehykset. :p

Olen menettäny yöuniani lähinnä huonon patjan (oon käyttäny vuosia vaneria; kun kovaan tottuuu, niin muuta ei toivokaan) ja työmahdollisuuksien supistuessa.

Mutta sitten kun sipaisee vähän valtiollisia viisauden antimia, niin tajuaa, että sä kahden sukupolven takainen, aineellisesti helpommin elävä jätkä oot isoisiäsi paskempi jätkä.
Oma sitaattini oli lähinnä siinä hengessä, että kun aina miettii mahdollisimman negatiivisen kautta, niin voi käpertyä vielä enemmän oman itsensä kärsimyksen ympärille. Eli kaikkiin sattuu aina jokin, mutta halutessaan voi yrittää purkaa sitä muihin.

Mun vaari oli Karhumäessä 79 vuotta sitten globalisoimassa Itä-Karjalaa Ässä-rykmentin jämien kanssa, siitä matka jatkui vielä Itään Kriviin ja Maluun. Ja jep, hän oli kersantti, ja itse olen res. luutnantti. Toivo K. kuoli 1980, kun olin 7-vuotias. Ensimmäiset hautajaiseni. Enkä ole seuraavissa muutamassa kymmenessä monttubileessä nähnyt niin montaa ystävää, kaveria, palvelustoveria ja vanhaa Ässäläistä.
Stadi oli iso kylä vielä silloin, kaupunginosittain siis. Vallila ja Haaga tuli Toivon kuopalle kaikki. JOtka palvelivat. Yli sata ukkoa, niitä kuvia olen nähnyt ja muutama mulla onkin. Itsellani oli vaalea tukka, ja tukkaa!

Oma sitaattini oli lähinnä siinä hengessä, että kun aina miettii mahdollisimman negatiivisen kautta, niin voi käpertyä vielä enemmän oman itsensä kärsimyksen ympärille. Eli kaikkiin sattuu aina jokin, mutta halutessaan voi yrittää purkaa sitä muihin.
Noh siitä tuskin on tässä topiikissa kyse. Yksi olut vielä ja sitten nukkumaan. Hyvää viikonloppua teille molemmille

Noh siitä tuskin on tässä topiikissa kyse. Yksi olut vielä ja sitten nukkumaan. Hyvää viikonloppua teille molemmille
:p "One more beer and Heavy Metal and I'n just fine!" :p

Ilman tätä vitjaa olisin sammunut jaappanilaisten videopelieni ääreen jo pari tuntia sitten...

Kirjotin muuten pitkän pätkän vuoden kahreksantoista historiaa tähän isoisäni kertomana, oman isänsä kertomana, mutta rupes tuntumaan 'vanhasta' kansallismielisestä liian hapokkaalta, että taidan säästää painettuun tekstiin, jos se sinne koskaan päätyy..

Noh, koska olette nuorempia, niin polkaskaas tästä kasaria käyntiin! Tsemppiä

Back