Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Juu, mutta kyllä se löytyy jos ihan posketonta paskaa suoltaa.
Eikä se vieraslaji-tulkinta minusta sitä ollut, vaan hauska heitto.

Lisäksi edelleenkin on epäselvää mitä hän vieraslajeilla tarkoitti. Ulkomaalaisia moottoripyöräjengejä? Eivätkö ole vieraslajeja? Ääriliikkeet, vieraslajeja? Islamismi, haitallinen vieraslaji Suomessa?
 
Sauli <3 :love:

Trumpin entisen neuvonantajan vuodettu kirja paljastaa: näin Niinistö evästi Trumpia Putinin tapaamiseen
John Boltonin kirja vuodettiin kokonaisuudessaan verkkoon.

Donald Trump ja Sauli Niinistö tapasivat aamiaisen merkeissä presidentin virka-asunnolla Mäntyniemessä heinäkuussa 2018. Kuva: Jukka Gröndahl / HS
Joona Aaltonen HS
Julkaistu: 18:28

Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin entinen turvallisuusneuvonantaja John Bolton kertoo tuoreessa kirjassaan Trumpin ja presidentti Sauli Niinistön aamiaistapaamisesta Mäntyniemessä heinäkuussa 2018. Boltonin kirja on vuodettu kokonaisuudessaan verkkoon. Kirjan virallinen julkaisupäivä on tiistaina.

Kirjan mukaan Niinistö evästi Trumpia kolmella pointilla sen suhteen, miten Venäjää tulisi käsitellä.


Ensimmäiseksi Niinistö Boltonin mukaan kertoi, miten Venäjän presidentti Vladimir Putinin kanssa tulisi toimia. Kirjassa todetaan Niinistön muistuttaneen Putinin olevan taistelija, jonka hyökkäyksiin tulisi vastata vastahyökkäyksellä.

Seuraavaksi Niinistö kirjan mukaan korosti Putinin kunnioittamisen tärkeyttä. Niinistö oli kirjan mukaan todennut, että mikäli Putinin kanssa saa luotua luottamuksellisen suhteen, voi Putin olla diskreetimpi, jolloin hänen kanssaan voi keskustella asioista myös epävirallisemmin.


Kolmanneksi Niinistö oli kirjan mukaan sanonut, ettei Putinille tulisi antaa koskaan tuumaakaan periksi. Hän oli lopettanut evästyksensä suomalaiseen sanontaan, jonka mukaan ”kasakka vie kaiken mikä irti lähtee”.


Kirjan mukaan Trump myös kysyi Niinistöltä tapaamisessa, haluaako Suomi liittyä Natoon. Tähän Niinistö Boltonin kertoman mukaan antoi ”monimutkaisen suomalaisen vastauksen” sanomatta kyllä tai ei, mutta jättäen silti oven raolleen.

Tämän jälkeen Niinistö oli Boltonin mukaan vielä todennut, ettei Putin ole niin tyhmä, että hyökkäisi Nato-maahan.


Yhdysvaltalaisten tiedotusvälineiden mukaan John Boltonin pian julkaistava kirja on jo ristitty ”kirjaksi, jota Trump ei halua sinun lukevan”.

Lue lisää: Erotetun neuvonantajan kirja paljastaa Valkoisen talon salaisuuksia: Näiden kymmenen väitteen takia Trump haluaa estää kirjan julkaisun


Aiemmin tällä viikolla Yhdysvaltain oikeusministeriö haki oikeudelta myös kiireellistä päätöstä estää kirjan julkaiseminen. Oikeudessa kirjan julkaisua ei kuitenkaan estetty.

Trump itse kutsui kirjaa torstaina Twitterissä ”kokoelmaksi valheita ja keksittyjä tarinoita”, joiden tarkoituksena on saada hänet näyttämään pahalta.

 
Todennäköisesti Kulmuni tulee pääsemään kuin koira veräjästä ellei löydy todisteita että hän on määrännyt avustaja Jääskeläisen tekemään kuten teki eikä semmoista ole ainakaan tähän asti esitetty. Tämä on minun veikkaus.
 
Todennäköisesti Kulmuni tulee pääsemään kuin koira veräjästä ellei löydy todisteita että hän on määrännyt avustaja Jääskeläisen tekemään kuten teki eikä semmoista ole ainakaan tähän asti esitetty. Tämä on minun veikkaus.

Riippuu ihan veräjästä.

Ura politiikan huipulla alkaa olemaan ohi ja ei tämä tuorein käänne nyt ainakaan mikään valttikortti ole seuraavissa puheenjohtajavaaleissa :ROFLMAO:

Tuli kova hinta puhekoulutukselle, enkä tarkoita nyt ainoastaan veronmaksajia. Siitä kurssistakaan ei ole tässä tilanteessa mitään hyötyä, kun nyt ei puhe auta vaikka olisi tekniikka hallussa ja ääntäminen hanskassa.
 
Päivän huumoriannos Väykän tarjoilemana. Vuodatusta siitä mitenkä "mediapelillä" ratkaistaan asiat. Eli suomennettuna kun sen vaalin lopputulos jossa Väykkä itse on ollut ehdokkaana ei miellytä, on kyseessä se kuuluisa mediapeli. :)

Ukko tyrkyttää itseään yhä tulevaisuuden miehenä. Ja elää itse yhä siellä Kekkosen YYA-Suomessa, jota ihannoi.

 
Ukko tyrkyttää itseään yhä tulevaisuuden miehenä. Ja elää itse yhä siellä Kekkosen YYA-Suomessa, jota ihannoi.

No silloin Väykkä oli jotain. Ministeri, presidenttiehdokas ja kaikkea. Nyt on lähinnä pelle joka ei osaa lopettaa ajoissa.

"Jumalan valitsema Suomen presidentti." No tohon voi todeta että, inshallah, ehkä Hän ei pitänyt sittenkään sinua arvoisena... tälleen multikultin mukaisesti
 
Back
Top