Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Senkin juutalainen,:solthum: vai käärinliina. Meillä se on kuolinpaita. :cool:

Moni sopuisa suku ja perhe on polttanut kertakaikkiaan välinsä jakaessaan perintöä. Jostain syystä perinnönjako on omiaan kirvoittamaan meissä ihmisissä jotain helvetin alhaisia tuntoja. Pelkkä ahneus ei riitä selittämään sitä.

Tästä on ihan tuorettakin omakohtaista kokemusta. Etenkin uusioperheille pitää muistuttaa isoilla kirjaimilla että pitävät testamentit ja muut kupongit kunnossa. Helpottaa asioiden selvittelyä ihan helvetisti siinä vaiheessa kun sikailu lähes väistämättä viimeistään perunkirjoituksessa alkaa.
 
Joo, olen itse ollut paikalla todistamassa tällaista mekkokankaiden jaosta syntynyttä tappelua. Aikaa siitä on nyt yli 20 vuotta ja sopua ei ole enää syntynyt. Käsittämätöntä.
Noh nyt kun keskustelu tästä aukeni niin ehkä pitäisi avata jonkinlainen perintöhulluus-ketju... tuossa on meinaan joku oma patologiansa taustalla, normaali ihminen ei ala meuhkaamaan toisen suvun vesiväritaulusta helvetti tappouhkauksilla...!!
varsinkin jos ne kohdistetaan reservin luutnanttiin..:).
 
Uskomattomalta tuntuu Paavon toiminta :rolleyes:
Kuvittelisi tuolla kokemuksella tajuavan pysyä erossa Donbassin enkeleistä ja muista idän ihmeistä...
Ei ymmärrä..ei oikeastaan voi olla taloudellinen asiakaan Paavon osalta?
Vallanhimo. Ne jotka ei tuota tunnetta ole kokeneet eivät tiedä miten paljosta(ihan kaikesta siis) ihminen on valmis luopumaan saadaakseen edes rahtusen lisää ihanaa valtaa. Se on pahemmin koukuttavaa kuin mikään huume.

Liekköhän se Ice age leffan Sid mitään sukua kun ovat vähän saman näkösiä :p
 
Noh nyt kun keskustelu tästä aukeni niin ehkä pitäisi avata jonkinlainen perintöhulluus-ketju... tuossa on meinaan joku oma patologiansa taustalla, normaali ihminen ei ala meuhkaamaan toisen suvun vesiväritaulusta helvetti tappouhkauksilla...!!
varsinkin jos ne kohdistetaan reservin luutnanttiin..:).

Yhdistetään ahneuden ja elämämuutoksesta sekä menetyksestä johtuvan tunnekuohun aiheuttamat hulluudet ja avaa ketju suoraan otsikolla Perintö- ja avioerohulluus.
 
Tänään joku kansanedustaja oli ilmoittanut Sipilälle tekevänsä aloitteen perustuslakiin, ettei pääministerillä saisi olla sukulaisia.
Ihan ihastuttaa nämä poliitikot, yhtä hyödyllistä olisi vaatia kypäräpakkoa mato-ongintaan :)
 
Tänään joku kansanedustaja oli ilmoittanut Sipilälle tekevänsä aloitteen perustuslakiin, ettei pääministerillä saisi olla sukulaisia.
Ihan ihastuttaa nämä poliitikot, yhtä hyödyllistä olisi vaatia kypäräpakkoa mato-ongintaan :)

Varmaan Kärnä. Hän haluaa vittuilla Sipilän kriitikoille, mutta johtaa harhaan itse asiasta.
 
Vallanhimo. Ne jotka ei tuota tunnetta ole kokeneet eivät tiedä miten paljosta(ihan kaikesta siis) ihminen on valmis luopumaan saadaakseen edes rahtusen lisää ihanaa valtaa. Se on pahemmin koukuttavaa kuin mikään huume.

Liekköhän se Ice age leffan Sid mitään sukua kun ovat vähän saman näkösiä :p
Minä epäilen että lisänä on vielä Paavon tikittävä biologinen kello... Eli siis hauta-ajastin. Mikäpä tulee olemaan Paavon perintö? Millaisena Paavo tullaan muistamaan? Tuomiojahan tullaan muistamaan lähinnä maanpetturina, vähän kuten Orpo mutta eri tavalla. Ehkäpä Paavo oli tuntenut että hänellä olisi ollut vielä aikaa saavuttaa jotain merkittävää?

Mun historian, politiikan, ja poliitikkojen tuntemus on välttävää mutta ehkäpä johonkin tietopankiin voisi alkaa pitämään kirjaa kunkin poliitikon suurimmista saavutuksista, tunaroinneista, sekä ristiriitaisista teoista. Siinä olisi projektia esim. jollekin akateemiselle laitokselle, tai vapaaehtoisryhmälle. Toisaalta onhan meillä wikipedia? Riittääkö se? Mä niinku kaipaisin jotain tiivistetympää. Eli olisi esim. henkilön pärstä, nimi, ja ranskalaisin viivoin joitain muistettavimpia tapauksia ja tempauksia - kaikki suunnilleen 1-2 kämmenen kokoisella alueella näytöllä. Ja sitten olisi niinku vastustajien sekä kannattajien näkökannat siinä.
 
Suomen Kuvalehden tietojen mukaan Sipilä vaimensi YLE:n.

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kot...r-sai-varoituksen/?shared=946519-932173d1-999

Atte Jääskeläinen kieltää, että YLE olisi alistunut pääministerin edessä.

Eihän tuon ole välttämättä tarvinnut mitään alistua. Kuulunevatko samaan lahkoon? Mikäli näin niin silloinhan tuossa ei ole yksinkertaisesti voinut tehdä mitään muuta.

Eikä tässä mistään korruptiosta kyse ole, sillä Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa. Kyseessä on maan tapa. Ja jos nyt harkinta olisikin pettänyt ihan vit hieman liikaa niin se ei kuitenkaan anna syytä erota tehtävästään. Kaikkihan me virheitä joskus ja silleen. Ja sitäpaitsi: Isänmaa tarvitsee hyviä miehiä.
 
http://yle.fi/uutiset/3-9324645
Itsenäisyyspuolueella jälleen kannattajat koossa
Itsenäisyyspuolue on kerännyt jälleen tarpeeksi kannattajakortteja päästäkseen takaisin puoluerekisteriin. Viisituhatta nimeä täyttyy puheenjohtajan arvion mukaan joulukuun toisella viikolla.

hmmm, millainen tämä porukka on??? Vallankahva kiinnostaa, mädättynee yhtä nopeaan, kuin muutkin vallassa olevat omaneduntavoittelijat (HOX veeteetee) :)
 
http://yle.fi/uutiset/3-9324583
Päätoimittajalta: Yle päättää journalismistaan itse, ja kantaa siitä myös vastuun
Pääministeri Sipilä ei vaientanut Yleä, kirjoittaa Yle Uutis- ja ajankohtaistoiminnan vastaava päätoimittaja Atte Jääskeläinen.

Toivottavasti viestin tuojaa ei ammuta. Mutta nyt kyllä pitäisi hälytyskellojen kilkuttaa kovaa tällaisen "ohjailun" tiimoilta, jota omaneduntavoittelija(t) on tässä tekemässä. Hyvä jos tiedotusvälineet pysyvät valppaana ja kertovat julkisuuteen kaiken, vaikka se sattuisi omaneduntavoittelijoita nilkkaan...
 
Tästähän on taas soppa syntymässä :D

RTTL:n mukaan Ylen journalistinen johto rikkoo vähintään kolmea journalistin ohjetta...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611302200034047_uu.shtml

En tiedä kuka tiesi mitä ja kuka kielsi ketä, mutta siitä olen kyllä varma että Sipilä on ihan perkeleen huono kokki. Tuo jätkä onnistuisi pilaamaan jopa munakkaan ja pyttipannun.
 
Kyllä se pakko todeta että mitä tulee poliittiseen älyyn niin Sipilä on halavatun tyhmä. Tämmöinen painostus onnistui vielä Kekkosen aikaan muttei enää.
Huomaa kyllä että Sipilä on tullut täysin politiikan ulkopuolelta kun ei tajua mitään miten peli menee Suomessa, luulee että maata voi johtaa kuin yritystä.
 
Tää on hyvä. Keskon työntekijät Poliittiseen lakkoon Ylen tueksi. Keskon päävarastot Hesassa. Ne pysäyttää kuljetukset. Miksi itse ei saa olla näissä mukana. Ei se aihe niin, vaan ne toimenpiteet ja puhdas vittuilu isommalla konnalle. Lestadiolaismafian kummisedälle.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004887867.html

Keskon ammattiosasto valmistautuu poliittiseen lakkoon Sipilän Yle-kiistan vuoksi – ”Yleisradio tarvitsee kansalaisten joukkovoiman tuekseen”
 
Back
Top